مد

چگونه دانشجوی خوش استایل باشیم؟

امروزه داشتن استایل شیک یکی از دغدغه های روزمره می باشد چه بسا برای خانم های جوان که حساس تر هستند. ما سعی داریم با بررسی ایده های جذاب شما را به یک دانشجوی خوش استایل تبدیل کنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ با پیشرفت دنیای مدو فشن در این دهه تنوع استایل افزایش چشمگیری داشته است. بنابراین انتخاب استایل برای همه ما دشوارتر از قبل می باشد. ما در این مقاله می خواهیم شما را از سردرگمی بزرگ نجات بدهیم تا به راحتی و بدون استرس یک دانشجوی خوش استایل باشید.

از آنجایی که تیپ و استایل هر فرد معرفی کننده آن شخص است پس در این زمینه دقت و وسواس به خصوصی را به کارمی بریم تا بهترین دانشجوی خوش استایل انشگاه خود باشید.

چگونه دانشجوی خوش استایل باشیم؟

قبل از هرچیز این نکته را در نظر بگیرید که استایل دانشجویی همراه با مقنعه می باشد پس بهتر است به دنبال طرح های ساده باشید تا شیک تر به نظربرسید.

راحت لباس بپوشید

استایل دخترانه دانشجویی

راحت باشد زیرا ممکن است مدت طولانی را دردانشگاه خود باشید.
مناسب بادانشگاه و قوانین آنجا باشد.
هر استایل را متناسب با فصل انتخاب کنید.

طیف رنگی برای هرفصل را رعایت کنید

از آنجایی که فصل پاییز شروع دوره تحصیلی می باشد با رنگ مناسب فصل سرد شروع می کنیم.

  • رنگ قهوه ای، آجری، بژ
  • رنگ نارنجی
  • رنگ سبز یا یشمی
  • رنگ سفید ( یا استخوانی یا کرم )
  • رنگ قرمز ( یا زرشکی )
  • پالت رنگ بهارو تابستان
  • رنگ‌ هایی با تناژ قرمز و نارنجی
  • رنگ‌ هایی با تناژ صورتی
  • رنگ‌ هایی با تناژ ابی و زرد

استایل دانشجویی رسمی و نیمه رسمی

استایل رسمی میتوانید انتخاب مناسبی برای دانشجوی خوش استایل باشد که برای این استایل از ست مانتو و شلواربا جنس های پارچه ای و کرپ، مانتوهای چهاردکمه، کیف و کفش چرم میتوان استفاده کرد.

استایل دانشجویی برای زمستان و پاییز

پافرها یک گزینه عالی برای فصل زمستان هستند. پافر را می‌توانید با یک هودی یا دورس مونوکروم ونیم بوت ست کنید.

استایل دانشجویی با بارانی

استایل خفن و جذاب دانشجویی

در روز‌های بارانی از ترنچ کت‌ها یا همان بارانی برای حفاظت در برابر باران استفاده کنید.

استایل دانشجویی با پالتو

پالتو‌ها یک پوشاک عامه پسند که در هرموقعیتی قابل استفاده هستند. اگر فکر می‌کنید سر کلاس گرمتان می‌شود. می‌توانید زیر پالتو یک مانتو کوتاه که از زیر پالتو مشخص نباشد بپوشید که در صورت نیاز پالتو را در بیاورید.

انتخاب شلوار در استایل پاییز و زمستان

شلوارها شامل: کتان، چرم و جین انتخاب مناسبی است تا از سرما شما را حفظ کند.

استایل دانشجویی با مانتوهای بلند

مانتو های بلند در بازار با طرح های ساده و کار شده و دکمه دار وجود دارد. شما می توانید با ویژگی های فرم بدنتان، رنگ پوستتان یک مانتو بلند مناسب خریداری کنید.و شما با انتخاب کفش های پاشنه سه سانتی و لژدار با این مانتو یک دانشجوی خوش استایل هستید. با این کفش به راحتی میتوان راه رفت. اگر قد شما متوسط یا بلند است، می توانید شلوار پارچه ای گشاد را با مانتوی بلند ست کنید.

استایل دانشجویی با مانتو کتی

مانتو کتی یکی از مانتو های شیک و مناسب برای دانشگاه هست. شلوار با مانتو کتی شامل مام استایل یا مام فیت، همچنین شلوار نیم بگ دخترانه گزینه مناسبی می باشد. با این مانتو کفش به راحتی ست می شود کالج، کتونی، کفش پاشنه بلندولژدار همگی انتخاب خوبی است.

استایل دانشجویی با مانتو کوتاه و شلوار بگ

باتوجه به اینک این استایل دانشجویی است در انتخاب قد مانتو باید دقت داشته باشید تا قوانین داشگاه را زیر پا نگذارید و در این مکان مانتو کوتاه را تنها با شلوار بگ یا نیم بگ می توان ست کرد.

استایل دانشجویی در بهار

استایل بهاره دانشجویی

دراین فصل انتخاب جنس ورنگ پارچه به شما کمک میکند تا دانشجوی خوش استایل باشید که شامل وست و شومیز، لنین و نخی با رنگ های شاد و روشن، همچون پاستیلی و کرم می باشد رنگ روشن خوراک فصل گرما است این مانتوها را با شلوارهای لنین و پارچه ای بگ به راحتی و زیبایی ست کنید و نکته این فصل کفش مناسب می باشد به یاد داشته باشید که صندل و کفش جلو باز مناسب دانشگاه نمی باشد پس از کفش های کالج و سبک در این فصل انتخاب کنید.

استایل با کت جین

کت جین انتخاب جذابی است اما برای اینک متناسب با دانشگاه باشد زیر آن یک تیشرت بلند یا دورس و هودی بلند بپوشید و برای شلوار با کت جین بهتر است ازجنس کت وهمان رنگ باشد. کفش با کت جین چون یک استایل اسپرت می باشد بهتر است که کفش لژدار یا کتونی باشد.

استایل بامانتو مشکی

مانتو مشکی به خاطر رنگ مونوکرومی که دارد، قابل استایل کردن با هر رنگ و مدلی است. از طرفی با مقررات دانشگاهی بسیار متناسب است. رایج‌ترین نوع مانتو مشکی مناسب دانشگاه، مانتو تا زیر زانو با دو جیب پاکتی همراه با شلوار جین اسکینی و یک جفت اسنیکرز است.

انتخاب کیف دانشجویی

کیف دانشجو باید سبک وراحت باشد همچنین جادار که کتاب و لوازم خودرا به راحتی داخلش بگذارید این کیفها حالت اداری دارد.کوله پشتی ام گزینه بسیار عالی می باشد تا با درد گردن و کتف مواجه نشوید.

قوانین لباس دانشجویان

  • شلوارهای قد 80 نپوشید.
  • از روسری استفاده نکنید و تنها نقنعه مجاز است.
  • اگر مانتو جلوباز می پوشید حتما از تونیک استفاده کنید.
  • آراش غلیظ خودداری کنید و بهتر است ساده و ملیح باشید.
  • مانتو و کت های مجلسی را کناربگذارید چرا که دانشگاه مکان عمومی و آموزشی می باشد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x