فناوری

آپدیت جدید اینستاگرام که نمی گذارد گول بخورید

با به روزرسانی جدیدی که اپلیکیشن اینستاگرام بیرون داده است از بسیاری از شگردهای فریب دهنده جلوگیری می‌کند.

به گزارش پارت نیوز؛ ابزارهای جدید متا در اپلیکیشن اینستاگرام به کاربرانش اجازه می‌دهند دسترسی بیشتری بر محتوای هرزنامه و بات‌های موجود در صفحات شخصیشان داشته باشند. این ویژگی‌ها همچنین به کاربر اعلام می‌کنند محتوای ارسالی او با قوانین و دستورالعمل‌های پلتفرم اینستاگرام مطابقت دارد یا خیر. ابزارهای جدید به‌ مرور زمان طی هفته‌های آینده دردسترس قرار خواهند داشت.

اینستاگرام سیستم تشخیص خودکار هرزنامه‌ی خود را در بخش نظرات، برچسب‌ها، بازدیدها و دنبال‌کنندگان بهبود داده است. سیستم‌های تعدیل این شبکه‌ی اجتماعی، فالوورهای جعلی و محتوای هرزنامه را علامت‌گذاری می‌کنند و بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند آن‌ها را به‌راحتی و به‌صورت دسته‌جمعی حذف و در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

حساب‌های جعلی یا بات‌های مشکوک در صندوق ورودی پیام‌های خصوصی فیلتر می‌شوند تا کاربر آن‌ها را بررسی کند. البته درصورتی که پیامی به‌ اشتباه علامت‌گذاری شده باشد، کاربر می‌تواند آن را تأیید و به صندوق پیام‌های اصلی بازگرداند. اگر پیام‌های نشانه‌گذاری‌شده به‌عنوان اسپم در صندوق ورودی تا ۳۰ روز مورد بررسی قرار نگیرند به‌طور خدکار حذف خواهند شد.

ابزارهای مقابله با حساب های جعلی اینستاگرام

فالوئرهای فیک اینستاگرام

به‌نوشته‌ی انگجت، کاربران اینستاگرام همچنین می‌توانند پست‌هایی که به‌عنوان اسپم شناسایی شده‌اند را به‌صورت گروهی مشاهده، حذف یا تأیید کنند.

با قابلیت جدید اینستاگرام هیچ‌کس نمی‌فهمد که چه پست‌هایی را لایک کرده‌اید

اینستاگرام همچنین درصورت شناسایی پست‌هایی که با قوانین انتشار محتوای این پلتفرم مطابقت نداشته باشند، اعلان‌های درون‌برنامه‌ای برای کاربران ارسال می‌کند. این شبکه‌ی اجتماعی همچنین درحال آزمایش قابلیت مخفی‌سازی اکانت‌هایی است که به‌عنوان هرزنامه شناخته شده‌اند.

موضوع آزار و اذیت و هرزنامه از مدت‌ها قبل یکی از تمرکزهای اصلی اینستاگرام بوده و همیشه با این نوع محتوا مقابله می‌کند. پلتفرم تحت مالکیت متا همچنین با حساب‌های کاربری و بات‌هایی که محتوای جنسی نشر می‌دهند، برخورد می‌کند. به‌هرحال این شبکه‌ی اجتماعی باید تعادل مناسبی بین آزادی ارائه‌ی نظرات و دیدگاه‌های مختلف و جلوگیری از انتشار محتوای نامناسب ایجاد کند.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x