خودرو

نمایندگی شیشه اتومبیل خارجی

"شیشه اتومبیل عبدالهی " نمایندگی شیشه اتومبیل خارجی و داخلی در ایران است.

در صنعت خودروسازی، شیشه اتومبیل از اهمیت بالایی برخوردار است و ازآنجایی‌که کیفیت و امنیت این شیشه‌‌ها نقشی کلیدی را در ساخت خودروها ایفا می‌کند، از تکنولوژی‌های متفاوتی برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. رنگ، ابعاد، هیتردار بودن یا نبودن، مقاومت در برابر فشار و… ازجمله فاکتورهایی هستند که باعث وجه تمایز شیشه‌‌های خارجی و داخلی می‌شوند. به همین دلیل، می‌توان گفت که شیشه‌های خودرو نیز به‌اندازه مدل خودروها متنوع است و برند‌های مختلفی به شکل تخصصی به تولید انواع مختلف شیشه خودرو می‌پردازند. اگر به دلیل شکستگی یا تعویض کامل شیشه نیازمند خدمات شیشه اتومبیل هستید، در ادامه همراه ما باشید تا با انواع شیشه‌‌های اتومبیل و نمایندگی شیشه خودرو و خدمات آن بیشتر آشنا شویم.

انواع شیشه‌‌‌های اتومبیل

شیشه‌های خودرو یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعات هر اتومبیل یا خودرو هستند که نقش کلیدی در امنیت کلی خودرو ایفا می‌کنند. درصورتی‌که شیشه خودرو کیفیت و استحکام لازم را نداشته باشد، ممکن است امنیت خودرو و سرنشینان به خطر بیفتد. به همین دلیل است که در ساخت شیشه‌‌های اتومبیل‌‌ها از تکنولوژی‌های متفاوتی استفاده می‌شود. به‌طورکلی، شیشه‌ اتومبیل‌ بر اساس متریال و محل قرارگیری در بخش‌های مختلف خودرو، به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

شیشه‌های اتومبیل بر اساس متریال

متریال مورد استفاده در شیشه‌های خودرو شامل ترکیباتی می‌شود که شیشه را در برابر واژگونی مقاوم کرده و محافظی برای سرنشینان در مقابل عوامل خارجی محسوب می‌شود. جنس این شیشه‌ها برای هر بخش‌ خودرو و همچنین انواع خودروها متفاوت بوده و مطابق با انواع مختلفی که در بازار موجود است، به‌صورت زیر تقسیم‌بندی می‌شود.

شیشه‌های دودی

همان‌طورکه از نام این شیشه‌ها پیداست، این شیشه‌ها دارای رنگ تیره‌تری هستند و اغلب در بین قشر جوان طرفداران زیادی دارند. این شیشه‌ها از تابش مستقیم نور خورشید به داخل خودرو جلوگیری می‌کنند و به نسبت شیشه‌های معمولی، دید کمتری به داخل خودرو دارند. شیشه‌های دودی به دو صورت برچسبی و فابریک تولید می‌شوند. اتومبیل‌های خارجی معمولا دارای شیشه‌های فابریک دودی هستند، درحالی‌که صاحبان خودروهای داخلی معمولا از برچسب برای دودی کردن شیشه‌ها استفاده می‌کنند.

شیشه‌های المنت‌دار

شیشه‌های المنت‌دار نوع دیگری از شیشه اتومبیل هستند که روی آن‌ها تعدادی خطوط موازی سیاه‌رنگ دیده می‌شود. این شیشه‌ها به سیستم برق خودرو متصل هستند و با ایجاد گرمای جزئی، از ایجاد بخار به هنگام برف و باران جلوگیری کرده و امکان دید بهتر برای راننده فراهم می‌کنند.

شیشه‌های سولار

شیشه‌های سولار نیز جزو شیشه‌های محبوب در صنعت خودر‌وسازی هستند که ظاهر مشابهی با شیشه‌های معمولی دارند، اما رنگ سبزی در ساختار آن‌ها دیده می‌شود. شیشه‌های سولار نیز با جذب اشعه فرابنفش، از تابش مستقیم نور خورشید به داخل خودرو جلوگیری می‌کنند و باعث خنک نگه‌داشتن داخل ماشین در فصول گرم سال می‌شوند. این شیشه‌ها همچنین استحکام و مقاومت بالایی نسبت‌به سایر انواع شیشه‌ها دارند و اغلب در خودروهای خارجی استفاده می‌شوند. اگر شما هم نیاز به خدمات تعویض شیشه دارید، برای اطلاع از قیمت شیشه جلو سانتافه 2015 یا سایر انواع خودرو‌های خارجی، می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر ارائه‌دهنده خدمات شیشه خودرو خارجی مراجعه کنید.

شیشه‌های PVB

این نوع از شیشه‌ها نیز فقط برای شیشه جلوی خودروها استفاده می‌شوند و به‌عنوان‌ پوششی دولایه در بخش داخلی و خارجی شیشه خودروها قرار می‌گیرند. شیشه‌هایی با لایه PVB باعث افزایش مقاومت شیشه شده و آن را در برابر فشارهای زیاد و ضربه مقاوم می‌کند. شیشه‌های PVB برای شیشه جلو توسان 2008، تویوتا، بنز، بی‌ام‌و و همچنین انواع خودروهای داخلی قابل نصب و اجرا هستند و علاوه‌بر افزایش مقاومت و کاهش فشار وارده به شیشه، با جذب اشعه فرابنفش، از ایجاد گرما در داخل خودرو جلوگیری می‌کنند.

نمایندگی شیشه اتومبیل خارجی

انواع شیشه‌ها بر اساس محل قرارگیری

خودروها باتوجه‌به مدلی که دارند، دارای شیشه‌های مختلفی در بخش‌های جلو، عقب و کناره‌های خودرو هستند. تکنولوژی که در ساخت هریک از قسمت‌های شیشه اتومبیل به کار می‌رود، متفاوت است؛ اما پیشرفت‌هایی که درزمینه شیشه‌سازی اتومبیل‌ها رخ داده‌است، استحکام و مقاومت شیشه‌های اتومبیل را افزایش داده‌است. شیشه‌های جلو، شیشه‌‌های عقبی، جانبی و سانروف ازجمله شیشه‌هایی هستند که با ساختار متفاوتی از یکدیگر طراحی و نصب می‌شوند.

قیمت شیشه خودرو

یکی از فاکتورهای مهمی که در قیمت کلی خودروها تاثیر می‌گذارد، کیفیت و نوع شیشه به‌کاررفته در ساختار خودرو است. شیشه‌های خودرو چه به صورت فابریک نصب شده باشند و چه توسط صاحبان خودروها تعویض شده باشند، بر قیمت نهایی خودرو تاثیر دارند. اگر شما هم به دلیل ضرب‌دیدگی، ترک یا شکستگی، قصد تعویض شیشه اتومبیل خود را دارید، می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر ارائه‌دهنده این خدمات مراجعه کنید. تعویض شیشه جلو توسان 2008، سانتافه و شیشه خودروهای خارجی دیگر، همه و همه در نمایندگی‌های تعویض شیشه خودرو انجام می‌شود که برای اطلاع از قیمت آن‌ها می‌توانید به وب‌سایت هر نمایندگی مراجعه کنید. در حالت کلی، فاکتورهای زیر می‌توانند بر قیمت نهایی شیشه خودرو تاثیر بگذارند:

  • نوع شیشه خودرو (شیشه سولار، دودی، معمولی، PVB)

  • محل نصب شیشه (شیشه عقب، جلو، شیشه‌های جانبی و سانروف)

  • برندی که برای تعویض شیشه خودرو انتخاب می‌شود (خارجی یا داخلی بودن آن)

  • مواد اولیه و فنّاوری‌ای که در ساخت شیشه به کار رفته است.

به‌طورکلی در قیمت‌گذاری شیشه اتومبیل، به خارجی یا داخلی بودن شیشه توجه می‌شود و قیمت آن باتوجه‌به قیمت ارز و هزینه‌های گمرک تعیین می‌شود. همچنین باید دقت داشته باشید که قیمت شیشه جلو سانتافه 2015 با مدل‌های دیگر ماشین‌های خارجی متفاوت است و تمامی شیشه‌های خودرویی قیمت‌های یکسانی ندارند. بنابراین، اگر می‌خواهید با قیمتی مناسب شیشه خودروی خود را تعویض کنید، شیشه‌‌های اتومبیل ساخت داخل گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

نمایندگی شیشه اتومبیل خارجی

سخن پایانی

همان‌طورکه گفتیم، شیشه‌های خودرو نقشی کلیدی در صنعت خودروسازی دارند و بر قیمت کلی خودرو نیز تاثیر می‌گذارند. شیشه‌های اتومبیل انواع مختلفی دارند و بر ‌اساس متریال و بخش‌های مختلف خودرو و نوع برند سازنده، قیمت‌گذاری می‌شوند. اگر شما نیز به هر دلیلی ازجمله ضرب، ترک‌خوردگی، شکستگی و یا سلیقه قصد تعویض و تغییر کامل شیشه خودرو خود را دارید، می‌توانید به نمایندگی شیشه اتومبیل عبداللهی مراجعه کنید. این نمایندگی دارای انواع شیشه‌های خودرو خارجی، ایرانی و چینی است و خدمات خود را هم به‌صورت ثابت و هم سیار ارائه می‌دهد و شما این امکان را دارید که در صورت شکستگی شیشه خودروی خود، با این مجموعه تماس بگیرید تا تیم خود را برای تعویض شیشه خودرو به محل شما ارسال کنند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات نمایندگی تعویض شیشه عبداللهی، می‌توانید به وب‌سایت این نمایندگی به نشانی https://abdollahiglass.com/ مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x