فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال کلانتر 2 + زمان پخش و خلاصه داستان

سریال کلانتر 2 در سال 1384 به کارگردانی «محسن شاه‌ محمدی» و تهیه‌ کنندگی «اصغر زایری» ساخته شد.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال کلانتر 2 نخستین بار از شبکه یک سیما پخش شد. در این سریال بازیگرانی از جمله؛ ایرج نوذری، علی برجی، مریم سلطانی، آرام چراغی، سیامک اسفندیاری و بازیگران شناخته شده دیگری با ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه به معرفی بازیگران کلانتر دو، خلاصه داستان و زمان پخش آن خواهیم پرداخت.

خلاصه سریال کلانتر 2

مجموعه تلویزیونی کلانتر در ۱۷ قسمت و در ۳ اپیزود تولید شده‌است که به ترتیب دربارهٔ قاچاق انسان و کلاهبرداری و سرقت است.

سریال کلانتر دو چه زمانی پخش می شود؟

مجموعه تلویزیونی کلانتر ۲ از روز دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ هر روز ساعت ۱۷:۰۰ از آی‌ فیلم پخش می‌ شود. تکرار این سریال نیز رأس ساعت‌ های ۰۱:۰۰ صبح و ۰۹:۰۰ روز بعد پخش خواهد شد.

بازیگران سریال کلانتر 2

در ادامه به معرفی بازیگران این مجموعه خواهیم پرداخت.

ایرج نوذری

ایرج نوذری در سریال کلانتر

ایرج نوذی متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲ در تهران، فوق لیسانس رشته زبان شناسی بوده که با رادیو شروع کرد و سال ۱۳۷۰ در ۲۸ سالگی با فیلم اویناز جلوی دوربین رفت. با سریال مسافری از هند در سال ۱۳۸۱ به شهرت رسید و سال ۱۳۷۰ وقتی ۲۸ ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر بنام های دلربا و دلناز می باشد.

مریم سلطانی

بازیگران سریال کلانتر 2

مریم سلطانی متولد ۶ بهمن ۱۳۵۳ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بوده که سال ۱۳۷۹ در ۲۶ سالگی با فیلم انتظار جلوی دوربین رفت. او با سریال کلانتر در سال ۱۳۸۴ به شهرت رسید و عاشق موسیقی بوده و طرفدار سادگی است.

علی برجی (ستوان بیات)

ستوان بیات در سریال کلانتر 2

علی برجی در ایران بازیگر است، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با سریال کلانتر ۲ شروع کرد و سال ۱۳۸۸ با سریال گارد ساحلی شناخته شد.

آرام چراغی (سروان رضایی)

سروان رضایی در سریال کلانتر 2

آرام چراغی از دیگر بازیگران زن سریال کلانتر 2 است و سال ۱۳۸۴ با سریال کلانتر ۲ جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۹۶ در سریال آنام دیده شد.

سیامک اسفندیاری (دفتردار)

سیامک اسفندیاری

سیامک اسفندیاری در ایران بازیگر است که با سریال شلیک نهایی سال ۱۳۷۳ جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۹۸ با سریال اکسیر دیده شد.

معصومه آقاجانی

معصومه آقاجانی در سریال کلانتر

معصومه آقاجانی متولد ۲۵ تیر ۱۳۳۸ در ارومیه، فارغ التحصیل دانشسرای هنری می باشد، فعالیت هنری خود را قبل از انقلاب با تئاتر شروع کرد. سال ۱۳۶۹ اولین بار در ۳۱ سالگی با سریال مهر و ماه جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۷۲ با فیلم جاده عشق وارد سینما شد. او سالهاست با همسرش علیشاه مولوی ازدواج کرده که ثمره آن دو فرزند می باشد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن در سریال کلانتر 2

از دیگر بازیگران سریال کلانتر 2 نفیسه روشن است. وی متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که سال ۱۳۸۲ در ۱۹ سالگی با سریال «روزهای به یادماندنی» جلوی دوربین رفت. در سال ۱۳۸۶ با سریال اغما به شهرت رسید و در سال ۱۳۹۱ وقتی ۳۰ ساله بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام آقای بهنام ازدواج کرد.

لیلا برخورداری

لیلا برخورداری در سریال کلانتر 2

لیلا برخورداری یکی دیگر بازیگران سریا کلانتر 2 می باشد. وی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۷ در همدان ، فارغ االتحصیل لیسانس رشته بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد. با تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۷۹ با سریال دوران سرکشی جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۸۴ با سریال حس سوم به اوج شهرت رسید و عاشق یوگا، مطالعه و پیاده روی است.

شراره رخام در سریال کلانتر 2

بازیگران سریال کلانتر 2

شراره رخام متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۰ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران می باشد. سال ۷۴ با فیلم عروسک کاغذی جلوی دوربین رفت و با سریال فقط بخاطر تو سال ۱۳۸۲ به شهرت رسید و سال ها پیش با فرهاد قریب ازدواج کرد و شدیدا استقلالی است.

بهزاد رحیم خانی

بهزار رحیم خانی

بهزاد رحیم خانی متولد ۱۳۲۲ در تهران، تا دیپلم درس خوانده است و با تئاتر شروع و در سال ۱۳۵۲ با فیلم سینمایی مغربی وارد سینما شد. سال ۱۳۷۸ با سریال روشن تر از خاموشی دیده شد و علاوه بر بازیگر در رادیو دوبلور و گویندگی کرده است و سالهاست ازدواج کرده و یک دختر نیز دارد.

سولماز آقمقانی

سولماز آقامقانی

سولماز آقمقانی متولد از دیگر بازیگران سریال کلانتر 2 است که ۱۵ خرداد ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. ویفارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است و اولین بار در سن ۱۶ سالگی در سال ۱۳۷۹ در فیلم مسافر ایفای نقش کرد. او با سریال سه در چهار سال ۱۳۸۷ شناخته شد و با علی خیامی از بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

محمد میلاد موثقی

محمد میلاد موثقی در سریال کلانتر 2

محمد میلاد موثقی که یک دیگر از بازیگران سریال کلانتر 2 می باشد، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ با فیلم آواز خوان شروع کرد و سال ۱۳۸۳ با سریال مهرو ماه شناخته شد.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه دلدار گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ در تهران، از بازیگران پر کار و شناخته شده سریال کلانتر 2 می باشد. وی تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد. سال ۱۳۵۶ وقتی ۹ ساله بود با مجموعه ای بنام اخلاق در خانواده جلوی دوربین رفت. با سریال آینه عبرت در سال ۱۳۶۷ شناخته تر شد و تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد و سال ۷۵ – ۱۳۷۴ با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد.

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی در سریال کلانتر 2

رحیم نوروزی یکی دیگر از بازیگران سریال کلانتر 2 می باشد. وی متولد ۷ مرداد ۱۳۴۶ در رشت است. تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته مرمت بناهای تاریخی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی (تئاتر) می باشد.

با تئاتر شروع کرد و با سریال «بازی برای بچه ها» در سال ۱۳۷۵ جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۷۹ با سریال «پس از باران» در نقش فرخ به شدت مورد توجه قرار گرفت.

سخن پایانی

در این سریال به معرفی بازیگران سریال کلانتر 2 پرداختیم. آیا این سریال را دیده اید؟ نظرتان را درخصوص این سریال می توانید در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

3.4/5 - (14 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x