روانشناسی

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ + 16 ترفند ساده برای محبوبت 

شاید شما هم با سوال چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ مواجه شده باشید. ما در این مقاله 16 ترفند ساده برای محبوبیت را به شما آموزش می دهیم.

به گزارش پارت نیوز؛ اگر با سوال چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ مواجه شده اید، نگران نباشید ما به شما کمک می کنیم تا با ترفندهای محبوبیت، تبدیل به فردی دوست داشتنی و محبوب شوید.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟

برای جذب کردن دیگران به خود، باید دلبری کردن و رفتار درست را بلد باشید. برخی افراد به صورت ژنتیکی دلربا هستند، اما افراد زیادی وجود دارند که با رفتارهای غلط خود باعث دفع افراد می شوند. ما در این بخش فنون و نکات دلبری را آموزش می دهیم.

اعتماد به نفس داشته باشید

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ اولین و مهم ترین ترفند برای جذب افراد، دوست داشتن خودتان است. شما حتما روی اعتماد به نفس خود کار کنید و همیشه در تمام شرایط اعتماد به نفس خود را بالا نگهدارید و اجازه ندهید کسی شما را خرد و ضعیف کند.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ از انتقال انرژی منفی پرهیز کنید

سعی کنید، از غر زدن و انتقال انرژی منفی جلوگیری کنید. هیچ کس فردی که انرژی منفی می دهد و از همه چیز شاکی است، را دوست ندارد. پس همیشه سعی کنید به انسان ها حس خوبی بدهید و از یاس و نا امیدی دوری کنید.

در ارتباط با دیگران زمانی که بحث در مورد موضوع خاصی پیش میاید سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید. یعنی همیشه مواد مثبت را دیده و دیگران را تشویق کنید تا آن ها نیز این مواد مثبت را ببینند.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ تفاوت های خود را دوست داشته باشید

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟

از نشان دادن شخصیت خود پرهیز نکنید. خودتان را همانجور که هستید، نشان دهید. شما مطمئن باشید که منحصر به فرد هستید و نیازی به پنهان کردن شخصیت خود ندارید. چرا که افراد با شناختن خود واقعی شما حس بهتری خواهند شد.

عیب گویی را کنار بگذارید

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ عیب گویی را کنار بگذارید. برخی از افراد مرتب به دنبال عیب و ایراد گرفتن از دیگران هستند و مداوم این عیب و ایراد را به آن ها گوشزد می کنند. دیدن نکات منفی دیگران بد نیست اما اگر بخواهید مرتب این نکات را به آن ها گوشزد کنید، قضیه کاملا متفاوت می شود.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ از تحمیل عقاید خود پرهیز کنید

تمام انسان ها، دارای عقاید و نگرش های متفاوتی هستند و شما نمی توانید همه را مثل خودتان کنید. در واقع هیچ دو آدمی را پیدا نخواهید کرد که تماما مانند یکدیگر فکر کنند. افرادی که سعی می کنند مرتب عقاید خود را به دیگران تحمیل کنند، افراد منفوری هستند.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ سعی کنید به تمام اطرافیان خود احترام بگذارید و هر کسی را با طرز تفکری که دارد، قبول کنید. حتی اگر نمی توانید حمایت کنید، مخالف هم کنار بگذارید.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ مودب باشد

ادب، کاریزماتیک ترین ویژگی یک انسان است که در هر شرایطی می تواند موجب افزایش جذابیت شخصیت او شود.

مسلما در آدمی در شرایط معمولی و عادی می تواند ادب را رعایت کند. مهم این است که در شرایط بحرانی و هیجانی نیز بتوانید رفتارها و هیجانات خود را کنترل کرده و با ادب رفتار کنید. این گونه دیگران شما را جدی تر گرفته و دوست دارند بیشتر با شما تعامل داشته باشند.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ نظافت را رعایت کنید

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ رعایت بهداشت شخصی

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ همیشه خوش بو باشید و حمام بروید. رعایت نظافت باعث می شود تا افراد بتوانند به شما نزدیک شوند. شما اگر بوی خوبی ندهید یا لباس های کثیف و نا مرتبی را بپوشید، افراد از شما دوری می کنند.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ لبخند بزنید

شما با لبخندی که دارید، حس مثبت و خوبی را به دیگران منتقل می کنید. قیافه مهربان و خوشحال شما باعث جذب افراد می شود. اما قیافه اخم کرده و ناراحت  باعث دفع افراد می شود.

حمایتگر باشید

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ حمایتگر باشید. زمانی که از شما درخواست کمک می کنند، تا حد توان سعی کنید کمک کنید. این کمک شما می تواند به صورت مالی یا عاطفی باشد، نیازی نیست خود را خیلی اذیت کنید، سعی کنید هر چند کم به افراد کمک کنید.

ارتباط چشمی برقرار کن

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ برقراری ارتباط چشمی

هنگامی که با کسی تماس چشمی برقرار می کنید، نشان می دهد که می خواهید ارتباط برقرار کنید و قابل دسترسی هستید.

اگر به کسی علاقه دارید، گهگاه به او نگاه کنید، مهم نیست که چه کسی صحبت می کند، تا نشان دهید که می خواهید ببینید چه واکنشی نشان می دهد. در طول مکالمات، تماس چشمی را تا زمانی که راحت است حفظ کنید.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ زبان بدن خود را تقویت کنید

مردم به رفتار شما با آنها توجه می کنند. وقتی برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید، بدن خود را کاملا به سمت او بچرخانید تا مستقیماً با او روبرو شوید. وقتی به این شکل به سمت کسی می روید، به طرف مقابل می گوید که احساس می کنید او بسیار خاص است.

هنگام ارتباط با دیگران مظطرب نباشید

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ بی قراری نکن حرکت زیاد یا استفاده از حرکات مکرر دست در نزدیکی صورت می‌تواند باعث شود که طرف مقابل احساس بی‌اهمیتی کند یا اینکه شما برای پایان دادن به مکالمه مضطرب باشید.

حتی می تواند این تصور را ایجاد کند که نمی توان به شما اعتماد کرد. با چشم دوختن به طرف مقابل در حین مکالمه و عدم تکان خوردن، تکان دادن، تکان دادن، چرخیدن، چرخاندن مو یا خراشیدن، اعتبار کسب کنید.

حالت ایستاده داشته باشید

یک وضعیت صاف اما راحت می تواند احساس اعتماد به نفس ایجاد کند. سر خود را بالا نگه دارید، شانه های خود را به عقب ببرید و به آرامی قدم بردارید. با اعتماد به نفس و متانت حرکت کنید و با پشت صاف بنشینید. به پاهای خود خیره نشوید، پشت خود را بیش از حد سفت نکنید یا به سمت پایین بیفتید.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ صحبت کنید

از قدرت جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید. به عنوان مثال: “من هر روز افراد شگفت انگیز، همفکر، مثبت و رویا محور را به سمت خود جذب می کنم!” و “من از فرصت های اطرافم برای ارتباط با افرادی که به سمت موفقیت می روند آگاه هستم!” این نوع خودگویی مثبت می تواند به شما قدرت و تمرکزی بدهد که در غیر این صورت ممکن است نداشته باشید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x