زیبایی و تناسب

10 راه آسان زیبا شدن بدون ذره ای آرایش!

همه افراد دوست دارند زیبا شدن بدون آرایش را تجربه کنند. هیچ کس احساس عرق کردن زیرسازی آرایش یا رگه های ریمل زیر چشم یا روی مژه را دوست ندارد. در ادامه به روش های زیبا شدن بدون آرایش و میکاپ خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ مطمئنا اگر راه های زیبا شدن بدون آرایش را امتحان کنید اعتماد به نفس شما افزایش می یابد و همانطور که می دانید اجتناب از آرایش برای پوست شما بهتر است.

چگونه بدون آرایش زیبا شویم؟

کلید زیبای شدن بدون آرایش مراقبت از پوست است. مهم نیست که چقدر آرایش یا فیلتر استفاده می کنید، کیفیت پوست زیر آن را تغییر نمی دهد. به همین دلیل است که اولین توصیه های ما در مورد ایجاد یک پایه محکم برای پوست سالم و درخشان است. در ادامه به روش های زیبایی بدون آرایش خواهیم پرداخت.

چگونه بدون آرایش زیبا شویم

1_ مبارزه با چین و چروک با روتین مراقبت از پوست

برخلاف تصور رایج، “ضد پیری” فقط به معکوس کردن چین و چروک ها و دیگر ویژگی های پوستی ناخوشایند نیست. روال های مراقبت از پوست ضد پیری نیز در مورد پیشگیری هستند. آن را به عنوان ورزش و تغذیه سالم برای جلوگیری از بیماری، افزایش وزن یا کاهش عضلانی و همچنین زیبا شدن بدون آرایش در آینده در نظر بگیرید.

کلاژن، پروتئینی که از افتادگی پوست شما جلوگیری می کند، پس از 20 سالگی به شدت شروع به کاهش می کند. اکنون با ایجاد یک برنامه روزانه، می توانید زمینه را برای پوستی چاق، سفت و انعطاف پذیر که بدون آرایش می درخشد، آماده کنید.

2_ حداقل دو بار در هفته لایه برداری کنید

چگونه پوست را لایه برداری کنیم

لایه برداری به حذف سلول های مرده پوستی که می توانند ایجاد شوند کمک می کند. یک لایه بردار خوب همچنین چربی ها و باکتری های اضافی را از دست، محیط و غیره پاک می کند.

اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) اغلب بهترین گزینه لایه برداری برای زیبایی بدون آرایش هستند. AHA ها برای پوست های خشک، پوست های حساس و اهداف ضد پیری ترجیح داده می شوند زیرا در هنگام لایه برداری آبرسانی می کنند. AHA ها همچنین می توانند بر ضخامت پوست تأثیر بگذارند و تولید کلاژن را تحریک کنند.

3_ از ماسک استفاده کنید

یکی دیگر از راه های زیبا شدن بدون آرایش استفاده از ماسک است. ماسک های صورت می توانند به خلاص شدن از شر چربی اضافی، حذف ناخالصی ها، آبرسانی و بهبود ظاهر کلی پوست شما کمک کنند. به علاوه، وقت گذاشتن برای ماسک یک شکل قدرتمند مراقبت از خود برای بسیاری از افراد است. در نظر داشته باشید که اگر می خواهید برای ماسک وقت بگذارید، می توانید از بهترین کیفیت ممکن استفاده کنید.

4_ از سرم های سفت کننده استفاده کنید

سرم ها با توجه به مواد تشکیل دهنده شان می توانند تولید کلاژن را تحریک کنند. سرم های صورت می توانند برای موارد زیر مناسب باشند:

  • کاهش چین و چروک
  • بهبود استحکام و استحکام پوست
  • یکنواخت کردن رنگ پوست

5_ زیبا شدن بدون آرایش با کرم های آبرسان

راه های افزایش جذابیت

روی یک کرم صورت آبرسان با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید
اگر می خواهید همیشه پوستی مرطوب، درخشان و شبنم دار داشته باشید، به کرم صورت خود توجه کنید. پس از پاکسازی و تقویت، پوست شما سزاوار یک محصول مرطوب کننده است که به عمق لایه های پوست شما نفوذ کند و در عین حال مواد ضد پیری را ارائه دهد.

6_ از فر مژه استفاده نمایید

یکی دیگر از هزاران ترفند زیبای شدن بدون آرایش، استفاده از فرمژه است. جهت آنکه مژه‌هایتان در بهترین حالت ممکن به ‌نظر برسند، لزوما احتیاجی به ریمل ندارید. با فر کردن مژه‌ها، یک لیفت سریع به مژه‌های خود بدهید.

با یک فر مژه ساده چشمان شما درشت‌تر به‌ نظر رسیده و تاکید بر چشمان شما اتفاق می‌افتد. زمانی که از فر مژه استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست نگران لکه‌های ریمل زیر چشمان خود باشید.
فر مژه یکی از ساده‌ترین نکات جهت جذاب‌تر کردن چهره و چشم‌ها در کسانی است که طرفدار آرایش‌ غلیظ نیستند.

7_ به جای هایلایتر از روغن صورت استفاده کنید

روش‌های فراوانی برای شبیه‌سازی هایلایتر وجود دارد، یکی از آن‌ها استفاده از روغن صورت می‌باشد. روغن را به ‌عنوان آرایش برای کسانی که از آرایش متنفر هستند یا خوششان نمی‌آید، توصیه می‌کنیم.

مقداری از روغن صورت را روی نواحی از صورت که معمولا برجسته می‌کنید، مثل استخوان گونه، کمان کوپید و نوک بینی بمالید. فرمول روغن به پوست شما درخششی طبیعی می‌بخشد.

8_ از کرم دور چشم استفاده کنید

را های طبیعی زیبا شدن
کرم دور چشم

برای زیبا شدن بدون آرایش باید فکری به حال پف دور چشم تان باشید. درصورتی که زیر چشمان شما پف دارد ولی علاقه‌ای به خرید کانسیلر ندارید، یک کرم دور چشم ضد چروک یا رفع تیرگی زیر چشم را به برنامه روزانه خود اضافه کرده تا کیسه‌های ناخواسته زیر چشمی، خطوط ریز اطراف چشم و حلقه‌های تیره زیر آن را کاهش دهید.

9_ ابروهای زیبا داشته باشید

به‌طور کلی ماساژ دادن هم برای پوست صورت مفید است و هم برای موها. برای ماساژ دادن ابروها بهترین کار این است که با یک برس کوچک مخصوص، ‌ابروها را در جهت رویش موها شانه کنید، علاوه بر این می‌توانید با نوک انگشت‌ها با حرکاتی دوار به سمت گوشه‌های صورت، قسمت ابروها را با روغن بادام ماساژ دهید، ‌می‌توانید این کار را ۲ بار در روز انجام دهید.

بهتر است اجازه دهید روغن بادام حداقل ۱۵ دقیقه روی ابروها باقی بماند و بعد صورت را بشویید. روغن بادام سرشار از ویتامین‌ E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که همه این مواد می‌توانند به رشد ابروها کمک کنند.

10_خواب کافی داشته باشید

یکی از راه های زیبا شدن بدون آرایش که خیلی ها به آن بی توجه هستند خواب مناسب و به موقع است. طبق تحقیقات خواب کافی می تواند سموم بدن را کاهش دهد و به زیبایی و شادابی پوست و موی شما بیافزاید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x