فیلم و سریال

هر آنچه که از سریال ندای امید باید بدانید + بیوگرافی بازیگران

در این مطلب به معرفی سریال ندای امیدWhen Hope Calls که به کارگردانی آلفونسو مورنو ساخته شده است خواهیم پرداخت.

به  گزارش پارت نیوز؛ سریال ندای امید محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2019 ساخته شده است. ژانر این سریال درام و خانوادگی می‌باشد. بازیگران این سریال عبارتند از؛ جاسلین هودن، مورگان کوهان، گرگ هاوانسیان، رایان جیمز هاتانکا، وندی کروسون و نیل کرون به هنرمندی پرداخته‌اند. در ادامه به معرفی سریال When Hope Calls و بیوگرافی بازیگران آن خواهیم پرداخت.

خلاصه داستان سریال ندای امید

بازیگران سریال ندای امید

پس از پرداختن به خلاصه این سریال این را در نظر بگیرید خطر اسپویل وجود دارد. خواهران لیلیان و گریس هنگام ساخت یتیم‌خانه در زادگاهشان با مخالفت اهالی آنجا مواجه می‌شوند. پس مدتی آتش‌سوزی رخ می‌دهد و دو پسر لیلیان، به عنوان مظنونین اصلی این پرونده آتش‌سوزی به شمار می‌آیند. اما لیلیان در تلاش است تا بی‌گناهی آن‌ها را اثبات کند. رزماری و لی کالتر برای کمک به کارهای بازسازی به بروکفیلد می‌آیند.

یک غریبه مرموز به شهر می‌آید و به دنبال کار می‌گردد. در همین هنگام، معلوم می‌شود که مشتری هتل در اصل بازرس اداره مرکزی محافظت از کودکان است که درمورد پرورشگاه و گذشته گریس نگرانی‌هایی دارد. پاسبان نیتن گرنت از دره هوپ به شهر می‌آید تا از گابریل برای دستگیری یک فراری کمک بگیرد.

لیلیان با دیدن تصویر فرد تحت تعقیب شوکه و وحشت‌زده می‌شود. چاک پیشنهاد می‌دهد که از لیلیان، گریس و کودکان محافظت کند. خبرنگاری به بروکفیلد می‌آید تا گزارشی در مورد شوهر فقید تس تهیه کند. گابریل تحقیقات خود را انجام می‌دهد تا اطلاعات بهتری از یک فراری به دست آورد. در این میان لیلیان و گریس برای انجام بهترین کار برای یکی از یتیمان خود، انتخاب سختی را پیش رو دارند.

سریال ندای امید چند قسمت است؟

این سریال در ۱۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به کارگردانی آلفونسو مورنو در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. این سریال دارای ۲ فصل می‌باشد که فصل اول آن شامل ۱۰ قسمت و فصل دوم دارای ۲ قسمت می‌باشد.

بازیگران سریال ندای امید

در ادامه به معرفی و بیوگرافی بازیگران فیلم ندای امید خواهیم پرداخت.

مورگان کوهان در نقش لیلیان والش

لیلیان والش در سریال ندای امید

در فیلم ندای امید مورگان کوهان Morgan Kohan در نقش لیلیان والش، خواهر بزرگ گریس که در جوانی به فرزندخواندگی پذیرفته شد و از گریس جدا شد. مورگان کهن، نامی امیدوارکننده در دنیای بازیگری، در ۳۰ دسامبر ۱۹۹۳ در بریتیش کلمبیا، کانادا به دنیا آمد. زندگی اولیه مورگان در حال حاضر ۲۹ ساله، حول محور رقص رقابتی می‌چرخد. با این حال، قلب او به زودی به سمت بازیگری گرایش پیدا کرد، تصمیمی که او را در چندین پروژه برجسته در طول سال‌ها دید.

جوسلین هودون در نقش گریس بنت در سریال ندای امید

 

جوسلین هودون Jocelyn Hudon در نقش گریس بنت (فصل 1)، خواهر کوچک‌تر لیلیان که در یک یتیم‌خانه بزرگ شد. گریس در پایان فصل اول به لندن می‌رود و مشخص می‌شود که در «کریسمس کانتری» اقامت کرده و ازدواج کرده است.

جوسلین هودون در تورنتو، کانادا به دنیا آمد و بزرگ شد. او که در اصل یک بالرین بود، از سن یازده سالگی در مدرسه ملی باله کانادا آموزش دید و اجرا کرد. او پس از گذراندن مدرک تحصیلی در رشته ارتباطات و تحصیلات تکمیلی در رشته روابط عمومی، حرفه بازیگری خود را آغاز کرد.

رایان جیمز (آر جی) هاتاناکا Ryan-James Hatanaka بازیگر کانادایی تلویزیون، سینما و تئاتر است. او دارای مدرک MFA از برنامه بازیگری فارغ‌التحصیل Tisch در دانشگاه نیویورک است.

گرگ هوانسیان در نقش چارلی «چاک» استوارت

چاک استوارت در سریال ندای امید

گرگ هوانسیان Greg Hovanessian در نقش چارلی «چاک» استوارت در فصل اول سریال ندای امید به ایفای نقش می‌پردازد. پسر تس، و یک دامدار و دامپزشک شهر. مشخص‌شده است که او پس از بازی گریس در «کریسمس کشور» شهر را ترک کرد.

گرگ هوانسیان که در روستایی جنوب انتاریو به دنیا آمد و بزرگ شد، در سنین جوانی اشتیاق شدیدی به عملکرد و خلاقیت داشت. هوانسیان با نشات گرفته از پیشینه ورزشی، خود را درگیر بسیاری از ورزش‌های سازمان یافته و شدید، ژیمناستیک تفریحی، پارکور و هنرهای رزمی یافت که برای آن‌ها جوایز و بورسیه های متعددی را انباشته کرد.

بعداً در مسیر، تمرکز او به هنرهای خلاقانه تغییر کرد و در مجموعه‌ای از پروژه‌های لمسی خلاقانه، رقص، موسیقی و آهنگ‌نویسی مشغول شد. با بسیاری از مهارت‌های خودآموخته‌ای که در این راه به دست آمد، هوانسیان احساس کرد که تطبیق پذیری او در حالی که تمام وقت بازیگری را دنبال می‌کند، یک دارایی خواهد بود.

هانکه تالبوت در نقش مگی پارسونز

مگی پارسونز در سریال ندای امید

هانکه تالبوت hanneke talbot در نقش مگی پارسونز (فصل 1 و 2)، پرستار شهری که به تازگی به بروکفیلد آمده است. هانکه تالبوت بازیگر بریتانیایی/کانادایی با تربیت متنوع و بین المللی است. او نام غیرمعمول خود را با تولد در هلند، از مادری بریتانیایی و پدری کانادایی/ایرلندی به دست آورد. هانکه سپس بیشتر دوران کودکی خود را در کوالالامپور مالزی گذراند و در هلند، استرالیا و بریتانیا نیز زندگی کرد.

وندی کروسون در نقش تس استوارت

تس استوارت در سریال ندای امید

وندی کروسون Wendy Jane Crewson (زاده ۹ مه ۱۹۵۶) یک بازیگر و تهیه کننده کانادایی است. او قبل از بازی در فیلم دراماتیک دکتر در سال 1991، کار خود را با حضور در تلویزیون کانادا آغاز کرد.

لوری لافلین در نقشابیگیل استانتون - بازیگران سریال ندای امید

 

لوری لافلین Lori Loughlin در نقش ابیگیل استانتون، یکی از آشنایان لیلیان، او زنی مهربان از هوپ است. لوری لافلین یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا و متولد زادهٔ ۲۸ ژوئیهٔ ۱۹۶۴ است. وی از سال ۱۹۷۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به بورلی هیلز ۹۰۲۱۰، آمیتی‌ویل سه‌بعدی و سگ‌های پیر اشاره کرد.

فصل دوم سریال ندای امید

در فصل دوم سریال ندای امید، الیزابت تاچر، یک معلم جوان مدرسه ای از یک خانواده ثروتمند شرقی، از شهری بزرگ برای تدریس در مدرسه ای در یک شهر کوچک استخراج زغال سنگ در غرب مهاجرت می کند.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی سریال ندای امید و بازیگران آن پرداختیم. آیا شما این سریال را تماشا کرده اید؟ در بخش دیدگاه‌ها می‌توانید نظرتان درباره این سریال با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سریال زیبا ودیدنی

سریال بسیار زیبا وزندگی روستایی زیبا را به تصویر کشانده است

سریال زیباییه. من از قسمت پنجم دنبالش کردم. داستان جذابی داره و البته بازیگران جذابتر ؛)

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x