زیبایی و تناسب

چگونه از چسب مو استفاده کنیم؟ 10 روش پاک کردن چسب مو

چگونه از چسب مو استفاده کنیم؟ در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

به گزارش پارت نیوز؛ مطمئنا تا به حال با نام محصولی به نام چسب مو آشنا شده اید. در این مطلب به طور کامل به این پرسش که چگونه از چسب مو استفاده کنیم و روش های موثر در این زمینه خواهیم پردخت.

در حقیقت چسب مو یکی از لوازم آرایش موهای کوتاه و بلند است که می‌توانید با استفاده از آن به موهای خود فرم و حالت مورد علاقه تان را بدهید. این محصول ماندگاری طولانی‌تر و مقاوم تری نسبت به ژل مو دارد و قادر است تا ساعت‌ها بدون هیچ تغییری روی موهایتان باقی بماند.

چگونه از چسب مو استفاده کنیم؟

چسب مو با وجود حالت بسیار چسبناکی که دارد، بدون ایجاد احساس ناخوشایند چسبندگی روی مو، می تواند موقعیت خود را حفظ کند. در پاسخ به این سوال که چسب مو را چگونه بمالیم، لازم به ذکر است که چندین زمان مختلف برای استفاده از این محصول وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اما اولین چیزی که باید توجه داشته باشید این است که چسب مو باید روی موهای تمیز استفاده شود. استفاده از این محصول روی موهای کثیف یا چرب منجر به وضعیت نامناسب، چسبندگی و کدر شدن موها می شود.

نحوه استفاده از چسب مو برای شینیون

یکی از کاربردهای رایج چسب مو، هنگام شینیون کردن موها است. چسبندگی این محصول باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید موهای ریز و وزی مو را کنترل کرده و حالت موها را حفظ نمایید.

طریقه استفاده چسب مو برای این منظور بسیار ساده بوده و کافیست در حین شینیون کردن انگشتانتان را به میزان کمی چسب مو آغشته کرده و آن را به موهایتان بکشید تا موهای ریز کاملاً محو شوند و ظاهر نهایی شما مرتب‌تر به نظر برسد.

چسب مو چیست

چگونه از چسب مو استفاده کنیم برای براشینگ

چسب موهایی که برای براشینگ تهیه شده‌اند، قادرند حالت ارتجاعی موها را حفظ کنند و در عین حال از آسیب دیدن و شکنندگی موها به دلیل گرمای سشوار نیز پیشگیری نمایند. این محصولات همچنین الکتریسیته ساکن موها را خنثی کرده، فرم بهتری به آن‌ها می‌بخشند و موها را حجیم‌تر خواهند کرد.

نحوه استفاده از چسب مو پیش از سشوار کشیدن بسیار ساده است. تنها کافیست مقدار مناسبی از محصول را با کف دست‌هایتان به ساقه‌های مو بکشید و خیلی کم ماساژ دهید تا کاملاً روی مو پخش شود. سپس براشینگ را آغاز کنید.

استفاده از چسب مو برای موهای فر

چسب مو یک گزینه ایده‌آل برای حالت‌دهی به موهای فر و حفظ حالت آن‌هاست. البته اگر موهایتان خشک یا دارای موخوره است، پیشنهاد می‌کنیم از محصولاتی استفاده کنید که حاوی ترکیبات مغذی و آبرسان باشند.

نکات مهم برای استفاده از چسب مو

حالا که می‌دانیم برای اهداف مختلف باید چگونه از چسب مو استفاده کنیم ، لازم است به نکاتی در این زمینه توجه نمایید تا باعث آسیب به موها یا ریزش آن‌ها نشوید. این نکات عبارتند از:

روش های استفاده از چسب مو

توصیه می‌کنیم به صورت روزانه و مداوم از چسب مو استفاده نکنید؛ چرا که ممکن است باعث آسیب به موهایتان شود.

در اغلب چسب موها برای آسیب کمتر، از روغن‌های جوجوبا، بادام یا زیتون برای تغذیه مو استفاده شده است؛ پس سعی کنید هنگام خرید به ترکیبات محصول توجه نمایید.

از آنجا که چسب مو ضد آب است، نمی‌توانید تنها با آب آن را از روی موهایتان پاک کنید و باید از یک شامپو مو مناسب برای شستشوی موهایتان استفاده نمایید.

ترکیبات شیمیایی موجود در چسب مو ممکن است باعث خشکی و آسیب‌پذیری موها شوند؛ همچنین در صورت تماس با ریشه موجب ریزش مو نیز خواهند شد. پس تنها در مواقع ضروری از این محصول استفاده کنید.

چسب مو در دو رنگ تیره و روشن ارائه شده است و بهتر است با توجه به رنگ موهایتان، رنگی را انتخاب نمایید که روی مو مشخص نشود.

تماس طولانی مدت چسب مو با پوست سر ممکن است منجر به سردرد یا ایجاد ریزش مو و لکه‌های طاسی شود.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x