فیلم و سریالویدیو

معرفی کامل برنامه تی ان تی TNT حامد آهنگی + عکس و فیلم

برنامه تی ان تی تجربه جدید حامد آهنگی است. این برنامه پرهیجان می‌تواند تبدیل به یکی از جذاب‌ترین رئالیتی شوهای نمایش خانگی شود.

به گزارش پارت نیوز؛ مجری برنامه تی ان تی حامد آهنگی است. مهارت و توانمندی‌های این هنرمند محبوب در کارگردانی و اجرا، در برنامه ایی مانند جوکر و آهنگی شو به نمایش گذاشته‌شده است.

TNT hamedahangi معرفی کامل برنامه تی ان تی TNT حامد آهنگی + عکس و فیلم

برنامه تی ان تی TNT

حامد آهنگی با حضور در این ویژه‌برنامه شبکه نمایش خانگی، دومین حضور خود را با عنوان مجری در یک ویژه‌برنامه گفتگو محور یا به عبارتی رئالیتی شو، به ثبت رساند. او پیش‌ازاین نیز در سال 1400 با برنامه شب آهنگی مهمان شبکه نمایش خانگی بود و توانست عملکرد خوبی را به‌عنوان مجری از خود به نمایش بگذارد و سیل عظیمی از مخاطبان را در برگیرد.

شب آهنگی که در قالب بیش از 30 قسمت در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردید که از یک برنامه آمریکایی نیز کپی‌برداری شده بود توانست با تغییرات متعدد در نحوه اجرا و بازی‌ها سبک و سیاق ایرانی را نیز آن اضافه نماید.
آهنگی طی این چند سال توانسته با حضور در برنامه‌های مختلف به پختگی کامل در اجرا برسد و آشنایی کامل با مخاطب ایرانی داشته و به‌راحتی می‌تواند مخاطب خود را از اجرا راضی نماید.

این مجری و کمدین قرار است که در برنامه تی ان تی همانند برنامه قبلی خود مهمان‌های متعددی را میزبانی نماید. اولین میزبان این برنامه علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان بود.

در ویژه‌برنامه قبلی حامد آهنگی که آهنگی شو نام داشت کپی‌برداری از صحنه و بازی‌ها باعث شده بود که انتقادات زیادی به این مجموعه نیز وارد شود. حتی در برخی موارد مسابقه‌ها و بازی‌ها بدون حتی کوچک‌ترین تغییری در این تاک شو به اجرا درآمد .بار دیگر حامد آهنگی با یک برنامه کپی شده وارد شبکه نمایش خانگی شد. باید دید آیا این برنامه می‌تواند نظر مخاطبان را جلب کند و موردقبول واقع شود.

برنامه TNT چند قسمت است

اطلاعات و عوامل برنامه تی ان تی حامد آهنگی

نام انگلیسی: TNT
نام فارسی: تی ان تی
سال تولید: 1401
سال انتشار: 1402
مجری: حامد آهنگی
تعداد فصل: 1
رده سنی: همه سنین
کارگردان یا سازنده: حامد آهنگی
مدت زمان نمایش ویژه برنامه نوروز: 120 دقیقه
ژانر: کمدی – تاک شو – رئالیتی شو – خانوادگی
کشور سازنده: ایران

مجری برنامه تی ان تی کیست؟

حامد آهنگی یکی از مجریان توانمند کشورمان است اجرای این برنامه را برعهده گرفته است.

معرفی حامد آهنگی مجری برنامه تی ان تی TNT

اگر در اوایل دهه ۹۰ گذرتان به یکی از تالارهای نمایشی تهران افتاده باشد احتمالا کمدین بامزه‌ای را دیده‌اید که سالن را با شوخی‌هایش منفجر کرده است.حامد آهنگی که حال به‌عنوان یک کمدین موفق از او نام‌برده می‌شود برای رسیدن به سطح اول اجراهای نمایشی و معرفی کردن خودش به‌عنوان یک کمدین درجه‌یک، مسیر طولانی و سختی را طی کرده است.

او پله‌پله تا رسیدن به‌جایی که امروز هست تلاش کرده است. حضور متفاوتش دریکی از بخش‌های خندوانه تا هوش و هنرمندی اش در بازی‌های شب‌های مافیا و اجرای شوی آهنگی شو در نمایش خانگی همه و همه استعدادی را نمایش می‌دهد که می‌گوید این مرد به‌خوبی از پس هر کاری برمی‌آید. او در مسابقه جوکر ستاره بود و در کنار این تجربه‌ها بازیگری را نیز ادامه داد تا جایی که یکی از نقش‌های اصلی فیلم چند می‌گیری گریه کنی۲ را بازی کرد.

رئالیتی شو برنامه تی ان تی TNT

پیج اینستاگرام حامد آهنگی

همان‌طور که بالاتر گفته شد این برنامه با اجراى حـامـد آهنگى کمدین طناز و محبوب خندوانه پخش می‌شود. شما می‌توانید در پیج اینستاگرام حامد آهنگی با آیدی hamedahangi اطلاعات مهمانان و شرکت‌کنندگان را از این طریق پیگیری کنید.

شرایط شرکت و حضور در برنامه تی ان تیTNT چگونه است؟

مسابقه TNT با نگاهی به آیتم‌های جذاب مسابقه‌های مشهور دنیا ساخته شده است. در این مسابقه، اتفاقات هیجان‌انگیز در هر لحظه برای شرکت‌کنندگان رخ می‌دهد و حامد آهنگی فضایی سرگرم‌کننده و بانشاط برای مخاطبان و شرکت‌کنندگان می‌سازد.
برای شرکت و حضور در مسابقه تی‌ان‌تی، اطلاعات هویتی خود را شامل نام، نام خانوادگی، شهر محل سکونت برای شماره تلفن ۰۹۳۳۸۷۶۷۳۹۵ ارسال کنید. لازم به ذکر است که این سایت در خصوص اینگونه اقداماتهیچ مسئولیتی را برعهده نمی گیرد.

چه مهمان‌هایی در تی ‌ان ‌تی حضور دارند؟

در دو قسمت تی ان تی ویژه نوروز ۱۴۰۲، چهره های هنری – ورزشی و محبوبی چون علیرضا بیرانوند، جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، عباس جمشیدی فر، یوسف تیموری و… بخشی از مهمانان این برنامه را تشکیل می‌دهند که برابر حامد آهنگی به گپ و گفت پرداختند. دقت داشته باشید که این مهمانان فقط برای قسمت اول و دوم این برنامه است و در قسمت‌های دیگر میهمانان جدیدی وارد برنامه می‌شوند.

مهمانان برنامه تی ان تی

برنامه تی ان تی چند قسمت است؟

تاک شو تی ان تی TNT از اواخر اسفند 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. ادامه این برنامه که شامل 30 قسمت است که در سال 1402 به نمایش گذاشته می شود.

زمان پخش برنامه تی ان تی TNT حامد آهنگی

برنامه تی ان تی، که قرار بود در ایام عید به‌عنوان یک برنامه شاد و مسابقه سرگرم‌کننده و چالشی برای شرکت‌کنندگان در برنامه و تماشاگران در خانه باشد، کار خود را با ویژه برنامه سال نو در شب اول فروردین ۱۴۰۲ آغاز کرد. این برنامه ویژه شامل بخش‌های مختلفی از جمله اجرای زنده موسیقی، گفتگو و چالش‌های جذاب است که با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران تهیه شده است. همچنین با استقبال تماشاگران ادامه این سریال بعد از ایام عید هم عرضه می‌شود.

خلاصه داستان برنامه تی ان تی

به جرات می‌توان گفت در این برنامه شادی و هیجان حرف اول را می‌زند. مسابقه تی‌ان‌تی با نگاهی به آیتم‌های جذاب مسابقه‌های مشهور دنیا ساخته شده است. در این مسابقه، اتفاقات هیجان‌انگیز در هر لحظه برای شرکت‌کنندگان رخ می‌دهد و حامد آهنگی فضایی سرگرم‌کننده و بانشاط برای مخاطبان و شرکت‌کنندگان می‌سازد.

تهیه‌کننده برنامه تی ان تی کیست؟

تهیه‌کننده تی ان تی محمدرضا رضائیان است. او پیش از این سابقه ساخت برنامه‌های موفقی در تلویزیون داشته است. از جمله می‌توان به برنامه کتاب باز و مسابقه سیم آخر اشاره کرد که نشان می‌دهد رضائیان و گروهش در زمینه ساخت برنامه‌های ترکیبی و سرگرمی دارای مهارت‌های بسیاری هستند.

برنامه تی ان تی حامد آهنگی چه روزهایی پخش می شود

برنامه تی ان تی حامد آهنگی اقتباسی از TNT Talk Show آمریکایی

ویژه برنامه گفتگو محور تی ان تی TNT محصول سال 1401 کشور ایران، در این برنامه حامد آهنگی به عنوان مجری هدایت آن را بر عهده دارد و حامد آهنگی با حضور در این ویژه برنامه دومین حضور خود را با عنوان مجری در یک ویژه برنامه گفتگو محور به ثبت رساند.

او پیش از این نیز در سال 1400 با برنامه شب آهنگی مهمان شبکه نمایش خانگی بود و توانست عملکرد خوبی را به عنوان مجری از خود به نمایش بگذارد و سیل عظیمی از مخاطبان را در برگیرد.

شب آهنگی که در قالب بیش از 30 قسمت در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردید که از یک برنامه آمریکایی نیز کپی برداری شده بود توانست با تغییرات متعدد در نحوه اجرا و بازی‌ها سبک و سیاق ایرانی را نیز آن اضافه نماید.

حضور بازیگران در برنامه تی ان تی

از ابتدا تا قسمت ششم برنامه تی ان تی شاهد حضور شرکت کنندگان و مردم عادی در روند مسابقه بودیم. اما این رویه در قسمت هفتم دست خوش تغییراتی شد و بازیگرانی چون بیژن بنفشه خواه و بهرنگ علوی به عنوان شرکت کننده در این رئالیتی شو حاضر شدند.

کدام بازیگران در مسابقه تی ان تی شرکت کردند؟

سخن پایانی

برای تماشای این برنامه‌ی مهیج و پرمخاطب می‌توانید به پلتفرم‌هایی که این سریال را پخش می‌کنند مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x