خودرو

با 5 روش اعجاب انگیز خط و خش روی ماشین تان را نابود کنید!

از بین بردن خط و خش روی ماشین به راحتی و رعایت یکسری اصول کلی قابل انجام است.

به گزارش پارت نیوز؛ وجود خط روی ماشین احساس ناخوشایندی در مالکان خودرو ایجاد می کند. اگر به دنبال روش های از بین بردن خط و خش روی ماشین تان می گردید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

روش های از بین بردن خط و خش روی ماشین

اکثر ما ماشین خود را شب ها در پارکینگ پارک می کنیم و خیالمان از آسیب نرسیدن به آن راحت است اما شاید باز هم برایتان پیش آمده باشد که صبح در کمال تعجب شاهد خط و خش ایجاد شده روی سطح ماشین باشید.

در این مطلب قصد داریم که شما را از نگرانی در مورد از بین بردن خط و خش روی ماشین در بیاوریم و راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که هر دیگر چنین مشکلی نداشته باشید.

چگونه خطوط روی ماشین را از بین ببریم

1. استفاده از کیت های با کیفیت بالا

شاید ندانید، اما کیت‌ها یا بسته‌هایی برای خودروها وجود دارد که می‌توانند فناوری‌های مختلفی را در اختیار شما قرار دهند. در داخل برخی از این پکیج ها بر روی بدنه خودرو خش گیرهایی وجود دارد که می توانند این خراش ها را از بین ببرند. به طوری که حتی زیر نور زیاد هم واضح و قابل رویت نیست.

این ابزارها در واقع پرکننده ها یا پرکننده های خراش خودرو هستند که به طور موقت آن ها را حذف کرده و با این روش داخل آنها را پر می کنند. این یک راه حل دائمی نیست، اما از شدت این مشکل می کاهد.

2. استفاده از خمیر دندان

شاید با خواندن این تیتر بسیار متعجب شوید. خمیردندان ها مدت زیادی است که برای از بین بردن خط و خش روی سی دی و دی وی دی استفاده می شوند و همچنین قابلیت از بین بردن خطوط روی صفحه نمایش لپ تاپ، موبایل و تبلت را دارند، اما بهتر است این بار با خیال راحت از این محصول برای رفع خطوط عمیق ایجاد شده استفاده کنید. استفاده از خمیردندان در ناحیه خراشیده از شدت آن می کاهد و قبل از مراجعه به تعمیرکار رضایت شما را جلب می کند.

از بین بردن خط و خش روی ماشین با خمیر دندان

3. از بین بردن خط و خش روی ماشین با چسب برزنتی

اگر خطوط عمیقی در سراسر بدنه خودرو مشاهده کردید، از این جادو استفاده کنید. روی تمام این خطوط چسب بوم بزنید. شما باید چسبی را انتخاب کنید که دقیقاً همرنگ بدنه ماشین شما باشد. امروزه انواع مختلفی از چسب برزنتی یا چسب داکت در بازار وجود دارد و تهیه رنگ با توجه به دستگاه آسان است.

فقط باید مراقب باشید که این چسب هنگام استفاده از روی خطوط شکسته یا منحرف نشود. این بدان معناست که هنگام استفاده از این چسب دست شما هرگز نباید بلرزد. قبل از رفتن به تعمیرکار موقتاً این کار را انجام دهید.

4. پوشش با اسپری رنگ اتومبیل یا رنگ معمولی

چطور خط روی ماشین را پاک کنیم

گاهی اوقات به رنگ ماشین یا اسپری رنگ نیاز دارید. استفاده از خود رنگ آسانتر از پاشیدن آن است زیرا شما کنترل بیشتری روی استفاده از آن دارید و همچنین رنگ ها طیف وسیع تری دارند و انتخاب آنها راحت تر است. البته از آنجایی که این روش موقتی است، می توانید هر دو را امتحان کنید و در صورت وجود چند خط یا خراش وسیع روی بدنه، می توانید از اسپری رنگ نیز استفاده کنید.

برای استفاده باید غلظت رنگ را افزایش دهید و این کار را با غلظت کامل انجام دهید و سعی کنید از رنگ های روشن که دقیقا با رنگ ماشین شما همخوانی دارد استفاده کنید و همچنین ماشین را از قبل کاملا تمیز کنید. قبل از خشک شدن رنگ ها، آن را کاملا روی بدنه ثابت کنید.

5. انجام یک کار هنری

بسیاری از افراد خوش ذوق در جهان وجود دارند که از همین مشکل خط و خش روی ماشین به عنوان یک ایده هنری استفاده می کنند. مثلا آن ها را با استیکرها و برچسب های مختلف پوشش می دهند. این استیکرهای تزئینی پوشش دهنده مناسبی برای این مشکل هستند و همچنین ظاهر ماشین را نو، جالب و فانتزی خواهند کرد.

با وجود تمام راهکارهای بالای برای خلاص شدن دائمی از این خط و خش باید به یک تعمیرکار ماهر مراجعه کنید اما در این فاصله زمانی می توانید با استفاده از این راهکارها ، کمی این خط و خش را استتار کنید و از طرفی این راهکارها کاملا با سرعت بالا و هزینه کم قابل انجام است و در نتیجه انجام آن ها نیازمند زحمت و مشقت بالایی نیست.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x