فناوری

قیمت و مشخصات گلکسی F15 با دوربین فوق حرفه ای 50 مگاپیکسلی

کمپانی سامسونگ امروز از یک گوشی مقرون به صرفه موسوم به گلکسی F15 رونمایی کرده که به نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

به گزارش پارت نیوز؛ سامسونگ امروز از یک گوشی جدید به نام گلکسی F15 رونمایی کرد که محصولی مقرون به صرفه محسوب می‌شود و به عنوان نسخه‌ ری‌برند گلکسی A15 عرضه خواهد شد. البته گلکسی F15 یک تفاوت اصلی با گلکسی A15 دارد که مربوط به حجم باتری آن می‌شود.

همانطور که می‌دانیم، گلکسی A15 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است در حالی که گلکسی F15 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه شده است. از سوی دیگر، نسل جدید سری F اندکی از نسخه هم‌رده سری گلکسی A ارزان‌تر است.

گلکسی F15 از طراحی مشابه دیگر گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ که شامل ناچ قطره‌ای و حاشیه‌های زیاد نمایشگر می‌شود بهره می‌برد. در پنل پشتی دستگاه نیز لنزها به صورت جداگانه در زیر هم قرار گرفته‌اند. همچنین فریم گوشی نیز تخت است.

پنل جلویی گلکسی F15 میزبان نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده گوشی تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس است که با حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

گوشی مقرون به صرفه سامسونگ با اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.0 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. سامسونگ تایید کرده که گلکسی F15 تا چهار بروزرسانی اصلی سیستم عامل و پنج سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

سیستم دوربین گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی F15 از سنسور اثر انگشت کنار بدنه، درگاه کارت حافظه microSD و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون برخوردار شده و از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی F15 در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش به فروش خواهد رسید. به علاوه، این گوشی در دو کانفیگ رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۱۵٬۹۹۹ روپیه (۱۹۵ دلار) و ۱۶٬۹۹۹ روپیه (۲۰۵ دلار) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x