فیلم و سریال

معرفی سریال جادوگران مایفر Mayfair Witches + عکس و بازیگران

سریال جادوگران مایفر در سال 2023 با ژانری جادویی ساخته شده است. در ادامه به معرفی این سریال محبوب خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال جادوگران مایفر، داستان جراح مغز و اعصابی بوده که متوجه می‌شود وارث خاندانی از جادوگران است. او باید با نیروی خبیثی کنار بیاید که نسل‌ها بر خانواده‌اش سایه افکنده و همچنان پابرجاست.

درباره سریال جادوگران مایفر

سریال جادوگران مایفر به کارگردانی حیفا المنصور و مایکل آپندال و اکسل کرلین در سال 2023 ساخته‌شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر فانتزی و وحشت می‌باشد. در این سریال الکساندرا داداریو، جک هیوستون، تونگایی کیریسا، هری هملین، بت گرانت، هانا الین و جن ریچاردز به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال جادوگران مایفر

Anne Rice’s Mayfair Witches به فارسی جادوگران می‌فر، محصول 2023 آمریکا است. سریال Anne Rice’s Mayfair Witches جادوگران مایفر آن رایس ، یا به سادگی جادوگران مایفر ، یک مجموعه تلویزیونی درام هیجان‌انگیز ماوراء طبیعی آمریکایی است که توسط استا اسپالدینگ و میشل اشفورد ساخته شده است، بر اساس سه گانه رمان زندگی جادوگران میفر اثر آن رایس.

در این سریال الکساندرا داداریو در نقش دکتر روآن فیلدینگ، هری هملین در نقش کورتلند مایفر، تونگای چیریسا در نقش سیپرین گریو و جک هیوستون در نقش لشر بازی می‌کنند. سریال جادوگران مایفر قرار است در تاریخ 8 ژانویه 2023 از شبکه AMC پخش شود و دومین مجموعه تلویزیونی در رایس Immortal Universe خواهد بود. این سریال جزو بهترین سریال های 2023 می باشد.

کارگردان: Esta Spalding

بازیگران: Alexandra Daddario, Jack Huston, Tongayi Chirisa

ژانر: ترسناک، فانتزی، مهیج

انتشار: 2023 زبان: انگلیسی

تعداد قسمت‌‌‌‌: 8 اپیزود (فصل اول)

محصول شبکه AMC آمریکا

خلاصه داستان سریال جادوگران مایفر Anne Rice’s Mayfair Witches

جراح مغز و اعصاب دکتر روآن فیلدینگ متوجه می‌شود که او وارث سلسله‌ای از جادوگران قدرتمند است که توسط روحی شوم تسخیرشده‌اند. در مورد یک جراح مغز و اعصاب جوان به نام روآن فیلدینگ (با بازی الکساندرا داداریو) است که متوجه می‌شود وارث خانواده‌ای از جادوگران می‌باشد. حال همانطور که روآن با قدرت‌های تازه کشف خود دست‌وپنجه نرم می‌کند، باید با حضور شومی که خانواده‌اش را برای نسل‌ها آزار و اذیت می‌داد نیز مبارزه کند اما … .

بازیگر نقش اصلی سریال جادوگران مایفر

در مارس 2022، Variety گزارش داد که الکساندرا داداریو برای نقش اصلی دکتر روآن فیلدینگ انتخاب شده است. دن مک درموت، رئیس بخش سرگرمی و استودیو AMC برای شبکه‌های AMC، گفت: “الکساندرا یک استعداد منحصربه‌فرد است که در هر کاری که در آن حضورداشته است، صفحه نمایش را روشن کرده است و ما نمی‌توانیم از حضور او در هیئت مدیره بازیگران یک سریال خوشحال باشیم.

معرفی بازیگران سریال جادوگران مایفر

در ادامه به معرفی بازیگران سریال جادوگران مایفر خواهیم پرداخت.

الکساندرا داداریو در نقش دکتر روآن فیلدینگ

الکساندرا داداریو

الکساندرا داداریو در نقش دکتر روآن فیلدینگ، جراح مغز و اعصاب که متوجه می‌شود وارث سلسله مایفر است.

الکساندرا داداریو در تاریخ 16 مارس 1986 در شهر نیویورک به دنیا آمده است. پدر او ریچارد داداریو دادستان و رئیس سابق واحد مبارزه با تروریسم اداره پلیس شهر نیویورک و مادرش کریستینا وکیل حقوقی است الکساندرا ملقب به الکس فرزند اول خانواده داداریو است و یک و خواهر و بردار کوچکتر از خودش هم دارد.

خواهرش کاترین و برادرش میتو نام دارد که میتو نیز بازیگر است. او نژاد ایتالیایی، ایرلندی ، انگلیسی و اسلواکی دارد. او مدتی در مدرسه برلی درس خوانده و بعد از آن تمام دوران مدرسه خود را در مدرسه حرفه ای گذرانده است.

در سن 9 سالگی نواختن پیانو را یاد گرفته و به گفته خودش بهترین کار هنری که قبل از بازیگری آموخته نواختن پیانو بوده است. او در سن 11 سالگی تصمیم خود را برای بازیگر شدن جدی می کند و به مطالعه و تحقیق درباره بازیگری می پردازد و درسن 16 سالگی در سریال All my children (همه فرزندان من ) جلوی دوربین می رود و اولین نقش رسمی خود در تلویزیون را بازی می کند و بعد از آن برای مدتی و به دلیل تحصیل از بازیگری فاصله می گیرد و بعد از آن پر قدرت تر از قبل به دنیای بازیگری وارد می شود و در سریال های Law & order ( نظم و قانون ) ، Life on mars (زندگی بر روی مریخ ) وThe sopranos (سوپرانوها ) به ایفای نقش می پردازد.

هری هملین در نقش کورتلند میفر، پدرسالار سریال میفر

پدر سالار سریال مایفر

شخصیت او در این فیلم کورتلند مایفر (Cortland Mayfair) است که اشتهای هولناکی برای به‌دست آوردن پول، ثروت، قدرت و نفوذ بیشتر دارد.

تونگای چریسا Tongayi Chirisa در نقش سیپرین گریو

بازیگران سریال جادوگران مایفر

تونگای آرنولد چیریسا بازیگر سینما و تلویزیون زیمبابوه ای است. او به خاطر ایفای نقش مرد جمعه در سریال تلویزیونی رابینسون کروزو، پدر نیکلاس در نمایش جیم گافیگان و هکوله در فیلم آقای استخوان‌ها 2، بازگشت از گذشته لئون شوستر شناخته می‌شود. او در سریال جادوگران مایفر  یک شخصیت جدید است که توسط AMC ساخته شده و ترکیبی از Michael Curry و Aaron Lightner  می باشد.

جک هیوستون در نقش لشر سریال جادوگران میفر

بازیگران سریال جادوگران میفر - لشر

لشر موجودی قدرتمند و در حال تغییر شکل است که قرن‌هاست به جادوگران میفر وابسته بوده . این نقش را جک هیستون ایفا می کند. جک هیوستون متولد ۷ دسامبر ۱۹۸۲ یک هنرپیشه اهل بریتانیا است. وی از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به قطار شبانه لیسبون، پرنده‌های زرد اشاره کرد.

هاستون در لین لین، نورفولک، بدنیا آمد او پسر لیدی مارگوت و آنتونی هاستون است. مادرش بازیگر، نویسنده و دستیار کارگردان است. جک هاستون پس از بازی در یک نمایشنامه در زمان مدرسه تصمیم به گرفت که بازیگر شود و از شش سالگی کار خود را آغاز کرد او بعدها به Hurtwood House، موسسه درام مراجعه کرد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x