فیلم و سریال

پخش سریال جومونگ 3 برای اولین بار از شبکه تماشا

سریال جا میونگ گو یا همان جومونگ 3 پس از گذشته 15 سال به پخش شبکه تماشا رسید.

به گزارش پارت نیوز؛ پس از درخواست های متعدد رسانه FTD و مخاطبانش برای دوبله و پخش سریال جا میونگ گو با نام آشنای جومونگ ۳ مدیران تلویزیون پذیرفتند که این سریال را برای پخش آماده کنند. بعد از درخواست های پیاپی رسانه FTD و مخاطبانش برای دوبله و پخش سریال جا میونگ گو (جومونگ ۳) مدیران تلویزیون این سریال را برای پخش آماده کردند.

زمان پخش سریال جا میونگ گو؛ جومونگ 3

سری سوم از مجموعه سریال‌های جومونگ با نام جا میونگ گو دوبله شده و قرار است بزودی روی آنتن شبکه تماشا پخش شود. این سریال در ساعت ۱۹ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و احتمالا جایگزین امپراطور بادها می شود.

جا میونگ گو자명고) -(Ja Myung Go ، یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی محصول سال ۲۰۰۹ است که از شبکهٔ اس‌بی‌اس کرهٔ جنوبی پخش شد. بازیگران این مجموعه جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو و پارک مین یونگ هستند. این مجموعه دنباله‌ای بر افسانه جومونگ و سرزمین بادها است.

خلاصه داستان سریال جا میونگ گو جومونگ 3

این سریال روایتگر ادامهٔ دوران حکمرانی موهیول، نوهٔ جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ (Nakrang Kingdom) به دست گوگوریو است.

پایان مطلب/س.آ

2.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x