فیلم و سریال

معرفی سریال حیثیت گمشده + بازیگران، تعداد قسمت‌ها و زمان پخش

سریال حیثیت گمشده محصول سال 1402 به کارگردانی «سجاد پهلوان زاده» و تهیه کنندگی «محمدرضا منصوری» بوده و «محمدحسین مهدویان» طراح پروژه و مشاور کارگردان است.

به گزارش پارت نیوز؛ سجاد پهلوان زاده پس از موفقیت در ساخت سریال سقوط این بار سریال حیثیت گمشده را رائه داده که دومین سریال ساخته شده توسط این کارگردان به حساب می‌آید. در ادامه به معرفی سریال حیثیت گمشده و زمان پخش این سریال خواهیم پرداخت.

خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده

فعلا خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده منتشر نشده است، اما آنچه که از نام و فضای تنها عکس منتشر شده از آن برمی‌آید احتمالا باید منتظر یک داستان پرکشش ملودرام باشیم که فضایی تراژیک هم دارد. مردی که ناگهان متوجه می‌شود پای «حیثیت» در میان است! این سریال مناسب برای سنین بالای ۱۵ سال و در ژانر درام و خانوادگی ساخته شده است.

سریال حیثیت گمشده چند قسمت است؟

این سریال همچون سریال اول پهلوان‌زاده یک مینی‌سریال است و تعداد قسمت‌های آن کمتر از ده قسمت می‌باشد.

زمان پخش سریال حیثیت گمشده

زمان پخش سریال حیثیت گمشده

زمان پخش این سریال هم جمعه‌ها ساعت ۸ صبح تعیین‌شده و اولین قسمت آن ۲۳ تیر ۱۴۰۲ پخش شد.

روز‌های ابتدایی انتشار خبر فیلمبرداری این سریال، حیثیت نام این سریال بود. ولی حالا که به روز‌های پخش آن نزدیک شده‌ایم، نام اصلی سریال با عنوان حیثیت گمشده رونمایی شده است. گویا شباهت نام اولیه به نام طرح دیگری، دلیل این تغییر بوده.

سجاد پهلوان‌ زاده؛ کارگردان سریال حیثیت گمشده

سجاد پهلوان‌ زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته است. سقوط یک تجربه سخت و متفاوت برای پهلوان‌زاده بود که روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه مطرح کرد.

این کارگردان جوان که تدوینگر آثار متاخر محمدحسین مهدویان هم بوده، در حیثیت هم همچون سریال اولش از حضور مهدویان در مقام مشاور و طراح پروژه استفاده کرده است.

این نکته را هم از ما درگوشی داشته باشید که فضای این مینی‌سریال هیچ ربطی به سریال سقوط ندارد و پهلوان‌زاده می‌خواهد ثابت کند که اهل ریسک کردن است.

معرفی بازیگران سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی بازیگران این سریال هستند. با هنرمندی رحمان باقریان، با حضور نادر فلاح و آرش فلاحت‌پیشه و بازیگر خردسال هم آرشیدا درستکار است. در ادامه به معرفی بیوگرافی برخی از بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

مهدی حسینی نیا

بازیگران سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی نیا زاده‌ی ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ در شیراز می‌باشد. این چهره یکی از هنرپیشه‌های جدید در تئاتر، تلویزیون و صدا و سیمای ایران به شمار می‌آید. مهدی حسینی نیا از سال ۱۳۹۲ فعالیت جدی خود را در حرفه‌ی بازیگری آغاز کرد و با هنرنمایی در فیلم “روایت ناپدید شدن مریم” میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. از برجسته‌ترین آثار مهدی حسینی نیا می‌توان به هنرنمایی در فیلم خشکسالی، این جا بدون من، پرده‌نشین و دروغ اشاره کرد.

مهدی حسینی نیا موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد در بخش جشنواره بین‌المللی شده است.

مهدی حسینی نیا در سال ۱۳۸۹ با هنرنمایی در تئاتر وارد عرصه‌ی بازیگری شد. سپس در سال ۱۳۹۳ با ایفای نقش در سریال “پرده نشین” به کارگردانی بهروز شعیبی وارد قاب قابل صدا و سیمای ایران شد و نخستین تجربه‌ی تلویزیونی را کسب کرد.

بهاره افشاری

بهاره رهنما در سریال حیثیت گمشده

بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 است. او بازیگری را از سال 1381 و فیلم ناف شروع کرد اما معروفیتش تا سال 1384 و سریال او یک فرشته بود، طول کشید. او یک فرشته بود قدم بلند و چالش‌‌برانگیزی برای خانم افشاری بود که هم برای او پیامدهایی منفی و هم مثبت داشت. بازی در نقش شیطان باعث شد، خانم افشاری از لحاظ بازیگری تحسین شود اما او را به عنوان یک نقش منفی به مخاطب معرفی کرد و طبعا خیلی‌ از افراد بهاره افشاری را در آن زمان دوست نداشتند. اما این اتفاق باعث نشد که خانم بازیگر متوقف شود. او در سال 1389 باری دیگر نقش منفی بیتا را در سریال فاصله‌ها بازی کرد.

پس از آن نیز در دهه 90 نقش‌هایی در فیلم‌های سینمایی همچون: معراجی‌ها، گشت ارشاد 2 و روز ششم حضور داشت. خانم افشاری اخیرا در برنامه‌های رئالیتی شو مهمی همچون شب‌های مافیا و پدرخوانده حضور پیدا کرد و یکی از بهترین بازیکنان آن بود. او در سریال نیوکمپ نیز حضور داشته است. سریال حیثیت بهاره افشاری جدیدترین اثر او به شمار می‌آید.

ستاره پسیانی

بازیگران سریال حیثیت گمشده

یکی دیگر از بازیگران سریال حیثیت گمشده ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران است. او دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می‌باشد، که از تئاتر شروع کرد با سینما مشهور شد.

بازیگری را با تئاتر در سال ۱۳۶۹ وقتی که ۵ ساله بود شروع کرد و یکسال بعد در سال ۱۳۷۰ با فیلم داریوش کاردان بنام «بهترین بابای دنیا» وارد سینما شد. او سپس در همین پنج سالگی پیشنهاد بازی بهرام بیضایی برای فیلم «مسافران» را به خاطر ترس از چشمان این کارگردان قبول نکرد.

سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۴ ساله بود با حضور در سریال «همه بچه‌های من» به کارگردانی مرضیه برومند اولین نقش جدی و حرفه‌ای خود را تجربه کرد.

نقد سریال حیثیت گمشده

هنوز سریال حیثیت سجاد پهلوان زاده به طور کامل منتشر نشده است و نمی‌توانیم به بررسی آن بپردازیم اما باید به چند نکته درباره این اثر اشاره کنیم. آقای پهلوان‌زاده این بار برخلاف سقوط به سراغ ژانر ملودرام رفته است اما از محتوای فیلم پیداست که در این اثر موضوعی چالش برانگیز رفته و قصد دارد مخاطب را شوکه کند. بازیگران سریال نیز گلچینی از افرادی هستند که این روزها چه بر روی پرده سینما و چه در شبکه نمایش خانگی می‌درخشند. البته همانطور که از اسم سریال مشخص است داستان حول محور یک ماجرای حیثیتی می چرخد.

سخن پایانی

در این مقاله با معرفی و بررسی سریال حیثیت گمشده همراه شما بودیم. برای اینکه بفهمیم این سریال مورد استقبال قرار می گیرد یا نه باید تا انتهای آن صبر کنیم. به نظر شما ساخته جدید سجاد پهلوان‌زاده تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد؟ از همراهی شما تا پایان این مطلب متشکریم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x