فیلم و سریال

نقش و بیوگرافی بازیگران سریال توریست (The Tourist) + خلاصه داستان و عکس 

سریال توریست (The Tourist) در ژانر معمایی ساخته شده است. این سریال هیجان انگیز روایت گر مردی است که حافظه خود را از دست داده و م خواهد بداند، چرا برخی به دنبال کشتن او هستند. در ادامه خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران را به طور کامل شرح داده ایم. 

به گزارش پارت نیوز؛ در سریال توریست (The Tourist)، جیمی دورنان بازیگر محبوب بعد از مدتها نقش آفرینی کرده است و با هنر و استعداد خود باعث جذابیت این سریال شده است. داستان این سریال را برادران ویلیامز نوشته‌اند که قبلا سریال‌های موفقی مثل «دروغگو» (Liar)، «باپتیست» (Baptiste) و گمشده (The Missing) را ارائه کرده بودند.

نام سریال: توریست (The Tourist)
کشور سازنده: آمریکا،استرالیا،انگلستان
سال انتشار: ۲۰۲۲ میلادی
کارگردان: Chris Sweeney
تعداد قسمت ها: ۶ قسمت

خلاصه داستان سریال توریست (The Tourist)

داستان سریال توریست (The Tourist) به این صورت است که نقش اصلی که دورنان می باشد، بدون اینکه اسم خود را به یاد بیاورد متوجه حمله تعدادی افراد به خود می شود، در ابتدا او در یک جاده در حال رانندگی است که از پشت یک کامیون سعی می کند او را از جاده خارج کند، اما دورنان باز هم به جاده بر می گردد و در این ده دقیقه فیلم کشمکش های جذابی رخ می دهد که شما را میخکوب خواهد کرد. در ادامهاین مردم بی نام در بیمارستانی چشم باز می کند که هنوز هم اسم خود را نمی داند و باز هم درگیر چالش هایی می شود و افسر پلیسی به نام  هلن چمبرز مسئول پرونده وی می باشد.

زمان پخش سریال توریست (The Tourist)

سریال توریست (The Tourist) هر شب از ساعت 22:30 در شبکه تماشا پخش می شود. همچنین در ساعت های 3:30 ، 10:30 و 16:30 بازپخش آن است.

معرفی بازیگران سریال توریست (The Tourist)

  • جیمی درنان (Jamie Dornan)
  • دانیل مک‌دونالد (Danielle Macdonald)
  • شلوم برون-فرانکلین (Shalom Brune-Franklin)
  • الکس دمتریادس (Alex Dimitriades)
  • جرج لارسن Greg Larsen
  • ویکتوریا هارالابیدو Victoria Haralabidou
  • اولون فوئره Olwen Fouéré

جیمی درنان (Jamie Dornan) در نقش الیوت

جیمی درنان (Jamie Dornan) در نقش الیوت

جیمی دورنان در 1 می 1982 در بلفاست، ایرلند شمالی، بریتانیا به دنیا آمد. او بازیگر و تهیه‌کننده است که با فیلم‌های «پاییز» (2013)، «جنگ خصوصی» (2018) و «بارب و ستاره برو به ویستا دل مار» (2021) شناخته شده است. او از 27 آوریل 2013 با آملیا وارنر ازدواج کرده است. آنها سه فرزند دارند.

دانیل مک‌دونالد (Danielle Macdonald) در نقش هلن چمبرز

(Danielle Macdonald) درسریال توریست

دانیل مکدونالد در سیدنی استرالیا به دنیا آمد و بزرگ شد. او در سن 18 سالگی به لس آنجلس رفت تا بازیگری را به طور تمام وقت دنبال کند. تماشاگران دانیل را به خاطر نقش برجسته‌اش در نقش «پاتی» در فیلم «پتی کیک» از فاکس سرچلایت و همچنین شخصیت عنوان مقابل جنیفر آنیستون در «دامپلین» می‌شناسند.

مک دونالد همچنین در فیلم پرنده نتفلیکس، جعبه پرنده، مقابل ساندرا بولاک ظاهر شد. علاوه بر این، او در فیلم کوتاه برنده اسکار فاکس سرچلایت، پوست، در مقابل جاناتان تاکر ظاهر شد. او همچنین در نسخه ویژه A24’s Skin با جیمی بل و همچنین Paradise Hills با اما رابرتز و Awkwafina ظاهر می شود.

شلوم برون-فرانکلین (Shalom Brune-Franklin) در نقش لوسی

شلوم برون-فرانکلین درسریال توریست

شالوم برون-فرانکلین یک هنرپیشه استرالیایی انگلیسی الاصل است که با بازی های Line of Duty (2012)، Our Girl (2014) و Cursed (2020) شناخته شده است. شالوم در سنت آلبانز، انگلستان از مادری موریتیایی و پدری انگلیسی تایلندی متولد شد. در 14 سالگی به همراه آنها و برادر کوچکتر سیام به ملالو، استرالیا نقل مکان کرد.

الکس دمتریادس(Alex Dimitriades) در نقش کوستاس

(Alex Dimitriades)درسریال توریست

الکس دیمیتریادس در 28 دسامبر 1973 در سیدنی، نیو ساوت ولز، استرالیا به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Head On (1998)، Ghost Ship (2002) و Deuce Bigalow: European Gigolo (2005) شناخته می‌شود.

جرج لارسن (Greg Larsen) در نقش ایتان کروم

جرج لارسن درسریال توریست

جرج لارسن برای فیلم های توریست (2022)، امشب با تام بالارد (2017) و در خانه تنها با هم (2020) شناخته شده است. جرج لارنس در این سریال ها بسیار خوب درخشید و باز هم در سریال توریست توانست به خوبی از پس نقشخود بربیاید.

ویکتوریا هارالابیدو (Victoria Haralabidou) : لنا پاسکال

ویکتوریا هارالابیدو (Victoria Haralabidou) : لنا پاسکال

ویکتوریا هارالابیدو در 23 اکتبر 1971 در لنینگراد، RSFSR، اتحاد جماهیر شوروی [در حال حاضر سنت پترزبورگ، روسیه] به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای نایفس (2004)، روانی واتیا (2009) و توریست (2022) شناخته شده است.

اولون فوئره (Olwen Fouéré) در سریال توریست (The Tourist)

اولون فوئره (Olwen Fouéré) در سریال توریست (The Tourist)

اولون فوئره در سواحل غربی ایرلند از پدر و مادری برتون در 2 مارس 1954 به دنیا آمد. به زبان انگلیسی و فرانسوی مسلط است، کار او به عنوان یک هنرمند خلاق، بازیگر، نویسنده و کارگردان شامل فیلم، هنرهای تجسمی، موسیقی و بیش از چهار دهه تئاتر است. از نقش‌های مهم فیلم می‌توان به «بازمانده» اثر استفن فینگلتون، «مندی» ساخته پانوس کازماتوس، «جانور» ساخته مایکل پیرس، «این جا باید باشد» اثر پائولو سورنتینو اشاره کرد.

حرف آخر

پارت نیوز در این مقاله سریال توریست را به همراه بازیگران آن ها معرفی کرده است. از شما کاربران خواهشمندیم اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، با ما و دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x