فیلم و سریال

همه چیز درباره سریال گاندو 3 + داستان و زمان پخش

در این مطلب به بررسی جزئیات فصل سوم سریال گاندو 3 نظیر داستان، تاریخ پخش و بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ طبق اعلام مسئولان مربوطه ساخت سریال گاندو 3 آغاز شد. مجموعه تلویزیونی گاندو، یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی ایرانی در ژانر سیاسی امنیتی است.

درباره سریال گاندو 3

سریال گاندو ۳ یکی از عباراتی است که این روزها به وفور در اینترنت جست‌وجو می‌شود. گاندو یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اجتماعی، اکشن، معمایی و سیاسی-امنیتی است که تاکنون 2 فصل آن از شبکه سوم سیما پخش شده است. با استقبال خوب مردم از این سریال سیاسی، این روزها خبر ساخت فصل سوم سریال گاندو نیز به گوش می‌خورد.

آخرین قسمت سریال گاندو در 14 شهریور 1400 به روی آنتن رفت و با پایان آن بسیاری از بینندگان همچنان به دنبال پاسخ به برخی پرسش‌ها در سریال گاندو 3 هستند.

فصل اول مجموعه تلویزیونی گاندو به کارگردانی جواد افشار، از خرداد تا تیر 1398 به روی آنتن شبکه سه سیما رفت. پخش فصل دوم این مجموعه از 30 اسفند 1399 آغاز شد و با اعتراض برخی مسئولین، پخش آن متوقف گشت. ادامه سریال گاندو 2 پس از انتخابات 1400 پخش شد و تا شهریور همان سال به اتمام رسید.

در همان روزها بود که مجتبی امینی، تهیه‌کننده سریال، ابراز امیدواری کرده بود که سریال گاندو فصل جدید نیز ساخته شود و بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای روی آنتن برود. این سریال محصولی از موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است.

معنای نام سریال گاندو چیست؟

گاندو نام تمساح پوزه کوتاه ایرانی است. به گفته جواد افشار، این حیوان با صبر و حوصله فراوان در انتظار شکارش می‌نشیند و به همین دلیل به شکارچی کمین‌گر مشهور است. در سریال گاندو نیز با جاسوس‌‌ها و ضدجاسوس‌ها سروکار داریم، افرادی که مدت‌ها در کمین می‌نشینند و با کسب اطلاعات، جستجو، چیدن منابع و سرنخ‌ها، در نهایت پازل را تکمیل می‌کنند.

معرفی سریال گاندو 3

زمان پخش سریال گاندو 3

مطمئنا این سوال برای شما هم پیش آمده که آیا سریال گاندو 3 ساخته می‌شود یا خیر؟ مهدی نقویان، مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی، در نشست خبری روز سه‌شنبه، 10 خرداد 1401، از ساخت سریال تلویزیونی گاندو۳ خبر داد. او با اشاره به استقبال مردم از فصل دوم سریال، و همچنین تاثیر کرونا بر کاهش تولید آثار سینمایی و تلویزیونی در سال گذشته، از ساخت فصل سوم سریال گاندو در سال جدید سخن گفت.

نقویان به این نکته نیز اشاره داشت که در دولت قبل برخی این سریال را سریالی جناحی می‌دانستند که قصد آن زدن دولت قبلی بود. او گفت:«این حرف درست نیست و در دولت جدید نیز سریال را می‌سازیم. در همه دولت‌ها ممکن است نفوذ رخ دهد و سیستم‌های امنیتی همیشه درگیر نفوذ هستند.»

طبق گفته‌های وی سریال گاندو 3 در حوزه امنیتی-جاسوسی با موضوع نفوذ، ساخته می‌شود و نگارش فیلمنامه آن آغاز شده است. نقویان در صحبت‌هایش در مورد کارگردان گاندو۳ سخنی نگفت، ولی احتمال دارد کارگردان این فصل نیز، همانند فصول پیشین، جواد افشار باشد.

پیش از این نیز پندار اکبری، از بازیگران اصلی مجموعه گاندو، از ساخت فصل سوم سریال و نقش‌آفرینی دوباره‌اش در آن سخن گفته بود.

داستان سریال گاندو 3موضوع سریال گاندو 3

مجموعه تلویزیونی گاندو در دو فصل اول خود نشان داد یک مجموعه امنیتی است که فیلمنامه آن براساس وقایع تاریخی و مستندات به رشته تحریر درآمده است. داستان این سریال درباره جاسوس‌های داخل و خارج از ایران است و اشاراتی نیز به آقازاده‌ها می‌کند. لازم به ذکر است تمامی اسامی در سریال تغییر کرده‌اند، اما اصل داستان براساس واقعیت است.

مهدی نقویان درباره داستان فصل سوم سریال گاندو تنها به ذکر این نکته اشاره کرد که این فصل با محوریت “نفوذ” ساخته می‌شود. وی گفت:«سطح توقع مردم از سریال بالا رفته و انتظار دارند شخصیت‌های واقعی همچون وزیر و معاون وزیر را ببینند. در گاندو 2 هم با این چالش مواجه بودیم و سعی داریم در سریال گاندو ۳ دچار ملاحظه‌کاری نشویم و آدم واقعی داشته باشیم.»

بازیگران سریال گاندو 3

بازیگران سریال گاندو 3

در سریال گاندو 3 بازیگران متعددی به ایفای نقش پرداخته اند. در فصل‌های پیشین شاهد حضور بازیگران بنامی در این سریال جاسوسی-امنیتی بودیم. داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، محمدرضا شریفی‌نیا، پندار اکبری، لیلا اوتادی، فرهاد قائمیان و علیرام نورایی از بازیگران سابق سریال گاندو هستند.

نقویان در مورد بازیگران فصل سوم سریال گاندو به این نکته اشاره داشت که سعی می‌کنند تیم قبلی را حفظ کنند مگر اینکه بازیگران مشکلات شخصی داشته باشند. وی همچنین افزود که به دنبال بازیگری بی‌حاشیه نیز هستند.

نقویان در بخشی از صحبت‌هایش گلایه‌ای از رفتارهای غیرحرفه‌ای داشت و گفت که برخی از بازیگران ما را، تلفنی تهدید می‌کنند و یا در دفاتر سینمایی راه نمی‌دهند. او گفت می‌توان سریالی را به دلیل عدم توانایی در جذب مخاطب مورد انتقاد قرار داد، اما وقتی کاری تا این اندازه قدرت جذب مخاطب را دارد، چرا باید در مقابل آن ایستاد؟

سریال گاندو 3 کی پخش می شود؟

متاسفانه هنوز مشخص نیست سریال گاندو 3 کی پخش می‌شود. با توجه به اینکه نگارش فیلمنامه آن به تازگی آغاز شده، قطعا نمی‌توانیم در تابستان 1402 به انتظار فصل جدید این سریال مهیج بنشینیم. امیدواریم پروسه تولید، فیلمبرداری و مراحل پس از تولید سریال بدون مشکل و چالش جدی طی شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد پخش فصل سوم سریال گاندو باشیم.

سخن پایانی

با توجه به اطلاعات اندکی که در خصوص ساخت سریال گاندو 3 منتشر شده است می‌توان پیش بینی کرد که این سریال به زودی و با اعمال یکسری تغییرات ساخته خواهد شد.

4.5/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یعنی مجید نوروزی (رسول)
علی افشار(داوود)و پندار اکبری (سعید)
در فصل سه نیستند

آقا محمد شهید میشه ؟
رسول هست هنوز ؟
محمد شهید نشه 💔😭

ب نظر من باید گاندو ی ۳ رو بسازن چون خیلی فیلم قشنگی است من که رازی هستم

رازی با ض هست عاشق گاندو

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x