زیبایی و تناسب

تاثیر فوق العاده اتو صورت بر جوش

در دنیای امروز افراد زیادی به زیبایی و تناسب صورتشان اهمیت می دهند، و به دنبال راهکارهای متفاوت برای شفاف و صاف کردن پوستشان هستند، که اتو صورت این کار را برایتان راحت می کند. شما با این دستگاه کاربردی دیگر نگرانی بابت جوش های زیر پوستی و سرسیاه نخواهید داشت.

به گزارش پارت نیوز؛ اتو صورت یا درما اف یکی از پرکاربردترین دستگاه ها ی موجود برای پاکسازی صورت است، این دستگاه در سالن ها و مراکز پوستی به صورت مداوم استفاده می شود که در اندازه و طرح های مختلف وجود دارند و هر کدام برای نوع خاصیاز جوش صورت استفاده می شوند.

شما با خریدن اتوصورت دیگر نیازی به هزینه های گزاف در مراکز پوستی ندارید، زیرا شما مجبورید سالی چندین بار به سالن های زیبایی مراجعه کنید تا صورت شما را پاکسازی و جوش های صورتتان را پاکسازی کنند. اما با داشتن این دستگاه در خانه به راحتی می توانید خودتان بدون هزینه اضافی پاکسازی کنید.

اتو صورت چیست؟

دستگاه اتوی صورت یکی از جدیدترین انواع دستگاه‌های مراقبت از پوست است که از تکنولوژی پیشرفته‌ی اولتراسونیک بهره می‌برد. در این دستگاه که با اسامی دیگری چون اسکرابر پوست اولتراسونیک یا اتوی صورت درما اف هم شناخته می‌شود برای نفوذ به سطح زیرین پوست از امواج صوتی اولتراسونیک با فرکانس پایین استفاده شده است.

این دستگاه در واقع نوعی روش جایگزین غیرتهاجمی برای روش‌های لایه‌بردار فیزیکی و شیمیایی محسوب می‌شود که در آن فرآیند لایه‌برداری از پوست با استفاده از امواج صوتی اولتراسونیک انجام می‌گیرد و به همین جهت برای کسانی که پوست حساس دارند یک گزینه‌ی عالی خواهد بود.

حالت های مختلف اتو صورت

این دستگاه‌ها معمولا روی سه حالت پاکسازی (Cleansing)، لیفتینگ (Lifting) و آبرسانی و رطوبت‌دهی (Moisturizing) تنظیم می‌شوند.

در حالت پاکسازی امواج صوتی ساطع شده از دستگاه به باز شدن منافذ پوست کمک کرده و آلودگی و سبوم اضافی پوست را به بیرون هدایت می‌کند. در این حالت با لغزش کاردک فلزی دستگاه روی پوست آلودگی‌ها و سبوم اضافی بیرون آمده از منافذ پوست به بیرون هدایت می‌شوند.

در حالت لیفتینگ جریان هدایتگر یون منفی در دستگاه‌های اتوی صورت می‌تواند به عمق پوست نفوذ کند و از طرف دیگر انرژی امواج فراصورت می‌تواند با افزایش گردش خون فرآیند کلاژن سازی پوست را تقویت کند. در حالت لیفتینگ سرم‌ها و ژل‌های لیفت‌کننده و تقویت‌کننده می‌توانند با استفاده از امواج اولتراسونیک به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده، خاصیت کشسانی پوست را افزایش داده و خطوط و چروک‌های ریز را به طور ملموسی کاهش دهند.

در حالت آبرسانی و رطوبت‌دهی نفوذ مواد مغذی و آبرسان به پوست در اولویت قرار می‌گیرد و دستگاه با استفاده از امواج اولتراسونیک نفوذ مواد آبرسان و مرطوب‌کننده به لایه‌های عمقی پوست را تسهیل می‌کند.

فواید استفاده از اتو صورت

فواید استفاده از اتو صورت

  • لایه برداری انجام شده توسط دستگاه اتوی صورت، جایگزین بسیار مناسب برای لایه برداری با لیزر، پیلینگ صورت و درمان هایی از این قبیل است.
  • درمانی که با استفاده از اتوی صورت ایجاد می شود، بسیار ماندگار است.
  • استفاده از این دستگاه به لیفت شدن و سفت شدن پوست، جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری پوست کمک می کند.
  • لایه برداری با اتوی صورت باعث رفع چین و چروک های سطحی پوست، از بین بردن سلول های مرده سطح پوست، بسته شدن و کوچک شدن منافذ، کاهش جوش زدن و تمیز شدن پوست می شود.
  • با افزایش گردش خون در ناحیه ی مورد استفاده، متابولیسم پوست را بالا می برد و از شدت سلولیت ها کم می کند.
  • پس از استفاده از اتوی صورت، پوست آماده جذب مواد مغذی است.
  • استفاده از اتوی صورت باعث کمک به تخلیه بهتر لنف می شود.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بدن های مختلف پاسخ های مختلفی به این روش درمانی می دهند و نتیجه به دست آمده کاملا به نوع پوست هر فرد بستگی دارد.

عملکرد اصلی اتوی صورت چیست؟

  • افتادگی و پیری صورت را کاهش می دهد.
  • ماهیچه های پوست را سفت می کند.
  • باعث پاکی و درخشندگی پوست می شود.
  • پوست را جوانسازی می کند.
  • به رفع لک های پوستی مانند کک و مک و لک های هورمونی کمک می کند.
  • رفع چین و چروک ها یا حداقل کم تر شدن آن ها را به همراه دارد.
  • خاصیت کشانی پوست را افزایش می دهد.
  • باعث جذب بهتر محصولات مراقبت پوستی می شود.

نحوه استفاده از درما اف

به صورت 5 روش باید از این دستگاه استفاده کرد تا نتیجه مطلوب را بگیرید، اما با دقت و مراقبت زیاد از آن استفاده کنید تا خطری شما را تهدید نکند، زیرا بی احتیاطی موجب خطرات جبران ناپذیری می شود از جمله آسیب به چشم و دهان که بسیار خطرناک است.

اطراف دهان و خط خنده

ماساژور را از پایین به بالا و رو به بیرون به مدت سه دقیقه حرکت دهید.

گردن به چانه

ماساژور را از پایین به بالا و رو به بیرون به مدت دو تا چهار دقیقه حرکت دهید.

پیشانی

ماساژور را از بالای ابرو تا خط موها به مدت سه دقیقه حرکت دهید.

گونه ها

از گوشه لب تا انتها گونه ها به مدت سه دقیقه ماساژ دهید.

اطراف چشم

برای اطراف چشم بهتر است از کرم دور چشم استفاده شود. ابتدا کرم را به دور چشم مالیده  باماساژور با احتیاط فراروان حرکت دهید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x