فیلم و سریال

معرفی سریال محرمانه + خلاصه، بیوگرافی بازیگران و زمان پخش

در این مطلب به معرفی سریال محرمانه که از شبکه سه سیما پخش خواهد شد می‌پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال محرمانه در ژانر معمایی- جنایی ساخته شده و از شبکه سه پخش خواهد شد. در این سریال بازیگرانی از جمله؛ جمله لاله اسکندری، رویا میرعلمی، علی‌رام نورایی، فرهاد قائمیان،آرش آصفی، جعفر دهقان، نسیم ادبی، سولماز حصاری، فریبا متخصص، مجید مظفری، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند، شیدا یوسفی، بهناز نادری، علیرضا جلالی‌تبار، رحیم نوروزی،  رضا توکلی و سیدمهرداد ضیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساعت پخش سریال محرمانه از شبکه سه

این سریال از جمعه 7 مرداد ماه  از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد.

ساعت تکرار پخش سریال محرمانه

سریال محرمانه

اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه در ساعت 20:30 نشدید، ساعات  00:00 بامداد، 09:30 صبح و 14:10 روز بعد پخش سریال می‌توانید آن را از شبکه سه تماشا کنید.

سریال محرمانه چند قسمت است؟

این سریال در 29 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته شده است و هر شب ساعت هشت و نیم از شبکه سه پخش خواهد شد.

خلاصه سریال محرمانه

این مجموعه امنیتی معمایی جنایی می‌رویم که داستانی واقعی از چند نخبه ایرانی است. در واقع روایتگر داستانی واقعی از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی و واکسن کرونا است که توطئه مغرضانه دشمن را دربردارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ در این حوزه شوند.

کارگردان سریال محرمانه

محمود معظمی کارگردانی این سریال را برعهده گرفته است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی بوده و کارگردانی را با ساخت مجموعه‌های تلویزیونی شروع کرده است. معظمی سال 1387 مجموعه سرشاخ را ساخت و پس از آن، کارگردانی سریال «تکیه بر باد» که بسیار پر مخاطب بود را را برعهده گرفت.

شهرت محمود معظمی برای کارگردانی قسمت‌های متعدد مجموعه پر مخاطب «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» است. سریال‌‌های تمام رخ (1401)، بوی باران (1396)، سریال پیکسل (1395)، فیلم نازلی (1395)، فیلم بعد از غبار (1392)، فیلم رویای کبود (1390)، فیلم کارد و پنیر (1388) و سریال فاخته از دیگر آثار کارنامه هنری محمود معظمی هستند.

بازیگران سریال محرمانه

در این سریال بازیگران بسیاری به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه به معرفی برخی از بازیگران این مجموعه خواهیم پرداخت.

لاله اسکندری

لاله اسکندری در سریال محرمانه

لاله اسکندری هنر پیشه مطرح کشورمان، دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۷۸ بود. او همچنین در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های متعددی داشته ‌است که شامل چندین نمایشگاه عکس و نقاشی داخل و خارج از کشور می‌باشد.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی در سریال محرمانه

فاطمه گودرزی، بازیگر با تجربه کشورمان متولد ۱۹ تیر ۱۳۴۲ در تهران است. نام اصلی وی گیتی است و اصالتاً لر بروجرد است. میزان تحصیلات او دیپلم اقتصاد است و بازیگری را  نخستین بار در تلویزیون، سال ۱۳۶۷ با بازی در سریال گالش‌های مادربزرگ بازیگری را آغاز کرد.

مجید مظفری

مجید مظفری درر سریال محرمانه

مجید مظفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۲۹ در تهران است که فعالیت حرفه‌ای را از سال ۱۳۵۰ آغاز کرد و یک دوره ۵ ماهه بازیگری را در دانشگاه ون سن پاریس پشت سر گذاشت و برای بازی در فیلم مسافران به کارگردانی بهرام بیضایی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم‌های سگ‌کشی، جنگ نفت‌کش‌ها و سایه‌های هجوم کاندیدای بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شد.

علیرام نورایی در سریال محرمانه

علیرام نورایی در سریال محرمانه

علیرام نورایی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم گرگ‌ومیش برای اولین بار درسینما حضور یافت. از دیگر فعالیت‌های نورایی در سال‌های ابتدایی ورودش به عرصه هنر می‌توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

نسیم ادبی

بازیگران سریال محرمانه

از دیگر بازیگران سریال محرمانه نسیم ادبی است. وی در ۱۶ شهریور ۱۳۵۵ در شهر تهران متولد شد. او فعالیتش در تئاتر را از سال ۷۲ آغاز کرد و سپس در سال ۷۵ با بازی در سریال “دوقلوها” وارد تلویزیون شد. تنها یک سال پس از حضورش در تلویزیون، اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم “زندگی” کسب کرد و به مرور در فیلم و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخت.

ایرج نوذری

ایرج نوذری در سریال محرمانه

ایرج نوذری ،۷ اسفند ۱۳۴۲ به دنیا آمد. وی فرزند منوچهر نوذری است. او مدرک کارشناسی ارشد رشتهٔ زبان‌شناسی دارد. نوذری که هم‌ اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را برعهده دارد با سریال مسافری از هند بیش از پیش شناخته شد.

نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی در سریال محرمانه

نیما شاهرخ شاهی نیز  در سریال محرمانه به ایفای نقش پرداخته است. وی زاده ی  ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ است. او در سال ۱۳۸۲ با بازی در مکس وارد سینما شد. شاهرخ شاهی در کلاس‌های کارگردانی اصغر فرهادی شرکت کرد و دو فیلم کوتاه نیز ساخته‌ است.

فرهاد قائمیان

بازیگران سریال محرمانه

فرهاد قائمیان در سال ۱۳۴۴ در اردبیل محله عالی قاپو متولد شد. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و با فیلم دمرل به کارگردانی یدالله صمدی به سینمای حرفه‌ای راه یافت.

کمد امیر سلیمانی

کمند امیر سلیمانی در سریال محرمانه

کمند امیرسلیمانی ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. پدر و برادر این بازیگر نیز به بازیگری مشغول اند. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ است. بازی در نمایش «سنجاب‌ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌آید. امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت.

رحیم نوروزی

بازیگران سریال محرمانه

رحیم نوروزی از سال ۱۳۷۹ تاکنون مشغول به فعالیت است. به گفته‌ خودش اولین جرقه‌های بازیگری برای او در کلاس‌های بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد و در این کلاس‌ها به یادگیری تئاتر مشغول شد و پس از آن در سال ۱۳۶۸ دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های کانون آموزشی حمید سمندریان گذراند.

عوامل سریال محرمانه

عوامل سریال محرمانه

کارگردان: محمود معظمی

نویسنده: مهدی حمزه

تهیه‌کننده: سید رامین موسوی

طراح صحنه: حسین مجد

طراح لباس: مهناز نوروزی

مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی‌ مقدم

مدیر صدابرداری: فرشید احمدی

برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: امیرسلیمانی

طراح گریم: جلال موسوی

مدیر تولید: داوود جمشیدی

تدوین: نیما حسن‌ دوست

منشی صحنه: سارا طالبیان

مدیر تدارکات: حسین کنگاوری

دستیار تهیه‌ کننده: حمید انصاری

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی سریال معمایی – جنایی محرمانه پرداختیم. نطر شما درمورد داستان و بازیگران این سریال چیست؟ شما می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها نظرتان را درمورد سریال ایرانی محرمانه با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x