اقتصاد کلانارز دیجیتالبورس

5 ایده طلایی سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1403

اگر به دنبال ایده های طلایی سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1403 هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ به روش های متعددی می توانید سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان را تجربه کنید. مطومئن باشید که اگر روش های سرمایه گذاری را بیاموزد می توانید سرمایه تان را خیلی راحت تر از آن چیزی که به آن فکر می کنید چند برابر کنید.

روش های سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1403

در ادامه به روش های سرمایه گذاری در بازارهای مالی و دیگر بازارها که می تواند سرمایه تان را افزایش دهد خواهیم پرداخت.

سرمایه گذاری در بورس با ۱۰۰ میلیون تومان

برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن بازار بورس یکی از گزینه‌های پرسود و جذاب می باشد. اگر شما نگران نقدشوندگی پول در هر زمان که به پول نقد نیاز داشتید هستید و یا اینکه از کاهش ارزش پولتان به دلیل تورم نگران هستید بورس یک روش مناسب برای شماست.

در واقع افرادی که در بازار بورس سرمایه گذاری می کنند این دغدغه را ندارند که به مرور زمان ارزش پولشان کم می شود زیرا این اشخاص به نسبت سهمی که خریداری کرده اند در دارایی ها و سود و زیان های آن شرکت سهمی دارند و با تورم ارزش دارایی های شرکت افزایش می یابد و شرکت با توجه به فعالیت های اقتصادی که انجام می دهد سود خوبی هم به دست می آورند.

روش های سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان

این نکته را هم در نظر بگیرید که با سرمایه گذاری در بازار بورس می توانیم نقش بسزایی در رونق اقتصادی داشته باشیم به این صورت که با سرمایه گذاری در بازار بورس منابع مالی که بنگاه های اقتصادی به آن نیاز دارند، تامین شده و باعث توسعه فعالیت ها می شود و در نهایت باعث رونق کسب و کار رشد اقتصادی کشور و ایجاد شغل برای افراد جامعه می شود.

البته کسانی که به سرمایه‌گذاری با 100 میلیون تومان در بازار بورس علاقه‌مند هستند باید این نکته را در نظر بگیرند که سرمایه‌گذاری در بورس از ریسک برخوردار است ولی این ریسک را با انتخاب صحیح در روش سرمایه گذاری می تواند زیاد یا کم کنید. اگر شما دانش کافی از این بازار و سرمایه گذاری در آن را ندارید بهتر است از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید و به روش غیر مستقیم در بورس وارد شوید و یک شرکت سبدگردان معتبر انتخاب کنید.

خرید و فروش ارزدیجیتال

خرید و فروش گوشی موبایل

بازار ارزهای دیجیتال برای مدتی از اهمیت بالایی در بین سرمایه گذاران برخوردار بوده است. از راه دور، معامله ارزهای دیجیتال ممکن است دشوار به نظر برسد، اما آنقدرها هم سخت نیست، سرمایه گذاران در بازار معاملات می توانند مشابه بازار سهام یا بازار فارکس خرید و فروش کنند. در این بازارها خریداران و فروشندگان مستقیماً از طریق سیستم های معاملاتی با یکدیگر در ارتباط هستند و می توانند سفارشات همه معامله گران در همه بازارها را به صورت بلادرنگ در یک صفحه مشاهده کنند. بسیاری از افراد به دلیل سودآوری بالا به خرید این ارز دیجیتال علاقه مند شده اند.

خرید و فروش گوشی موبایل با سرمایه کم

از پرطرفدارترین ایده های سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش گوشی می باشد. امروزه داشتن موبایل به موردی ضروری برای هر یک از افراد تبدیل شده است و اکثر افراد چه بزرگ چه کوچک از آن استفاده می کنند.

روز به روز بر قابلیت های آن اضافه می‌شود و زمانی که مدل های جدید به بازار عرضه می‌شود، افراد هر روز به خرید و یا تعویض گوشی های همراه خود اقدام می‌کنند. یعنی داشتن گوشی هوشمند و به‌روز به یکی از نیازهای روزمره تبدیل شده است پس بهتر است با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومان خود به راه اندازی کسب و کار فروش و یا خرید گوشی‌های هوشمند همراه بپردازید.

شما با داشتن مغازه‌ای در مکانی مناسب، هوش اقتصادی و فروش با قیمت های رقابتی می‌توانید مشتریان زیاد داشته و در نهایت هم سود بیشتری کسب کنید. توجه داشته باشید که در کنار فروش گوشی موبایل می‌توانید به فروش قطعات و لوازم جانبی موبایل نیز بپردازید تا از این طریق سود بیشتری نصیب شما شود.

 کسب و کار فروش مرغ روز

چهارمین ایده برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان که به نوعی یک کسب و کار می باشد فروش مرغ روز است. کاین ایده می تواند یک ایده پولساز نیز باشد. شما به یک مغازه خوب برای اجاره نیاز دارید که باید در مکان مناسبی هم باشد. یک یا دو یخچال ایستاده نیاز خواهید داشت. البته برای شروع کار با یک یخچال شروع کرده و مرغ کمتری سفارش دهید. بعد از کمی فعالیت در این زمینه و پیدا کردن تسلط لازم به این کار می توانید کار را گسترش دهید.

خدمات دیگری که می توانید در مرغ فروشی خود ارائه دهید پاک کردن مرغ می باشد. یعنی بطور کامل گوشت مرغ را تقسیم بندی کرده و آن را تمیز و پاک کرده به مشتری تحویل دهید.

این خدمات را حتما داشته باشید اگر بصورت دستی و منظم نمی توانید آن را انجام بدهید می توانید از یک دستگاه مخصوص برای بریدن گوشت مرغ استفاده کنید که قیمت آن فکر نمی کنم بیش از ۱۰ میلیون تومان باشد.

راه اندازی کارواش با 100 میلیون تومان

راه های سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان

هشتمین ایده برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان تاسیس کارواش می باشد که یکی از مشاغل پردرآمد در شهرها که نیازی به تخصص و حرفه خاصی هم ندارد و این شغل با افزایش تعداد خودروها در کشور، تقاضای بیشتر پیدا می کند.

برای راه‌اندازی یک کارواش داشتن چند دستگاه شستشوی و چندکارگر کار بلد کافی است، تا با حداقل هزینه بیشترین درآمد را کسب کرد.

با یک حساب سر انگشتی، اگر فقط در یک کارواش روزانه حداقل ۳۰ خودرو با ۲۰ هزار تومان شستشو شود، در آمد روزانه‌ای معادل ۶۰۰ هزار تومان حاصل می شود که جمع این درآمد روزانه در ماه به حدود ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان می‌رسد که این رقم معادل چند سال حقوق یک کارگر معمولی است.

در حالی که یک کارگر برای درآمد حداقلی در ماه باید حداقل مدرک، کارت پایان خدمت و… داشته باشد، این در حالی است که در شغل‌های این چنینی نه نیازی به مدرک خاصی است و نه تخصص.

درآمد کارگر کارواش هم به شانس و روز کاری بستگی دارد. اگر مشتری خوب و دست به جیبی داشته باشد، تا روز ۱۰۰ هزار تومان و در بدترین شرایط حداقل روزی ۵۰ هزار تومان بدست می آید. ولی در این بین اگر خسارتی هم به خودرو کسی وارد شود،کارگر باید هزینه‌ آن را بپردازد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x