فوتبال

استقلال عقاب را از پرسپولیس ربود!

فرشید طاهری در خصوص  فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند گفت: این بازیکن ساعت ۸:۳۰ صبح امروز قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده است.

به گزارش پارت نیوز؛ طبق گفته فرشید طاهری علیرضا بیرانوند ساعت 8:30 روز 12 تیر 1402 قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این فسخ قرارداد قانونی است یا خیر گفت: تشخیص قانونی بودن این فسخ قرارداد بر عهده ما نیست و به عهده کمیته وضعیت فدراسیون است. بر اساس آئین نامه درست و غلط بودن این مساله را فقط کمیته وضعیت فدراسیون تشخیص می‌دهد و ما موظف هستیم این فسخ را ثبت کنیم. اگر باشگاه پرسپولیس به این فسخ قرارداد اعتراض دارد باید از این بازیکن شکایت کند تا پرونده برای او تشکیل و مراحلش طی شود اما تاکید می‌کنم بررسی این موضوع توسط کمیته وضعیت انجام می‌شود.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد، دروازه بان است. سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می‌باشد که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید.

فرزند اول خانواده است و چهار خواهر به نام های سرور، آرزو، سهیلا، نگین و یک برادر بنام احمدرضا دارد و اصالتا اهل روستای پشته جزایری خرم آباد می‌باشد.

همسر علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در سال 1389 وقتی 18 ساله بود ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا متولد سال 95 می‌باشد.

می‌گوید یکی از دلایل موفقیت‌های من، زود ازدواج کردنم بود چون بعد از تمرین مجردها به تفریح می‌پردازند و حاشیه اطرافشان زیاد می‌شد. اما من همیشه بعد از تمرین همسر و فرزندانم منتظرم هستند و مستقیم به خانه می‌روم.

درخشش  بیرانوند در جام جهانی 2018

بیرانوند که قبل از جام جهانی با گفتن چطوری کریس ! او را به چالش کشیده بود در جام جهانی با دفع پنالی کریستیانو رونالدو در بازی ایران و پرتغال بسیار محبوب شد.

او با دو گل خورده بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران در ادوار جام جهانی لقب گرفت و زندگی او از کارگری تا درخشش در رسانه‌های جهان بسیار پوشش داده شد.

بیرانوند و پنالتی رونالدو

گرفتن پنالتی رونالدو، اتفاق بزرگی نه فقط برای من بلکه برای تمام مردم ایران و کشورم بود. بعد از گل خداداد عزیزی مقابل استرالیا در جام جهانی 1998، گرفتن پنالتی رونالدو مهم‌ترین اتفاق فوتبال ایران محسوب می‌شود که به آن مفتخرم

مبلغ قرارداد بیرانوند

علیرضا بیرانوند با شروع فصل 99 به‌عنوان لژیونر راهی تیم آنتورپ بلژیک می‌شود او پیشاپیش با این تیم قرارداد سه ساله بسته است.

مبلغ قرارداد وی با این تیم برای فصل اول 600 هزار یورو (9 میلیارد تومان)، فصل دوم 700 هزار و سال سوم 800 هزار یورور خواهد بود. به این ترتیب جمعا رقمی بالای 30 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x