سلبریتی ها

حسن ریوندی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد | حال ریوندی خوب است

حسن ریوندی کمدین و طنزپرداز معروف کشورمان صبح روز جمعه 15 تیر 1402 بر اثر تصادف رانندگی در بندرعباس مجروح و راهی بیمارستان شد.

به گزارش پارت نیوز؛ حسن ریوندی به دعوت پالایشگاه نفت بندرعباس برای اجرای برنامه جشن عیدغدیر راهی بخش احمدی در حاجی آباد بوده است که خودرویش در حوالی چهچکور دچار سانحه شد.

دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد: حسن ریوندی ساعت ۱۷ دیروز در مسیر چهچکور به حاجی آباد دچار سانحه تصادف می‌شود.

ریوندی توسط اورژانس اعزامی به بیمارستان شهید محمدی منتقل و بررسی‌های لازم پزشکی در خصوص آسیب‌های احتمالی در سانحه انجام می‌شود. براساس بررسی‌های پزشکی مسأله خاصی برای ریوندی ایجاد نشده و خیلی زود مرخص می شود.

وی به دعوت پالایشگاه نفت بندرعباس برای حضور در یک جشن بمناسبت میلاد امام علی (ع) در بخش احمدی حاجی آباد به بندرعباس سفر کرده بود.

بیوگرافی حس ریوندی

زندگی نامه حسن ریوندی

حسن ریوندی استندآپ کمدین معروف که برای همه علاقه مندان به طنز چهره بسیار محبوبی است در 1 فروردین ماه سال 1355 در شهر سبزوار متولد شد. این کمدین کشورمان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه سبزوار است و دبیری ورزش شغل اصلی او بوده است.

حسن ریوندی از دوران کودکی متوجه صدای خاص خود شد و از آن به بعد استعداد تقلید صدای او هر چه بیشتر شکوفا شد و به خاطر داشتن این خصیصه و ویژگی ذاتی همیشه در مراسم های مختلف محل و مدرسه از صدای بی نظیر او بهره مند می شدند.

در دوران کودکی حسن ریوندی در بین دوستان و همسالان خود طرفدار بسیار زیادی داشت و زمانی که برای آنها برنامه ای را اجرا می کرد بسیار مورد لطف و استقبال آنها قرار می گرفت تا اینکه به مرور زمان و در نوجوانی در مراسم های مدرسه اجرای آیتم های طنز را برعهده می گرفت و توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب می کرد.

جالب است بدانید عمده ترین بخش اجرای ریوندی که در جذابیت او بسیار نقش دارد سوژه سازی آنی و طنز فی البداهه است، بدین گونه که بیشتر مطالب طنز که او در اجراهای خود بیان میکند در همان زمان اجرا ساخته و بیان می شود.

حسن ریوندی با شوخی های سرگرم کننده، بازگو کردن طرح های اجتماعی، شومنی و تقلید صدای خوانندگان در کنسرت های خنده برنامه های خود را پیش می برد.

نکته جالبی که در این میان وجود دارد این است که ریوندی به مدت دو ساعت تمام بدون اینکه وقفه ای ایجاد کند رودر رو در مقابل تماشاگران کنسرت های خنده خود را اجرا می کند و این تبحری است که هر کسی نمی تواند داشته باشد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x