ارز دیجیتال

چگونه در بازی تلگرامی همستر کامبت پول بیشتری جمع کنیم؟

در بازی تلگرامی همستر کامبت با زدن روی یک سکه درون بازی می تواند سکه های بیشتری به دست بیاورید.

به گزارش پارت نیوز؛ ربات تلگرامی همستر کامبت یک بازی در سبک (Tap to Earn) است. بازیکنان در این بازی می توانند با زدن روی یک سکه درون بازی تعداد بیشتری توکن جمع کنند. احتمال آن که این توکن‌ها در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود وجود دارد.

تعداد کاربران همستر کامبت چقدر است؟

این بازی تلگرامی مدعی است که ۴۲ میلیون کاربر فعال دارد.

همستر کامبت چیست؟

برنامه ایردراپ این بازی تلگرامی به چهار قسمت اصلی تقسیم می‌شود؛

  • مذاکره با صرافی‌ها
  • مذاکره با مارکت میکرها
  • انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه‌های مختلف
  • در نهایت تهیه فهرستی برای تسک‌های ایردراپ

از بین این مراحل ۳ مرحله پشت سر گذاشته شده و مرحله تهیه لیست تسک‌های شرکت‌داده شدن در ایردراپ این ربات تلگرامی باقی مانده است. درون بازی هم گفته می‌شود که ایردراپ بازی به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

آموزش بازی همستر کامبت تگرام(Hamster Kombat)

در دامه به صورت مرحله به مرحله به آموزش و نحوه پول درآوردن از این بازی خواهیم پرداخت.

مرحله اول

برای شروع بازی و جمع‌آوری سکه‌های مجازی، در مرحله نخست باید ربات تلگرامی پروژه را اجرا کنید. برای انجام این کار، به حساب کاربری تلگرام و همچنین لینک ربات نیاز دارید.

همستر کامبت چیست

مرحله دوم

پس از ورود به ربات تلگرامی Hamster Kombat، متن خوش‌آمد با گزینه‌ی آغاز بازی نمایش داده می‌شود. روی Start ضربه بزنید تا به صفحه‌ی اصلی بازی انتقال یابید. در منوی پایین این بازی بخش‌های Exchange ،Mine ،Friends ،Earn ، Airdrop و بخش های دیگر را می‌بینیم که در خصوص هرکدام توضیح خواهیم داد.

آموزش همستر کامبت

مرحله سوم: بخش Exchange

در بخش Exchange بازی که صفحه‌ی اصلی محسوب می‌شود، سکه‌ای بزرگ با نماد مشخص و شناخته شده بازی یعنی همستر دیده می‌شود که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنید. در این صفحه اطلاعاتی مثل تعداد سکه‌های جمع آوری شده و موارد دیگر نیز نمایش داده می‌شوند.

همستر کامبت

مرحله چهارم: صفحه‌ی Boost بازی Hamster Kombat

با ضربه‌زدن روی بخش Boost می توانید وارد بخش ارتقادهنده‌های بازی شوید. در بالای صفحه‌ی Boost و زیر عنوان Free daily boosters گزینه‌ی Full energy را می بینید که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید تا سقف مشخصی که با علامت رعدوبرق نشان داده‌ شده است، بی‌وقفه برای دریافت سکه ضربه بزنید.

در بخش Boosters دو گزینه‌ی Multitap و Energy limit را داریم که به‌ترتیب برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در ازای هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی به‌کار می‌روند.

مرحله پنجم: بخش Mine

در قسمت Mine بازی می‌توانید با پرداخت مقداری از سکه‌هایی که جمع‌آوری‌ کرده اید، کارت‌های استخراج خریداری کنید. با خرید هرکدام از این کارت‌ها به‌طور روزانه یا ساعتی و کاملاً خودکار سکه به‌دست خواهید آورد.

آموزش همستر کامبت

مرحله ششم

با اشتراک‌گذاری لینک دعوت اختصاصی خود در بازی تلگرامی همستر می‌توانید پاداش دریافت کنید که به‌صورت سکه به حساب شما اضافه خواهد شد. با هر دعوت موفق ۵٬۰۰۰ سکه‌ دریافت خواهید کرد و اگر کاربر مورد نظر حساب تلگرام پریمیوم داشته باشد، این پاداش به ۲۵٬۰۰۰ سکه افزایش خواهد یافت.

مرحله هفتم: بخش friends

دعوت دوستان به همستر کمبات

بخش friends نشان دهنده کاربرانی است که از طرف شما به ربات همستر کامبت دعوت شده‌اند. شما با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه مخصوصی می‌شوید که در آن می‌توانید لینک دعوت خود را به دست آورده و دوستان خود را به بازی دعوت کنید. با دعوت از دوستان شما و دوستانتان هر کدام 5000 توکن به دست می‌آورید. در صورت که شما حساب کاربری پرمیوم تلگرام را داشته باشید این عدد به 25000 توکن افزایش پیدا می‌کند.

مرحله هشتم: بخش ایردراپ 

بخش ایردراپ دیگر بخش موجود در منوی بازی است که نشان‌دهنده مراحل مختلف بازی است. به نوعی می‌توان این بخش را مثل نقشه راه پروژه در نظر گرفت که در حال حاضر فقط بخش مربوط به Airdrop Task list انجام نشده و مراحل قبلی شامل صحبت با صرافی‌های ارز دیجیتال، بازارسازها و همکارهای دیگر انجام شده است

مرحله نهم: در بخش Earn

در بخش Earn با انجام کارهای ساده‌ای مثل عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه‌ی ایکس (توییتر سابق) و موارد دیگر می‌توانید سکه‌های اضافه به‌عنوان پاداش دریافت کنید.

آموزش همستر کمبات

مرحله دهم

درنهایت بخش Airdrop را داریم که در آن مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی بازی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آن‌ها را مشاهده می‌کنید. درحال‌حاضر بخش مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان و همکاری‌های کلیدی انجام شده‌اند و فقط مرحله‌ی لیست وظایف برای دریافت ایردراپ باقی مانده است.

بازی همستر کامبت کلاهبرداری است؟

همستر کامبت

با توجه به ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان با قطعیت و به‌طور مستقیم گفت که این بازی قانونی یا کلاهبرداری است. بااین‌حال، طبق برخی نشانه‌ها، Hamster می‌تواند در نهایت به چیزی مفید تبدیل شود و یکی از این نشانه‌ها همکاری‌های استراتژیک آن‌ با صرافی‌هایی مانند BingX به‌شمار می‌آید.

چگونه در ربات همستر تلگرام سکه‌های بیشتری کسب کنیم؟

در صفحه‌ی اصلی بازی Hamster Kombat روی Friends ضربه بزنید و در صفحه‌ی بعد گزینه‌ی Invite Friends را انتخاب کنید تا لینک دعوت اختصاصی شما ایجاد شود. اکنون می‌توانید این لینک را برای دوستان خود بفرستید.

همچنین در بخش Mine می‌توانید با خرید کارت‌های مختلف، به‌طور خودکار در بازه‌های زمانی ساعتی و روزانه، تعدادی سکه به‌دست آورید. علاوه‌براین با عضویت در شبکه‌های اجتماعی Hamster Kombat ازطریق بخش Earn می‌توانید مقدار پاداش‌ بیشتری دریافت کنید.

آیا امکان فروش توکن های همستر کامبت وجود دارد؟

در حال حاضر توکن‌های همستر تلگرام تنها در درون ربات بازی وجود دارند و هیچ توکن واقعی با استفاده از قراردادهای هوشمند در شبکه‌های بلاک چینی برای این پروژه عظیم و پرمخاطب ایجاد نشده است. به همین خاطر در حال حاضر امکان فروش توکن های همستر وجود ندارد. به محض اینکه توکن پروژه ایجاد و بین کاربران توزیع شود صرافی ارز دیجیتال رابکس امکان خرید و فروش همستر کامبت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

تاریخ انتشار توکن همستر کامبت

سؤال بسیاری از کاربران این است که این بازی کی لیست می‌شود؟ طبق برخی شایعات، توکن Hamster Kombat احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) وارد صرافی‌های متمرکز رمزارز خواهد شد و در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری‌شده در بازی را به پول واقعی یا سایر رمزارزهای معتبر مثل بیت کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنید.

انتهای مطلب/م.ع

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x