فیلم و سریال

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پرستاران (All Saints)  + خلاصه داستان 

سریال پرستاران (All Saints)، در واقع در ژانر درام تولید شده است و برای اولین بار از شبکه Seven Network استرالیا شروع به پخش شد. در ادامه بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان را در اختیارتان قرار می دهیم. 

به گزارش پارت نیوز؛ سریال پرستاران (All Saints) یک سریال چند فصلی می باشد که از سال 1998 تا 2009 پخش شده است. این سریال جز محبوب ترین سریال های استرالیا می باشد.

نام سریال: در شبکه های ایرانی: پرستاران

(All Saints) همه مقدسین

ژانر: درام
محصول کشور: استرالیا
تعداد قسمت ها: 493 اپیزود در دوازده فصل
سال انتشار: 1998 تا 2009
سازنده: Bevan Lee
تایم:  حدود چهل و پنج دقیقه

خلاصه داستان سریال پرستاران (All Saints)

داستان سریال حول وقایع و اتفاقات روزانه ای که برای بیماران و کارکنان بیمارستان All Saints به ویژه حوادث رخ داده در بخش هفده بیمارستان که به علت مشکلات فراوانش به بخش زباله دانی معروف شده است می چرخد.با این وجود سرپرستار بخش Terri Sullivan به همراه همکارانش با وجود تلاش برای مبارزه با مدیریت جهت ارتقا و بالا بردن امکانات بخش تمام تلاش خود را برا نجات جان بیماران انجام می دهند.با این حال داستان سریال تنها مربوط به محیط بیمارستان نمی باشد و نگاهی به زندگش شخصی و روابط کارکنان پخش و بیماران حاضر در آن دارد.

زمان پخش سریال پرستاران (All Saints) از شبکه تماشا در شهریور 1403

سریال پرستاران (All Saints) در شهریور سال 1403 شروع به پخش شد که در ساعت 18:30 پخش می شود. همچنین تکرار آن در فردای همان روز ساعت 17:30 پخش می شود.

معرفی بازیگران سریال پرستاران (All Saints)

  • (Georgie Parker) جرجی پارکر در نقش تری سالیوان
  • (John Howard) جان هاوارد در نقش فرانک کمپیون
  • جولین اندرسون  در نقش اریکا تمپلتون
  • جودیت مک‌گراث در نقش ایوان رایان
  • سیلیا جرالدی، در نقش Regina Butcher
  • مارتین لینز در نقش Luke Forlano

جرجی پارکر در نقش تری سالیوان

جرجی پارکر در نقش تری سالیوان

جورجی پارکر در 16 دسامبر 1964 در سیدنی، نیو ساوت ولز، استرالیا به دنیا آمد. او یک بازیگر است، برای تمرین در کشور (1981)، همه مقدسین (1998) که در واقع همین سریال پرستاران (All Saints) می باشد را بازی کرده است علاوه بر این  و خانه و دور (1988) شناخته شده است. او از 5 مارس 1994 با استیو ورلند ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند.

جان هاوارد در نقش فرانک کمپیون

جان هاوارد در نقش فرانک کمپیون

جان هاوارد یک خواهر دارد، در واراوی، NSW استرالیا بزرگ شد و به مدرسه گرامر ناکس رفت. رشته پزشکی و حقوق را در دانشگاه رها کرد. در سال 1978 با پنی کوک، رابرت گراب از NIDA فارغ التحصیل شد. از سال 1981 تا 2012 در نمایش های مختلف نقش های اصلی را ایفا کرد که سریال پرستاران (All Saints) یک مورد از این فیلم ها می باشد.

جودیت مک‌گراث در نقش ایوان رایان

جودیت مک‌گرات در نقش ایوان رایان

جودیت مک گراث یک بازیگر تلویزیون استرالیایی بود که در بریزبن، کوئینزلند به دنیا آمد و بزرگ شد و بیشتر به خاطر بازی در سریال درام تلویزیونی استرالیایی زندانی (1979) در نقش افسر اسیدی و طعنه آمیز کالین ‘پو فیس’ پاول، جایی که تا سال 1984 در آنجا ماند.

سیلیا ایرلند، در نقش Regina Butcher

سیلیا ایرلند، در نقش Regina Butcher

سلیا ایرلند بازیگر تلویزیون استرالیایی است که در نیوکاسل در نیو ساوت ولز به دنیا آمد. سلیا بیشتر به خاطر نقش‌هایش در درام پزشکی استرالیایی همه مقدسین (1998) و در نقش شخصیت لیز بردزورث در درام استرالیایی برنده جایزه Wentworth (2013) شناخته می‌شود.

مارتین لینز (Martin Lynes)  در نقش Luke Forlano

مارتین لینز (Martin Lynes)  در نقش Luke Forlano

مارتین لینز بازیگر استرالیایی متولد 21 ژانویه 1968 است. او به خاطر بازی در نقش دکتر لوک فورلانو در درام تلویزیونی طولانی همه مقدسین و برای نقش‌های در حال انجام در صابون استرالیایی خانه و دور و درام موج سواری Blue Water High شناخته می‌شود.

اریک تامسون در نقش Mitch Stevens

اریک تامسون در نقش Mitch Stevens

اریک تامسون بازیگر نیوزیلندی می باشد. وی بیشتر به دلیل بازی در سریال استرالیایی پرستاران مشهور شده است.وی در سال ۲۰۰۳ از تلویزیون استرالیا جایزه محبوب ترین هنرپیشه یعنی جایزه گوهر نقره ای(Silver Logie Award) را به خاطر بازی در سریال پرستاران دریافت کرد. و در سال ۲۰۰۴ نیز مجدداً نامزد دریافت این جایزه شد.همچنین در سال ۲۰۰۴ برنده جابزه بهترین بازیگر مرد نقش فرعی از طرف انستیتو فیلم استرالیا٫ به خاطر بازی در فیلم شیرجه شد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x