پیشرفت شخصی

سریع‌ترین راه برای پذیرش مقاله در مجلات معتبر بین‌ المللی

امکان تسریع در روند پذیرش مقاله برای موسسات و مجلات معتبر بین‌ المللی با استفاده از موسسات مقاله مانند: ژورنال یاب امکان‌ پذیر است.

پذیرش مقاله در صورتی که مقاله را به طور اصولی و درست نوشته باشید کار سختی نخواهد بود. اساساً بیشترین اشکالاتی که برای مقالات به وجود می‌آیند مربوط به عدم رعایت ساختار آن است. همچنین عدم رعایت بعضی از قوانین باعث می‌شود که مقاله با وجود شرایط علمی نتواند اکسپت شود. ژورنال یاب در کنار شما خواهد بود تا بتوانید مقاله یا مقالات مختلف خود را در مجلات معتبر علمی چاپ کنید. فرایند اکسپت مقاله در صورتی که زیر نظر یک کارشناس باشد به راحتی انجام خواهد گرفت. اما در صورتی که خودتان به تنهایی بخواهید یک یا چند مقاله را ارسال کنید قطعاً با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

علت طی کردن مسیر پذیرش مقاله چیست؟

پذیرش مقاله باید یک سلسله مراتب طولانی را طی کند. البته زمانی که می‌ گوییم مسیر طولانی، نباید دل نگرانی داشته باشید. بلکه منظورمان از طولانی بودن فرایند نوشتن تا چاپ مقاله این است که باید صبر و حوصله داشته باشید. قبل از اینکه اولین گام برای پذیرفته شدن مقاله توسط مجلات معتبر علمی را ذکر کنیم باید مقدمه‌ ای را بدانید. این مقدمه مربوط به علت چاپ هرگونه مقاله است. یعنی این سوال برای بسیاری از خوانندگان ایجاد می‌ شود که چرا باید یک یا چند مقاله را چاپ کنیم. چاپ کردن مقالات مختلف از جمله چاپ مقاله علمی پژوهشی باعث می‌ شود که اعتبار بیشتری داشته باشید. لازم به ذکر است که بدانید این اعتبار برای مجامع علمی حائز اهمیت است و می‌ تواند در آینده هر فرد موثر باشد.

همه اشخاص به خصوص دانشجویان می‌ توانند پس از پذیرش مقاله شان با چاپ آن، از یک اعتبار علمی برخوردار شوند. اشخاص عادی با چاپ کردن مقاله خود می‌ توانند یک رزومه علمی قوی داشته باشند و مبتنی بر آن، کتاب ‌های مختلفی را به راحتی چاپ کنند. دانشجویان نیز با چاپ کردن یک مقاله می توانند روند مهاجرت کردن و یا پذیرش در یک دانشگاه معتبر بین‌المللی را سریع تر انجام دهند. همچنین دانشجویان پس از پذیرش مقاله‌ شان می‌ توانند برای تدریس و یا عضویت در هیئت علمی دانشگاه های داخلی درخواست دهند. یعنی چاپ شدن مقاله ی این دانشجویان به عنوان یک پشتوانه قوی برای آنها محسوب می‌ شود و روند استخدام شدن آنها سریعتر خواهد بود. همچنین دانشجویان ارشد و دکترا نیز می توانند از روند اکسپت مقاله استفاده کنند.

سریع‌ترین راه برای پذیرش مقاله در مجلات معتبر بین‌ المللی

سایت های پذیرش مقاله

گام اول در پذیرش مقاله چیست؟

پذیرش مقاله در گام اول باید در موضوع درستی باشد. یعنی مقاله شما باید در موضوعی باشد که به درستی انتخاب شده باشد. بنابراین موضوعات کپی و یا موضوعاتی که اصلاً محل توجه پژوهشگران نیستند نباید انتخاب شوند. مسئله ی انتخاب موضوع برای چاپ مقاله دکتری بسیار ضروری است. یعنی اگر موضوع به درستی انتخاب نشده باشد و شما مقاله را تا انتها نوشته باشید، متاسفانه امکان عدم پذیرش وجود دارد. البته امکان دارد در مسئله‌ ای که پژوهشگر اقدام به نگارش مقاله کرده است، تحقیقات مختلف و متفاوتی انجام گرفته شده باشد. ولی این تحقیقات کافی نباشند و مسئله نیاز به پژوهش‌ های عمیق‌ تری داشته باشد. لذا فقط زیر نظر استاد راهنما می‌ توانید یک موضوع خوب برای مسئله‌ هایی که در آن پژوهش انجام گرفته شده است انتخاب کنید.

برای پذیرش مقاله لازم است بدانید که نباید فوراً مقاله را بارگذاری کنید. یعنی زمانی که نگارش مقاله به انتها رسید و از هر نظر کاملاً آماده بود، باید از یک ویراستار کمک بگیرید. البته مقصود ما از ویراستار فقط بررسی ادبیات کلامی و نوع نگارش جملات نیست. بلکه مقصود ما از ویراستاری این است که باید از استادی غیر از استاد راهنما کمک بگیرید تا محتوای شما را بررسی کند. بررسی استاد و یا اساتید دیگر باعث می‌ شود که مقاله ی شما به جامعیت علمی بیشتری نسبت به قبلش برسد. همچنین برای پذیرش و چاپ مقاله ISI نیاز دارید تا از اساتید مختلف و یا کتب معتبر استفاده کنید.

سریع‌ترین راه برای پذیرش مقاله در مجلات معتبر بین‌ المللی

بهترین راه پذیرش مقاله

آیا پذیرش مقاله می تواند توسط نماینده انجام گیرد؟

پذیرش مقاله می‌ تواند توسط موسسات و یا نمایندگان نیز انجام گیرد. فقط به یاد داشته باشید که تنظیم قرارداد بسیار مهم است و نکاتی که در آن ذکر می‌شوند مسئولیت حقوقی خواهند داشت. اکسپت مقالات از طریق موسسات باعث می‌ شود که شما بتوانید وقت بیشتری برای سایر پژوهش‌ هایتان داشته باشید. بنابراین می‌ توان مقاله اولیه را به یک موسسه معتبر واگذار کرد و آن موسسه روند اکسپت مقاله را طی خواهد نمود. مقصود ما از پذیرفته شدن مقاله از طریق موسسه این است که مراحل مختلف را موسسه باید طی شود. زمانی که مقاله شما برای یک مجله معتبر ارسال می‌ شود، آن مقاله مورد بررسی قرار می‌ گیرد. پس از اینکه بررسی دبیران مجله علمی به اتمام رسید، پاسخ ارسال خواهد شد.

چگونه مقاله خود را برای مجلات معتبر ارسال کنیم؟

برای پذیرش مقاله در ابتدا باید مجله مورد نظر خود را انتخاب کنید. انتخاب مجله با سطح مقاله شما ارتباط مستقیم دارد. یعنی برخی از مجلات معتبر فقط سطح خاصی از مقاله‌ ها را منتشر می‌ کنند که این موضوع باعث افزایش اعتبار علمی مجله می‌ شود. بنابراین شرایط و سطح علمی مجله‌ ای که می‌ خواهید در آن مقاله‌ تان منتشر شود را بررسی کنید. پس از انتخاب مجله می‌ توانید از طریقی که خود مجله اعلام کرده، مقاله تایید شده را برای آنها ارسال کنید. پس از اینکه مقاله برای آنها ارسال شد، تیم ویراستاری آنها شروع به بررسی مقاله شما می‌ کنند. سپس پاسخ آنها برای شما ارسال خواهد شد و در صورتی که نیاز به اصلاح و یا ویراستاری وجود داشته باشد به شما اعلام می شود.

سریع‌ترین راه برای پذیرش مقاله در مجلات معتبر بین‌ المللی

پذیرش مقاله برای اساتید

نقش موسسات مقاله در چاپ و انتشار انواع مقالات

پذیرش مقاله توسط موسسات راحت‌ تر انجام می‌ گیرد. کسانی که برای اولین بار اقدام به ارسال و چاپ مقاله می‌ کنند قطعاً راه طولانی در پیش خواهند داشت. همچنین زمان و هزینه زیادی را در طول این مسیر از دست خواهند داد. بنابراین پژوهشگر باید از راه‌ های جایگزینی استفاده کند که در زمان و توان اقتصادی او صرفه‌ جویی می‌ کنند. موسسه مقاله ی ژورنال یاب به شما کمک می‌ کند تا بتوانید مقاله خود را در بهترین حالت ممکن، نگارش و ارسال کنید. به یاد داشته باشید که زبان رسمی تمام مجلات معتبر بین‌المللی انگلیسی است. بنابراین تسلط داشتن به این زبان برای کسانی که مقالات بین‌ المللی می‌ نویسند ضروری است. البته کسانی که توانمندی علمی برای نوشتن مقاله را دارند اما تسلط به زبان انگلیسی ندارند می‌ توانند از کمک ژورنال یاب استفاده کنند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x