مد

نکاتی در مورد تیپ های پسرانه دختر پسند باید آنها را بدانید

در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم نحوه لباس پوشیدن مردان تاثیر زیادی در جذب دیگران دارد، بنابراین مردانی که می‌خواهند خوش‌تیپ و جذاب و مورد پسند خانم‌ها باشند باید نکاتی را برای تیپ مردانه مناسب رعایت کنند که در ادامه آنها را خواهیم گفت.

به گزارش پارت نیوز؛ تیپ های پسرانه دختر پسند نکات خاصی دارد. نکاتی که اگر به آنها توجه کنید می توانید به بخشی از خواسته خود در ارتباط با جنس مخالف دست پیدا کنید.

به گفته زنان، استانداردهای مد مردانه در جزئیاتی خلاصه می شود که تیپ مردانه جذاب و همه را می سازد. پوشیدن لباس های مناسب، شیک و جذاب تاثیر زیادی در روابط اجتماعی ما دارد، بنابراین در هنگام خرید لباس باید نکاتی را در نظر بگیریم تا در نظر دیگران جذاب و زیبا باشد.

اگر می خواهید بدانید خانم ها کدام تیپ مردانه را ترجیح می دهند، به نکاتی که در این بخش از مد و لباس پارت نیوز خدمتتان ارائه می دهیم توجه کنید تا تیپ های پسرانه دختر پسند داشته باشید.

کت و شلوار

کت شلوار چه به صورت کلاسیک و چه اسپورت می تواند شما را مردانه تر نشان دهد. بسیاری از مردان فکر می کنند که کت و شلوار فقط در مجالس رسمی مانند مهمانی ها یا جلسات کاری قابل پوشیدن است، اما باید بدانید که پوشیدن کت شما را مردانه تر و خوش تیپ تر می کند و مردانی که کت و شلوار می پوشند برای خانم ها جذابیت دارند.

تیپ های مختلف یک فرد با کت و شلوار

جوان تر ها فکر می کنند کت شلوار از تیپ های پسرانه دختر پسند به دور است؛ اما آنها سخت اشتباه می کنند و بسیاری از دختران جوان ترکیب های کت شلوار را نشانی از قدرت مرد دانسته و اطمینان بیشتری به او می کنند.

در واقع کت و شلوار برای مردان جامعه نشانه موفقیت و قدرت است و مناسب اندام مردانی است که اندامی V شکل دارند. بدن V شکل نشان دهنده وضعیت سلامت فرد و سطح بالای تستوسترون در بدن او است. هنگام انتخاب کت و شلوار، مطمئن شوید که مناسب شماست تا بتوانید ظاهری زیبا پیدا کنید.

کفش متناسب با تیپ

همانطور که گفتیم، خانم ها مردانی را دوست دارند که به جزئیات توجه کنند این مهمترین نکته در تیپ های پسرانه دختر پسند است.

انتخاب کفش مناسب با ظاهر

پوشیدن یک کفش خوب نشان می دهد که جزئیات برای شما بسیار مهم است. کفش های شما قبل از اینکه کلمه ای بگویید، شخصیت شما را قضاوت می کنند.

اگر لباس های زیبا بپوشید اما کفش های کهنه بپوشید، ظاهر شما نامناسب تلقی می شود و نشان می دهد که برای خود ارزشی قائل نیستید.

کفش های شیک و چرم را انتخاب کنید زیرا کفش ارزش سرمایه گذاری را دارد. کفش های تمیز و نو نمادی از مقام و ثروت هستند و زنان نیز مردانی با کفش های زیبا را دوست دارند و این بخشی از آن چیزی است که شما انتظار دارید تیپ های پسرانه دختر پسند از شما به برای طرف مقابلتان بگویند. چرم جیر برای مجالس غیر رسمی مناسب است، در حالی که چرم گوساله برای مجالس رسمی تر مناسب است.

عینک

تاثیر عینک بر چهره مردان

برخی از زنان مردان عینکی را مردانی کاریزماتیک، باهوش و فداکار می دانند، بنابراین استفاده از عینک توجه آنها را به سمت شما جلب می کند. در واقع انتخاب عینک مناسب می تواند ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهد و به جذابیت شما بیفزاید. این موضوع می تواند بخشی از تیپ های پسرانه دختر پسند باشد و می توانید از آن به عنوان عنصری قوی استقاده کنید.

لباس هایی در رنگ های شاد و ملایم

رنگ صورتی احساسات مثبت را به همراه دارد و مردانی که صورتی به خصوص رنگ های پاستلی می پوشند اعتماد به نفس بالایی دارند.

لباس مردانه شاد

افرادی که این رنگ لباس را انتخاب می کنند بیش از دیگران شاد هستند و در ترکیب با رنگ های دیگر مانند سفید یا سبز طراوت چهره شما را دو چندان می کند که این موضوع می توانید در تیپ های پسرانه دختر پسند بسیار جذاب تر هم باشد. زنان نیز به دلیل اعتماد به نفس، مردانی را دوست دارند که صورتی و یا رنگ های شاد می پوشند.

ساعت مچی ببندید

تاثیر ساعت مچی بر زیبایی

وقت همیشه مهم است و ساعت نیز در تیپ های پسرانه دختر پسند هم بسیار اهمیت دارد. مردان جذاب برای اطلاع از ساعت از ساعت استفاده می کنند و هرگز از تلفن همراه خود برای بررسی زمان استفاده نمی کنند، بنابراین داشتن ساعت مچی از نظر جذابیت بی تاثیر نیست و برای هر مردی از ضروریات است.

از سوی دیگر، زنان نیز مردانی را دوست دارند که به جزئیات اهمیت می دهند و جذب مردانی می شوند که ساعت مچی دارند. یک ساعت مچی می تواند دلیل خوبی برای شروع گفتگو بین شما و فرد مورد علاقتان باشد.

بهترین مدل ساعت مچی به سبک مینیمالیستی یا ساده است که اگرچه ساده اما جلب توجه می کند، برندهای مختلف این سبک را تولید می کنند.

دهان خوشبو

بیشتر از هر چیزی در تیپ های پسرانه دختر پسند، لبخند است. لبخند به طور موثر دیگران را جذب می کند و زیبایی چهره شما را دو چندان می کند.

اما هر لبخندی جذاب نیست و فقط لبخند و خنده در صورتی جذاب است که فردی دندان های تمیز و دهانی خوشبو داشته باشد.

پس همیشه مسواک بزنید، نخ دندان بکشید، آب فراوان بنوشید و هر 6 ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید و جلوی خنده خود و دیگران را نگیرید.

عطر

مردی در حال زدن ادکلن

زنان مردانی را دوست دارند که بوی خوبی دارند و عطر می زنند. طبق تحقیقات، خانم ها عطر را در انتخاب شریک زندگی خود موثر می دانند، پس قدرت آن را دست کم نگیرید و عطر مناسب را انتخاب کنید تا بتوانید تیپ های پسرانه دختر پسند خود را تکمیل کنید. هر فردی فردیت خاص خود را دارد، پس بهتر است در هنگام انتخاب به ویژگی های بدن خود توجه کنید و اسانس های مختلف را امتحان کنید.

اعتماد به نفس مکمل تیپ های پسرانه دختر پسند

اگر تمام نکات بالا را رعایت کنید و از لباس ها و اکسسوری های فانتزی برای آن ها استفاده کنید، اگر عزت نفستان پایین باشد، کارتان پیشرفت نمی کند. با اعتماد به نفس می توانید به خود اعتراف کنید که جذاب هستید و به راحتی همه مشکلات را حل می کنید و دل هر شخصی را به دست می آورید.

شلوار جین

بسیاری از زنان جذب مردانی می شوند که شلوار جین می پوشند. شلوار جین هرگز از مد نمی افتد و هر مردی بدون در نظر گرفتن سن و موقعیت اجتماعی می تواند آن را بپوشد.اما به خاطر داشته باشید که هنگام پوشیدن کتانی، این شلوار باید متناسب با اندام شما باشد.

دو مرد با شلوار جین

برای انتخاب و خرید شلوار ساق، تا زمانی که برند مورد علاقه خود را پیدا نکردید، برندهای مختلف شلوار جین را امتحان کنید تا متوجه شوید کدام یک به اندام شما می آید. هرگز شلوار جین بزرگ نپوشید چرا که نمی توانید یک گزینه مناسب در تیپ های پسرانه دختر پسند باشد.

لباس ورزشی

زنان مردانی را دوست دارند که با لباس ورزشی در خیابان راه می روند و ظاهری متناسب و ورزشی دارند.  ورزشکاران دارای اعتماد به نفس، باز و برون گرا هستند و این نکته بسیار بر تیپ های پسرانه دختر پسند تاثیر دارند. لباس های ورزشی لزوماً نباید قسمت زیادی از بدن شما را برهنه نشان دهند، زیرا بر دید زنان تأثیر منفی می گذارد.

آستین پیراهن را تا آرنج تا کنید

تا کردن آستین پیراهن تا آرنج تاثیر زیادی در جذابیت شما دارد مخصوصا اگر ظاهر ورزشکاری و دستان زیبایی دارید که این موضوع به تیپ های پسرانه دختر پسند بسیار کمک می کند. اما این کار را با پیراهن های رسمی انجام ندهید و فقط برای پیراهن هایی که تم ورزشی دارند این کار را انجام دهید.

تاثیر تا کردن آستین روی تیپ

در کل باید بدانید که برای چه شرایطی و چگونه تیپ می زنید. محلی که قرار است در آن حضور داشته باشید و فردی که قرار است ملاقات کنید می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند که چگونه تیپ خود را انتخاب کنید. این موضوع در انتخاب پوشش مناسب برای شما تاثیر گذار است و حس طرف مقابل را به شما مثبت می کند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x