فیلم و سریال
ترند

معرفی بازیگران سریال زخم کاری 2 (بازگشت) + عکس و بیوگرافی

پس از درخشش فصل اول زخم کاری، این بار محمدحسین مهدویان با فصل دوم زخم کاری پا به میدان گذاشته است. در این مقاله به معرفی بازیگران سریال زخم کاری 2 (بازگشت) خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال زخم کاری بازگشت (فصل ۲) محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌ کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان ساخته شده است. از جمله بازیگران سریال زخم کاری 2 می‌توان به جواد عزتی، مرتضی امینی تبار، رعنا آزادی ور، الهه حصار، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک اشاره کرد.

داستان سریال زخم کاری 2

میثم که تنها وارث تاج‌وتخت مالک است در پی انتقام از قاتل اوست در این میان نبود مالک بهانه‌ای می‌شود برای ورود طلوعی تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سرو سامان دادن به اوضاع اما این تمام حقیقت نیست و این ماجرای با غافلگیری های بسیاری ادامه دارد!

زمان پخش سریال زخم کاری

سریال زخم کاری ۲ از ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ هر هفته روز «جمعه» در ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود

بازیگران سریال زخم کاری 2

در ادامه به معرفی بازیگران فصل دوم زخم کاری خواهیم پرداخت.

جواد عزتی؛ مالک در زخم کاری 2

جواد عزتی در سریال زخم کاری 2جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران ،فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد که از ۱۵ سالگی وارد تئاتر شد. سال ۱۳۸۱ با مجموعه «قصه های شبانه» جلوی دوربین رفت.

شهرت او با نقش بابا اتی در سال ۱۳۸۹ با سریال «قهوه تلخ» به اوج رسید. او سال ۱۳۸۵ وقتی ۲۵ ساله بود با مه لقا باقری ازدواج کرد و در این سریال با همسرش نیز همبازی می باشد.

مرتضی امینی تبار؛ پسر مالک در زخم کاری

مرتضی امینی تبار در سریال زخم کاری بازگشت

یکی از بازیگران سریال زخم کاری 2 که با این سریال دیده شد مرتضی امینی تبار است.  این بازیگر متولد ۱۶ مرداد ۱۳۷۸ در قم متولد شده و اصالتا افغان می باشد.

وی فارغ التحصیل رشته بازیگری است و کارش را با تئاتر دانشجویی شروع کرد. او سال ۱۴۰۰ اولین بار با سریال «زخم کاری» جلوی دوربین رفت و درخشید و می گوید معتقده بزرگ شدن مسئولیت دارد.

رعنا آزادی ور در زخم کاری

رعنا آزادی ور در زخم کاری 2

رعنا آزادی ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران ، دوره دیده بازیگری از موسسه کارنامه می باشد که سال ۱۳۸۲ در ۲۰ سالگی با فیلم «مارمولک» جلوی دوربین رفت. او سال ۱۳۹۳ در فیلم «محمد رسول الله» به شهرت رسید ودر ۲۹ آبان ۱۳۹۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد.

الهه حصاری در زخم کاری

الهه حصاری در زخم کاری 2

الهه حصاری یکی از بازیگران سریال زخم کاری 2 است که در فصل اول نیز حضور داشت. وی متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران ،فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد. سال ۱۳۸۷ وقتی ۱۸ ساله بود با فیلم وی بنام تاکسی نارنجی جلوی دوربین رفت.

شهرت او اما از سال ۱۳۹۵ در ۲۶ سالگی با حضور در سریال هشت و نیم در نقش یلدا شروع شد وعاشق ورزش کردن است و به ورزش یوگا خیلی می پردازد.

الناز ملک در سریال زخم کاری 2

الناز ملک در زخم کاری 2

الناز ملک متولد ۱۹ آذر ۱۳۷۴ در آذربایجان شرقی ، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرده و اولین بار سال ۱۴۰۱ با سریال سقوط به شدت درخشید. این بانوی جوان از بازیگران سریال زخم کاری 2 است که به تازگی به شهرت رسیده است. وی علاوه بر بازیگری در عرصه نوازندگی هم فعالیت دارد و ساز تخصصی اش گارمان می باشد

سید جواد هاشمی

بازیگران سریال زخم کاری 2

سید جواد هاشمی متولد ۲۷ دی ۱۳۴۴ در بندر انزلی، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد. با تئاتر شروع و سال ۱۳۶۵ وقتی ۲۱ ساله بود با فیلم سینمایی «پرواز در شب» جلوی دوربین رفت.او سال ۱۳۸۵ با فیلم اخراجی ها به شهرت رسید و سال ها پیش با «فرزانه پورحسینی» ازدواج کرد که ثمره آن دو فرزند بنام ها محسن و فاطمه می باشد.

مه لقا باقری

مه لقا باقری در سریال زخم کاری 2

مه لقا باقری که یکی از بازیگران سریال زخم کاری 2 می باشد در فصل قبل این سریال نیز حضور داشته است. وی متولد ۲۵ خراد ۱۳۶۰ در تهران ،فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

فعالیت خود را ابتدا با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۸۴ در ۲۴ سالگی با سریال حوض فیروزه جلوی دودبین رفت.شهرت او سال ۸۸ با سریال قهوه تلخ شروع شد ودر سال ۱۳۸۴ وقتی ۲۴ ساله بود با جواد عزتی بازیگر مطرح ازدواج کرد و به سفر و ورزش کردن علاقه مند است.

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در سریال زخم کاری 2

یکی از شناخته شده ترین بازیگران سریال زخم کاری 2 کامبیز دیرباز است. کامبیز دیرباز متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد.

از سال ۱۳۷۶ با تئاتر شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۸ با فیلم دختران انتظار جلوی دوربین رفت. شهرت اش سال ۱۳۸۳ با سریال «تب سرد» شروع شد و در سال ۱۳۸۷ وقتی ۳۳ ساله بود ازدواج کرد و شدیدا پرسپولیسه است.

مهران غفوریان

مهران غوریان در سریال زخم کاری 2

مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد می باشد که اولین بار سال ۱۳۷۳ در ۲۰ سالگی با مجموعه «جنگ ۳۹» جلوی دوربین رفت. او در بسیاری از آثار طنز ایفای نش کرده است اما شهرت اصلی او در سال ۱۳۸۰ با سریال «زیر آسمان شهر» در نقش بهروز خالی بند شروع شد.

در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ وقتی ۴۰ ساله بود با دختری بنام آرزو ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک دختر به نام هانا است.

امیر دژاکام

امیردژکام در سریال زخم کاری

یکی دیگر از بازیگران سریال زخم کاری 2 امیر دژکام است وی متولد ۱۳۴۱ در کرمان، فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس بوده که فعالیت خود را با نمایش تئاتر شروع کرد. سال ۱۳۸۱ وقتی ۴۰ ساله بود با سریال روزهای به یاد ماندنی جلوی دوربین رفت.

او با فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند سال ۹۱ دیده شد وچندین ساله با سیمین امیریان نویسنده مشهور ازدواج کرده که ثمره این زندگی دو فرزند دختر بنام های صوفیا و آیدا می باشد.

سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان در زخم کاری 2

سعید چنگیزیان متولد ۲۲ آذر ۱۳۵۶ در سمنان ،فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سینما تئاتر و دیپلم گرافیک از هنرستان امیر کبیر سمنان می باشد. با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۸۲ در ۲۶ سالگی با فیلم «خداحافظ رفیق» جلوی دوربین رفت.

او سال ۱۳۹۴ با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» چهره اش شناخته تر شد وسال ۱۳۷۹ در ۲۳ سالگی با الهام کردا همکار بازیگرش ازدواج کرد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x