فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب؛ خلاصه داستان و زمان پخش

سریال در انتهای شب از سومین روز خردادماه 1403 هر شب ساعت 12:00 از پلت فرم فیلم نت پخش شد.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال در انتهای شب توانست بینندگان زیادی را طی تنها انتشار چند قسمت جذب خودش کند. نویسنده و کارگردان این سریال آیدا پناهنده تهیه کننده سریال محمد یمینی است.

خلاصه سریال در انتهای شب

به طور کلی داستان این سریال اینگونه آغاز می شود که زن و مردی جوان به ظاهر زندگی آرامی دارند؛ اما با یک اتفاقی ناگهانی و دور از انتظار (گم شدن مرد جوان به مدت یکی دو روز)، آرامش و یکنواختی زندگی‌شان به هم می‌ریزد. آنها برای نجات از این وضعیت به هم ریخته تلاش می‌کنند، اما به نظر می رسد که موضوع خیلی هم ساده نیست. زن (هدی زین العابدین) و مرد (پارسا پیروزفر) برای رسیدن به آرامش دوباره و حل مشکلات سراغ راهکارهایی می‌روند که نه تنها مشکل را رفع نمی‌کنند بلکه مشکلاتی تازه و گوناگون به وجود می آورند.

بازیگران سریال در انتهای شب

در ادامه به معرفی بازیگران این سریال پرمخاطب و زندگی نامه آن ها خواهیم پرداخت.

پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهنام سریال در انتهای شب

پارسا پیروزفر در سریال در انتهای شب

پارسا پیروزفر ستاره اصلی این سریال است که نقش بهنام را ایفا می‌کند. پیروزفر 22 شهریور 1351 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری به کارگردانی تئاتر و نمایش نامه نویسی نیز مشغول است. این بازیگر شناخته شده و موفق برای اولین بار در سال 1373 با فیلم سینمایی پری ساخته داریوش مهرجویی مقابل دوربین رفت. او با بازی در سریال در چشم باد به شهرت زیادی رسید و در ادامه در سریال پر مخاطب یاغی بازی فوق العاده ای از خود نشان داد و دوباره به سر زبان ها افتاد. همچنین بازی پر حاشیه و درخشان او در فیلم مست عشق نیز در خاطر همه ثبت شده است.

هدی زین العابدین بازیگر نقش ماهی در سریال در انتهای شب

هدی زین العابدین در سریال در انتهای شب

هدی زین العابدین دیگر ستاره سریال در انتهای شب است که نقش ماهی، همسر بهنام را در این سریال بازی می‌کند. او متولد 23 خرداد 1368 در شهر کرج است. این بازیگر با ایفای نقش مارال در سریال رهایم کن حسابی دیده شد.

هدی زین العابدین با بازی در سریال سقوط یک فرشته وارد عرصه بازیگری شد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم های عرق سرد و عطر آلود نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر شد. این بازیگر جوان بیشتر در سینما فعالیت کرده است.

رضا بهبودی بازیگر سریال در انتهای شب

رضا بهبودی در سریال در انتهای شب

رضا بهبودی دیگر بازیگر سریال ایرانی و پر مخاطب در انتهای شب است. او زاده 1 شهریور 1350 در شهر رودسر استان گیلان می‌باشد. بهبودی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش بینوایان بهروز غریب‌پور آغاز کرد. بهبودی سالهای اخیر بسیار پرکار بوده است و در سریال های نمایش خانگی داوینجیز، سیاه چاله، عقرب عاشق، شبکه مخفی زنان، خاتون و ملکه گدایان حضور داشته است. همچنین احتمالا در فیلم های سینمایی بخارست، نبودنت و آخرین تولد او را دیده اید.

پدرام شریفی بازیگر سریال در انتهای شب

پدرام شریفی در سریال در انتهای شب

پدرام شریفی دیگر بازیگر این سریال است. او متولد 11 مرداد 1366 در شهر تهران است. شریفی با فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری به سینمای ایران معرفی شد و بازی در فیلم متولد ۶۵ به کارگردانی مجید توکلی باعث شناخته‌شدن بیشتر وی شد.

شریفی در سریال های تلوزیونی سرزمین مادری، گشت ویژه و سرباز حضور داشته است. همچنین در سریال های نمایش خانگی می‌خواهم زنده بمانم و هم‌گناه نیز بازی بی نظیر او را دیده ایم. پدرام شریفی با وجود این که شهرت زیادی ندارد اما یکی از بازیگران پر کار و پرتلاش این سالهای سینما و تلوزیون است.

مهسا کرامتی بازیگر مجموعه در انتهای شب

مهسا کرامتی در سریال در انتهای شب

مهسا کرامتی زاده سال 1360 در تهران است. او همسر راما قویدل، کارگردان مطرح سینما است. این بازیگر در پنج سالگی با بازی در فیلم خانه ابری وارد عرصه سینما شد اما با بازی در سریال  پربیننده صداوسیما به نام خط قرمز به شهرت رسید. او پس از بازی در سریال رویای گنجشک ها در سال 1391، حدود ده سال فعالیتی نداشت و پس از ده سال در سال 1401 با بازی در سریال آتش سرد به بازیگری بازگشت.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x