مد

20 مدل ناخن با طرح شکوفه الهام گرفته از بهار + عکس

با شروع فصل بهار بسیاری از خانم ها دوست دارن با طبیعت هم سو شوند و به سراغ ناخن با طرح شکوفه می روند.

به گزارش پارت نیوز؛ انواع مدل ناخن با طرح شکوفه می تواند بسیاری از خانم ها را هیجان زده کند. این مدل ها الهام بخش شکوفه های بهاری گیلاس و بادام هستند و می توانند به دستان شما زیبایی دوچندانی بدهند. در این مدل ناخن نکته قابل توجه این است که با هر رنگ لاک و سلیقه ای می توانید آن را انجام دهید.

مدل ناخن با طرح شکوفه

برای اینکه طرح شکوفه روی ناخن‌هایتان زیبا و ماندگار باشد در مرحله اول باید ناخن ها را به خوبی تمیز کنید تا لاک به خوبی و یکدست روی آن ها بماند. انتخاب رنگ  مناسب برای پایه بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. با این حال رنگ‌های روشن مثل صورتی، سفید، یا کرم برای این طرح‌ها می  تواند بسیار مناسب باشد. بعد از اینکه لاک پایه خشک شد، وقت آن رسیده که با دقت و ظرافت، طرح‌های شکوفه را با قلموهای نقاشی کوچک و لاک‌های رنگی دیگر اضافه کنید.

البته، اگر دوست دارید ناخن هایتان مقداری حرفه‌ای‌تر و ماندگارتر باشد، می‌توانید از ژل برای طراحی استفاده کنید. ژل ناخن ماندگاری بیشتری دارد و شکوفه‌ها را با جزئیات بیشتر و زیباتری نمایش می دهد. این کار نیاز به دستگاه UV دارد تا ژل روی ناخن‌ها خشک شود، ولی نتیجه‌اش واقعاً ارزش این همه زحمت را می تواند داشته باشد. در آخر نیز برای آن که زیبایی ناخن هایتان بیشتر شود و براق تر به نظر بیایند از تاپ کت استفاده کنید.

ناخن با طرح شکوفه ناخن با طرح شکوفه ناخن با طرح شکوفه ناخن با طرح شکوفه ناخن با طرح شکوفه ناخن با طرح شکوفه ناخن با طرح شکوفه ناخن با طرح شکوفه ناخن با طرح شکوفه ناخن با طرح شکوفه

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x