فیلم و سریال

بازیگر نقش بهادر در سریال آتش و باد کیست؟ + بیوگرافی و عکس

در این مطلب به معرفی نقش بهادر در سریال آتش و باد خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال آتش و باد روایتی در دل تاریخ است که در طی آن عشق ، آتش خشم را شعله ور می کند. نقش بهادر در سریال آتش و باد یک شخصیت محوری است. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و همزمان پرداخت‌هایی به فراز و فرودهای تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد.

حسین محجوب در نقش بهادر در سریال آتش و باد

حسین محجوب در سریال آتش و باد نقش بهادر را ایفا می کند و توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان را جلب کند.

حسین محجوب در نقش بهادر سریال آتش و باد

بیوگرافی حسین محجوب

حسین محجوب کارگردان، نویسنده و هنرپیشه است. وی دهم مردادماه ۱۳٢٧ در رشت متولد شده و پس از تحصیل در رشته ادبی و اخذ دیپلم وارد عرصه تئاتر شد و نخستین نقش سینمایی اش را در فیلم شاخص رگبار ساخته بهرام بیضایی برعهده گرفت.

سریال سربداران ساخته محمدعلی نجفی با بازی او مورد استقبال عموم قرار گرفت. در همین ایام نخستین فیلم بلند سینمایی اش را با عنوان چوپانان کویر با موضوعی روستایی جلوی دوربین برد که هیچگاه به نمایش عمومی درنیامد. نخستین نقش درخشان سینمایی محجوب در فیلم مادیان ساخته علی ژکان رقم خورد که بسیاری از سینمادوستان هنوز وی را با آن به یاد می‌آورند.

او در نقش رحمت، درخشید و کاملاً با نقش یکی شد که در سال‌های بعد آن را به شکلی دیگر در رنگ خدا ساخته مجید مجیدی تکرار کرد. حسین محجوب نقش بهادر در سریال آتش و باد را نیز ایفا کرده است. نخستین کار سینمایی او بازی در فیلم رگبار به کارگردانی بهرام بیضایی بود. اولین حضور او در تئاتر هم بازی در سلطان مار بیضایی به سال ۱۳۴۸ بود.

بازیگران سریال آتش و باد

نقش بهادر در سریال آتش و باد

حسین محجوب در این سریال نقش پدر یک خانواده ی چهار نفره را ایفا می کند که کدخدای یک ایل نیز می باشد و در این مسیر با چالش هایی روبه رو می شود.

عکس حسین محجوب در آتش و باد

بهادر در سریال آتش و باد

بازیگر نقش جهان پسند در سریال آتش و باد

نام اصلی بازیگر نقش جهان پسند سریال آتش و باد ، اسم واقعی بازیگر نقش جهان پسند سریال آتش و باد ، عکس واقعی بازیگر نقش جهانپسند در سریال آتش و باد

دختر بهادر در آتش و باد

جهان پسند در سریال آتش و باد همان دختر بهادر است. این نقش را بازیگر جوان کشورمان ، مریم موسویان ایفا کرده است.

مریم موسویان

مریم موسویان که متولد دهه ۷۰ است بازیگری را از صحنه نمایش شروع کرد و نشان داد بازیگری توانا و کاربلد است.
او سپس جلوی دوربین رفت با بازی در نقش اسرا در سریال آتش سرد اولین تجربه تلویزیونی خودش را ثبت کرد. او در این نقش بسیار خوب ظاهر شد و از طرفی سریال آتش سرد نیز بینندگان زیادی داشت و همین موضوع باعث شد موسویان بیش از پیش شناخته شود.

او همچنین سابقه بازی در فیلم های کوتاه را نیز دارد و از جمله این فیلم ها می توان به زمانی برای از دست دادن اشاره کرد. همچنین نقش دختر بهادر در سریال آتش و باد را نیز ایفا کرده است.

مریم موسویان کیست

گفتگو با بازیگر نقش جهانپسند سریال آتش و باد

او درباره حضورش در این مجموعه به جام جم گفته: من ابتدا نمی‌دانستم برای این سریال و این نقش تعداد زیادی تست داده‌اند و بعد متوجه شدم که از بین آن تعداد، سعادت این را پیدا کردم که با یک گروه حرفه‌ای کار کنم. من در حوزه تئاتر و فیلم کوتاه کار کرده بودم و اخیرا در سریال شاهرگ هم حضور داشتم اما این اثر مجموعه‌ای است که نقش پررنگ‌تری در آن دارم.

موسویان ادامه داده: نقش جهان‌ پسند جدا از این منظر که دختر عشایر است و خصوصیات اخلاقی ویژه‌ای دارد، چالش‌هایی برای خود من هم داشت چرا که علاوه بر نزدیک کردن خودم به نقش لازم بود تا با شرایط جغرافیایی، گرما و سرما و حیوانات مختلف هم خودم را تطبیق دهم.

معرفی شخصیت دختر بهادر در سریال آتش و باد

این هنرمند توضیح داده: این سریال برای من مجموعه تاریخی سختی بود که با راهنمایی‌های آقای راعی، دیدن مستندها و خواندن کتاب خودم را به فضایی که باید، نزدیک کردم. نقش پدر من را حسین محجوب بازی می‌کند و نادر فلاح هم شخصیت دیگری است که روبه‌روی او بازی می‌کنم. همه اینها باعث شد تا با همراهی آنها من به این نقش بیشتر نزدیک شوم.

جهانپسند در سریال آتش و باد

جهانپسند کیست؟

موسویان درباره ویژگی‌های جهانپسند در آتش و باد گفته: او دختری است که به‌شدت اهل خانواده است و آنها را جانانه دوست دارد. در این بین پدرش برای او جایگاه ویژه‌ای دارد. جهان‌پسند، دختری قوی از عشایر است که اگر از اتفاقی ترس داشته باشد، سعی می‌کند خودش آنها را حل کند تا خانواده‌اش را درگیر نکند. از طرفی او مغرور هم هست و در واقع غرور و قدرت دو ویژگی اصلی هستند که وی دارد.

عکس جهانپسند

عکس جهانپسند دختر بهادر سریال آتش و باد

 

پسر بهادر در سریال آتش و باد

پسر بهادر در سریال آتش و باد کسیت

بازیگران زن سریال آتش و باد

در این سریال بازیگران متعدد و توانمندی ایفای نقش کرده اند.

لیلا اوتادی در سریال آتش و باد

لیلا اوتادی در سریال آتش و باد

زنان فتحعلی خان سریال آتش و باد

سوگلی فتحعلی خان

همسر فتحعلی خان سریال آتش و باد

لاله اسکندری، همسر بهادر در سریال آتش و باد

لاله اسکندری در سریال آب و آتش

سخن پایانی

سریال آتش و باد توانسته با در کنار هم قراردادن بازیگران تازه کار و با سابقه به خوبی بدرخشد و نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این سریال یکی از سریال های محبوب شبکه سه سیما می باشد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بهترین سریالی بود که دیدم

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x