بازی

روش ها و دستگاه های آنلاین بازی کردن ماینکرافت

در این مطلب به معرفی دستگاه ها و روش های آنلاین بازی کردن ماینکرافت خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ ماینکرافت یکی از محبوب‌ترین وو پرکاربرترین بازی‌های آنلاین است که به افراد امکان ساخت و ماجراجویی در یک دنیای مجازی هیجان انگیز را می‌دهد. در این مقاله، به شما گام به گام نحوه آنلاین بازی کردن ماینکرافت را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش گام به گام آنلاین بازی کردن ماینکرافت

روش انجام بازی ماینکرافت آن هم به روش آنلاین و همچنین با دوستان را در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

قدم 1: نصب ماینکرافت

ابتدا، باید نسخه مناسب Minecraft را برای سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید. برای این کار به وب سایت رسمی Minecraft مراجعه کرده و نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید. سپس فایل نصب را اجرا کنید و دستورالعمل های نصب را به درستی دنبال کنید.

قدم 2: ساخت حساب کاربری

پس از نصب، باید یک حساب کاربری در بازی ماینکرافت ایجاد کنید. برای این کار، به وب‌سایت رسمی ماینکرافت مراجعه کرده و ثبت‌نام کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، وارد آن شوید.

آموزش ساخت خانه در ماینکرافت

قدم 3: اتصال به سرور آنلاین

ماینکرافت شامل سرورهای آنلاین است که می‌توانید در آن ها به راحتی بازی کنید. برای اتصال به سرور آنلاین، از منوی بازی در ماینکرافت گزینه “Multiplayer” را انتخاب کنید. سپس گزینه “Add Server” را برای اضافه کردن سرور جدید انتخاب کنید. وارد جزئیات سرور شوید، از جمله نام سرور و آدرس آی‌پی آن، سپس روی گزینه “Done” کلیک کنید.

قدم 4: ورود به سرور و بازی آنلاین

حالا می‌توانید به سرور آنلاین متصل شده و بازی را شروع کنید. از منوی Multiplayer، سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی گزینه “Join Server” کلیک کنید. صبر کنید تا به سرور متصل شوید و سپس به دنیایی مجازی برای بازی و ماجراجویی وارد شوید.

نکات مهم آنلاین بازی کردن ماینکرافت

اطمینان حاصل کنید که نسخه ماینکرافت شما به‌روز است. بررسی کنید که آخرین آپدیت‌های بازی را دانلود کرده‌اید.

بهتر است قبل از ورود به سرورهای آنلاین، قوانین و قواعد هر سرور را بخوانید و رعایت کنید.

با دانستن دستورات و ترفندهای ماینکرافت آشنا شوید. این می‌تواند تجربه بازی شما را  از همان ابتدا بهبود ببخشد.

چگونه با دوستانمان آنلاین ماینکرافت بازی کنیم؟

آنلاین بازی کردن ماینکرافت با دوستان

بازی آنلاین ماینکرافت با دوستان یک تجربه جذاب است. در زیر، به 5 راه مختلف برای بازی آنلاین ماینکرافت با دوستان اشاره می‌کنم:

آنلاین بازی کردن ماینکرافت با سرورهای عمومی

می‌توانید از سرورهای عمومی ماینکرافت استفاده کنید. این سرورها به شما امکان می‌دهند تا بازی را در یک دنیای مشترک با سایر بازیکنان انجام دهید. معمولاً شما می‌توانید از لیست سرورهای موجود در بخش “Multiplayer” بازی استفاده کنید و به یک سرور عمومی وصل شوید.

استفاده از سرور خصوصی ماینکرافت

می‌توانید یک سرور خصوصی ماینکرافت بر روی یک سرویس میزبانی سرور تنظیم کنید و با دوستان خود به آن متصل شوید. در این حالت، شما کنترل کامل بر سرور دارید و می‌توانید قوانین و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

استفاده از Realm برای بازی آنلاین با دوستان در ماینکرافت

Realm یک سرویس مدیریت سرور است که توسط تیم ماینکرافت ارائه می‌شود. شما می‌توانید از این سرویس استفاده کنید تا یک Realm خصوصی ایجاد کنید و با دوستان خود در آن بازی کنید. Realm امکاناتی مانند حفظ پیشرفت، مدیریت کاربران و اشتراک گذاری آسان را فراهم می‌کند.

استفاده از شبکه محلی

در صورتی که شما و دوستانتان در یک شبکه محلی یا LAN هستید، می‌توانید بدون نیاز به اتصال اینترنت، بازی را به صورت محلی با هم انجام دهید. برای این کار، یکی از شما باید به عنوان میزبان (Host) عمل کند و سرور را راه‌اندازی کند. سپس سایر بازیکنان می‌توانند به سرور محلی متصل شوند.

استفاده از ابزارها و ماژول‌های شخص ثالث

برخی ابزارها و ماژول های شخص ثالث وجود دارند که به شما امکان می دهند با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید. این دستگاه می تواند بر اساس یک شبکه محلی یا اینترنت کار کند و می تواند قابلیت های مختلفی از جمله ایجاد سرورهای خصوصی و مدیریت پخش کننده ها را ارائه دهد.

با استفاده از این روش ها، شما و دوستانتان می توانید به صورت آنلاین در دنیای Minecraft بازی کنید و تجربه هیجان انگیزی را با هم داشته باشید.

با چه دستگاه هایی می شود در ماینکرافت آنلاین بازی کرد؟

ماینکرافت در دسترس بر روی انواع دستگاه‌ها است و شما می‌توانید آن را بر روی موارد زیر بازی کنید:

کامپیوتر شخصی (PC)

ماینکرافت بر روی سیستم‌های عامل ویندوز و مک قابل اجراست. شما می‌توانید نسخه مخصوص کامپیوتر را از وب‌سایت رسمی ماینکرافت دانلود کرده و نصب کنید.

لپ‌تاپ

اکثر لپ‌تاپ‌هایی که سیستم‌عامل ویندوز یا مک را اجرا می‌کنند، قابلیت اجرای ماینکرافت را دارند. شما می‌توانید نسخه مخصوص لپ‌تاپ را از وب‌سایت رسمی ماینکرافت دانلود کرده و نصب کنید.

تبلت و موبایل

ماینکرافت در دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل‌های iOS و Android نیز قابل اجراست. شما می‌توانید از فروشگاه اپل و گوگل پلی، نسخه ماینکرافت مخصوص تبلت یا موبایل خود را دانلود و نصب کنید.

کنسول‌های بازی

ماینکرافت بر روی برخی کنسول‌های بازی نیز قابل اجراست، از جمله Xbox One، PlayStation 4، Nintendo Switch و Xbox Series X/S. شما می‌توانید نسخه ماینکرافت مخصوص هر کنسول را از فروشگاه آن دستگاه دانلود کرده و نصب کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به آموزش روش های آنلاین بازی کردن ماینکرافت پرداختیم.توجه داشته باشید که با توجه به وجود نسخه‌های مختلف، ماینکرافت را می‌توانید روی گوشی‌ها، تبلت‌ها، کامپیوترها و کنسول‌های بازی مختلف بازی کنید. مهم است که نسخه مناسب را برای دستگاه خود دانلود و نصب کنید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x