زیبایی و تناسب

7 روش آسان براق و برنزه شدن پوست در خانه

اگر قصد برنزه کردن پوست تان را دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از روش های بی خطر استفاده کنید.  در این مطلب به آموزش روش های برنزه کردن پوست در خانه خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ برنزه کردن پوست روش‌های گوناگونی دارد که یکی از آن ها برنزه کردن پوست در خانه است. معمولاً در فصل تابستان با وجود آفتاب شدید، افراد از روش برنزه شدن با آفتاب استفاده می‌کنند‌. در نظر داشته باشید گاهی هم شرایط لازم برای برنزه شدن پوست با آفتاب و سولاریوم را ندارید و از طرفی دوست دارید که پوست خود را براق و برنزه کنید، در چنین شرایطی روش‌های برنزه شدن در خانه می‌توانند شما را به رنگ پوست دلخواهتان برسانند.

بهترین روش برای برنزه شدن در خانه

برای برنزه شدن در خانه می‌توانید از مواد طبیعی  و بدون خطر استفاده کنید. در زیر بهترین روش برنزه شدن پوست در منزل با مواد طبیعی را برای شما بیان کرده‌ایم. اگر شما هم دوست دارید با بهترین روش های برنزه کردن پوست آشنا شوید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برنزه کردن در خانه با کاکائو

یکی از روش‌های طبیعی داشتن رنگ برنزه، برنزه شدن به روش خانگی با کاکائو است. پودر کاکائو از بهترین مواد موثر برای برنزه شدن است. در این روش به موادی از جمله پودرکاکائو به اندازه نصف فنجان و شامپو بدن به میزان لازم نیاز دارید.

روش های برنزه کردن پوست

پودر کاکائو و شامپو بدن را با یکدیگر ترکیب و با یک لیف برروی بدن ماساژ دهید. مدت زمان ماندن این مواد بروی پوست حدود 20 دقیقه است. هفته‌ای دوبار می‌توانید از این ترکیب استفاده نمائید.

برنزه شدن با وازلین

یکی دیگر از روش های برنزه شدن پوست در خانه استفاده از وازلین است. به این نکته توجه کنید که وازلین‌ها مانند روغن‌ها عمل می‌نمایند. ترکیبات وازلین به گونه‌ای است که باعث برنزه ‌شدن پوست می‌شود. برای برنزه شدن با وازلین هرروز به مدت 20 دقیقه پوست خود را با این ماده ماساژ دهید. سپس با یک شوینده مناسب پوست خود را بشوئید. اینکار را تا برنزه‌شدن کامل انجام دهید.

برنزه کردن خانگی با قهوه

قهوه حاوی آنتی اکسیدان های مفید برای پوست است برنزه کردن با قهوه یکی از رایج ترین روش های برنزه کردن است. برای این کار باید مقداری نیرو از آب بجوشانید. سپس به مدت 20 دقیقه به آرامی روی بدن ماساژ دهید. می توانید سه بار در هفته از قهوه استفاده کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

برنزه شدن خانگی با حنا و قهوه

حنا و قهوه در خانه راه موثری برای به دست آوردن چرم است. برای تهیه این مخلوط یک قاشق چایخوری حنا و دو قاشق چایخوری قهوه را در آب ولرم مخلوط کنید. این مخلوط باید حدود 4 دقیقه روی پوست بماند. می توانید هفته ای یکبار از این ترکیب استفاده کنید.

برنزه کردن خانگی با روغن بچه

برنزه کردن پوست در منزل

برنزه شدن با روغن بچه، به دلیل ترکیبات درون موادی آن باعث شده بسیاری از افراد برای برنزه شدن از آن استفاده نمایند. ترکیبات روغن بچه به دلیل استفاده برای کودکان کاملاً بی‌ضرر است. برای برنزه شدن پوست بدن تان با روغن بچه باید مقدار کافی از روغن بچه را به مدت 20 دقیقه برروی پوست خود ماساژ دهید. اینکار را تا برنزه‌شدن کامل باید انجام دهید.

برنزه شدن خانگی با روغن زیتون

روغن زیتون از مفیدترین روغن‌ها برای برنزه شدن در خانه است. برنزه شدن پوست با روغن زیتون بسیار ساده و کاربردی است. شما باید مقداری از روغن زیتون فرابکر را برروی پوست خود به آرامی به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید. شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه می‌توانید به صورت روزانه از این روغن استفاده نمائید.

برنزه کردن در خانه با آب هویج

برنزه کردن با آب هویج روش دیگری برای برنزه کردن در خانه است. البته استفاده از آب هویج کندتر از روش های دیگر است. اما به دلیل ویتامین A و مواد مغذی، پوست شما را بسیار تقویت می کند. می توانید از آب هویج به تنهایی یا با چند قطره روغن زیتون استفاده کنید. می توانید از این ترکیب سه بار در هفته به مدت 15 دقیقه استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

برنزه شدن بدون آفتاب و سولاریوم

بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از آفتاب و دستگاه سولاریم برای برنزه‌ شدن پوست خود ندارند و به دنبال راهی برای برنزه شدن در خانه هستند. تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی برای این دسته از افراد، کرم‌ها، لوسیون‌ها و محصولات متنوعی را روانه بازار کرده‌اند. بوسیله این ترکیبات شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن پوست خود را برنزه نمائید. هنگام استفاده از این کرم‌ها و لوسیون‌ها به موارد زیر حتماً توجه نمائید:

  • شیو و از بین‌بردن موهای زائد
  • استفاده از دستکش برای آغشته کردن بدن به مواد برنزه کننده
  • استفاده از مرطوب‌کننده برای پخش یکسان
  • استفاده به مدت یک هفته برای ماندگاری بیشتر

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x