فناوری

هر آنچه که درباره پیکسل واچ ۳ باید بدانید! + قیمت 

پیکسل واچ ۳ در مرداد 1403 (آگست 2024) رونمایی شد. گوگل با معرفی پیکسل واچ ۳، نشان داد که به طور جدی، روی ساعت های خود کار می کند. 

به گزارش پارت نیوز؛ جدیدترین ساعت هوشمند گوگل، پیکسل واچ ۳، با پیشرفت‌های مختلفی نسبت به مدل قبلی خود عرضه می‌شود که مهم‌ترین آن این است که اکنون در دو اندازه وجود دارد. همان 41 میلی متر و اندازه جدید بزرگتر 45 میلی متر.

مشخصات پیکسل واچ ۳

پیکسل واچ ۳ در مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به‌ترتیب ۳۱ و ۳۷ گرم وزن دارند. نمایشگر اولد هر دو ساعت نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و تراکم پیکسلی ۳۲۰ پیکسل‌بر‌اینچ دارد و بیشینه‌ی روشنایی آن‌ به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد.

تراشه پیکسل واچ ۳

در دل پیکسل واچ ۳ تراشه‌ی اسنپدراگون +W5 نسل یک قرار دارد. گوگل ساعت هوشمند جدیدش را به حسگرهای تشخیص اکسیژن خون، نوار قلب، دماسنج پوست، GPS و UWB مجهز کرده است.

به‌کارگیری تراشه‌ی UWB بدین‌معنا است که در‌صورت گم‌شدن پیکسل واچ ۳ با استفاده از قابلیت Find My Device Google می‌توان ساعت را پیدا کرد یا از آن برای بازکردن قفل در خودرو استفاده کرد.

جدول مشخصات پیکسل واچ ۳

شکل : گرد
اندازه ساعت: 41 میلی متر، 45 میلی متر
جنس : آلومینیوم
باتری: باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 307 میلی‌آمپر ساعت 50 درصد در 24 دقیقه، 80 درصد در 35 دقیقه، 100 درصد در 60 دقیقه
ابعاد:  41میلی متر: 41x41x12.3

45میلی متر: 45x45x12.3

وزن: 45 میلی متر: 37 گرم

41 میلی متر: 31 گرم

رنگ ها: مشکی مات، نقره ای جلا، فندقی مات، طلایی شامپاین
حسگرها: SpO2، ECG، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور محیط، سنسور دمای پوست، فشارسنج، مغناطیس سنج
ویژگی های اضطراری: سیگنال ایمنی، بررسی ایمنی
سازگاری با: اندروید 10 و بالاتر

 

جنس پیکسل واچ ۳

 جنس پیکسل واچ ۳

پیکسل واچ ۳ از آلومینیوم ساخته شده است، دارای نوارهای قابل تعویض می باشد و این ساعت  تا عمق 5ATM ضد آب است و مناسب برای کسانی است که آن را با خود به شنا می برند.

سنسورهای ردیابی پیکسل واچ ۳

پیکسل واچ ۳ از نظر سنسورهای ردیابی، با GPS، قطب نما، ارتفاع سنج، SPo2، ECG ضربان قلب و سنسورهای پوست در هر دو دستگاه، باز هم امکان انتخاب بین این دو وجود ندارد.

باتری پیکسل واچ ۳

باتری پیکسل واچ ۳

به نظر می رسد ساعت گوگل از عمر باتری طولانی تری برخوردار است و نوید استفاده از نمایشگر همیشه روشن را تا 24 ساعت می دهد.

قابلیت های پیکسل واچ ۳

پیکسل واچ ۳ اولین ساعت هوشمند اندرویدی محسوب می‌شود که از بلوتوث LE Audio پشتیبانی می‌کند؛ پروتکلی صوتی که برای پخش صدا به انرژی کمتری نیاز دارد.

گوگل بهبودهای دیگری مانند تشخیص دویدن، کنترل دوربین گوشی گوگل، دسترسی مستقیم به Nest Cam یا Nest Doorbell و پیمایش آفلاین در Google Maps را برای ساعت هوشمند جدیدش در نظر گرفته است.

پیکسل واچ ۳ میزان استراحت و بازیابی بدنی شما را ارزیابی می‌کند و با امتیازدهی نشان می‌دهد که آیا برای تمرین بعدی خود آماده هستید یا به استراحت بیشتری نیاز دارید.

قیمت پیکسل واچ ۳

قیمت پیکسل واچ ۳

قیمت پیکسل واچ ۳ در سایزهای ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به‌ترتیب ۳۴۹ و ۳۹۹ دلار برای نسخه‌ی بلوتوثی اعلام شده و قیمت نسخه‌ی LTE ساعت ۱۰۰ دلار گران‌تر است.

حرف آخر

ساعت پیکسل واچ ۳ در مراسم Made by Google رونمای شد و ما سعی کردیم اطلاعاتی را درباره این ساعت هوشمند در اختیار شما بگذاریم. خواشمندیم که با نظرات مختلف خود در قسمت نظر سنجی کاربران ما را خشنود کنید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x