تولید و تجارت

فروشگاه پیشرو تراک| نکات کلیدی جهت نگهداری صحیح از لیفتراک و قطعات لیفتراک

تیم پشتیبانی فروشگاه پیشرو تراک در این مقاله قصد دارد نکاتی را در اختیار کاربران لیفتراک قرار دهد تا کاربران اطلاعاتی را در خصوص چگونگی مراقبت از لیفتراک و قطعات لیفتراک کسب نمایند و از این طریق طول عمر لیفتراک و قطعات لیفتراک خود را افزایش دهند.

تیم پشتیبانی فروشگاه پیشرو تراک در این مقاله قصد دارد نکاتی را در اختیار کاربران لیفتراک قرار دهد تا کاربران اطلاعاتی را در خصوص چگونگی مراقبت از لیفتراک و قطعات لیفتراک کسب نمایند و از این طریق طول عمر لیفتراک و قطعات لیفتراک خود را افزایش دهند.

لیفتراک ها  می توانند در انبار شما وظایف عملیاتی مهمی را انجام داده و همچنین می توانند کار چندین نفر را در انبار انجام دهند و به کارها سرعت بیشتری ببخشند. ممکن است شما از چندین لیفتراک در انبار خود استفاده نمایید. در هر صورت باید نکاتی را برای نگهداری صحیح از لیفتراک و قطعات لیفتراک خود بدانید تا طول عمر بیشتری داشته و عملکرد بهتری نیز داشته باشند و همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری پایین تری داشته باشد.

پیشنهاد پیشرو تراک جهت نگهداری از لیفتراک و قطعات لیفتراک

  • لاستیک لیفتراک را با فشار بالا نگه دارید: لاستیک لیفتراک باید به صورت مداوم چک شود. شما باید مطمئن شوید که لاستیک ها ساییدگی ندارند و کاملا پر از فشار باد هستند. به این منظور شما می توانید از یک فشار سنج استفاده کنید.
  • چک کردن روغن لیفتراک: برای اینکه لیفتراک شما بتواند به صورت مداوم و قوی عمل کند و از خرابی دیگر قطعات لیفتراک جلوگیری نمایید نیاز است که روغن لیفتراک به صورت مداوم چک شود.
  • بررسی ترمز لیفتراک: هر زمان احساس کردید ترمز لیفتراک به درستی کار نمی کند و یا چراغ هشدار آن روشن شد سریعاً اقدام به بررسی نمایید قبل از اینکه خطرات مالی و یا جانی جبران ناپذیری به بار آورد.
  • پاکیزگی لیفتراک و قطعات لیفتراک: با شستشو کامل لیفتراک و لوازم یدکی لیفتراک خود در پایان هر روز می توانید علاوه بر اینکه از گرمای بیش از حد لیفتراک جلوگیری می کنید باعث افزایش طول عمر لیفتراک و قطعات لیفتراک نیز شوید.
  • استفاده از قطعات لیفتراک با کیفیت: برای تهیه قطعات لیفتراک مختلف هرگز فکر استفاده از لوازم یدکی لیفتراک ارزان قیمت که بی کفیت نیز هستند را نکنید. چرا که استفاده از لوازم لیفتراک بی کیفیت منجر به خرابی های پی در پی لیفتراک و هزینه های زیادی می شود. پس بهتر است از ابتدا قطعات لیفتراک اصل و با کیفیت را تهیه نمایید.

با انجام برخی مراحل و اهمیت دادن به نگهداری منظم لیفتراک، می‌توانید از عملکرد بهتر و عمر مفید لیفتراک خود لذت ببرید.

برای فهمیدن اینکه قطعات لیفتراک نیاز به تعمیر یا تعویض دارند، می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید

اگر قطعه‌ای از لیفتراک علائم خرابی داشته باشد، مانند صدا های غیرعادی، لرزش، عملکرد نامناسب یا هر نشانه دیگری، این می‌تواند نشانه‌ای برای نیاز به تعمیر یا تعویض لوازم یدکی لیفتراک باشد. اگر شما نمی‌توانید خودتان به تنهایی مشکل را تشخیص دهید، بهتر است با تعمیرکار متخصص یا نمایندگی تولیدکننده قطعات لیفتراک تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص دهند و راه حل مناسب پیشنهاد دهند. همچنین برای جلوگیری از خرابی ‌های ناگهانی، می‌توانید لوازم لیفتراک را همانگونه که در ابتدای مقاله عنوان کردیم، به صورت مداوم تست و بررسی کنید تا به موقع هر گونه مشکل را تشخیص دهید و در زمان مناسب نسبت به تعویض قطعات لیفتراک و یا تعمیر لیفتراک اقدام نمایید.

فروشگاه پیشرو تراک| نکات کلیدی جهت نگهداری صحیح از لیفتراک و قطعات لیفتراک

ضرورت استفاده از قطعات لیفتراک اصلی و با کیفیت

گاهی اوقات قیمت پائین تر قطعات غیر اصلی و بی کیفیت وسوسه کننده است تا به خاطر پایین آوردن هزینه های نگهداری و تعمیر لیفتراک از آنها استفاده کنیم شاید از نظر شکل ظاهری تفاوت چندانی بین قطعه اصلی و قطعه غیر اصلی وجود نداشته باشد و از نظر حجم و تراکم فلز بکار رفته در آن با هم یکی باشند اما در حقیقت لوازم لیفتراک اصلی است که تنها می تواند در شرایط استرس فیزیکی و سخت دوام بیاورد و طول عمر لیفتراک و دیگر قطعات لیفتراک را افرایش دهد.

مزایای استفاده از قطعات لیفتراک اصلی

یکی از مهمترین موارد در هنگام خرابی لیفتراک، کوتاه کردن زمان خرابی آن است، حال فرض کنید لیفتراک دچار اختلال شده و شما از قطعه اصلی جایگزین قطعه خراب استفاده می کنید این امر باعث می شود چرخه کارکرد آن به حالت عادی برگردد و باعث خرابی لیفتراک و ایجاد اختلال در عملکرد دیگر لوازم یدکی لیفتراک نشود مثلاً اگر فیلتر روغن بی کیفیت یا فیلتر هوای بی کیفیت جلوی ورود ذرات به داخل موتور لیفتراک را نگیرد نتیجه این می شود که باعث خرابی موتور هم می شود و این زمان تعمیر را طولانی تر، هزینه را بیشتر، زمان خواب دستگاه لیفتراک را بیشتر و بهره وری پایین تر آن می شود.

فروشگاه پیشرو تراک| نکات کلیدی جهت نگهداری صحیح از لیفتراک و قطعات لیفتراک

ضمانت خرید لوازم یدکی لیفتراک

بسیاری از تولید کنندگان لوازم یدکی لیفتراک محصولاتشان دارای ضمانت کیفیت می باشد. این ضمانت معمولاً شامل تعهد به جایگزینی یا تعمیر رایگان قطعه در صورتی که قطعه در طول عمر مفید خود با مشکل روبرو شود، است.
ضمانتنامه ها و شرایط آن‌ ها ممکن است بر اساس تولید کننده و نوع قطعه متفاوت باشد، بنابراین مهم است که قبل از خرید لوازم یدکی لیفتراک، شرایط ضمانت کالا را به دقت بررسی کنید. همچنین، برخی از تولید کنندگان ممکن است خدمات پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند تا در صورت نیاز شما به راهنمایی و تعمیر قطعات لیفتراک کمک کنند. استفاده از قطعات لیفتراک دارای ضمانت می‌تواند اطمینان بخش باشد و به شما اعتماد بیشتری در عملکرد و دوام لیفتراک خود بدهد.
نکته حائز اهمیت این است که قبل از خرید قطعات لیفتراک، بهتر است با فروشنده صحبت کنید و شرایط ضمانت محصول را به دقت بخوانید. همچنین، باید توجه داشت که شرایط ضمانت ممکن است بر اساس نوع قطعه و تولید کننده متفاوت باشد.

قطعات لیفتراک دارای ضمانت را از کجا خریداری کنیم؟

به طور کلی، برای خرید قطعات لیفتراک با ضمانت، می‌توانید به مراکز فروش قطعات اصلی و معتبر مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از فروشگاه ‌های آنلاین معتبر و معرفی شده توسط تولیدکنندگان لیفتراک همچون فروشگاه پیشرو تراک خرید خود را انجام دهید. در صورتی که قصد خرید از فروشگاه های دیگر را دارید قبل از هر اقدامی، مطمئن شوید که فروشنده دارای مجوزهای لازم برای فروش قطعات لیفتراک است و ضمانت کیفیت و اصالت قطعات ارائه می‌دهد.

همچنین، می‌توانید قبل از خرید، از تجربه و نظرات دیگران که از این لوازم یدکی لیفتراک خریداری کرده‌اند، استفاده کنید تا از کیفیت و قابلیت اطمینان آن‌ ها مطمئن شوید.

جهت مشاهده محصولات و خدمات “فروشگاه پیشرو تراک”  با شماره های زیر تماس گرفته و یا به فروشگاه اینترنتی  www.pishrotruck.com مراجعه نمایید.

شماره تماس: 55401318-021

تلفن همراه: 09122805868 مقدم

3.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ممنون از مقاله خوبتون

بسیار عالی و کاربردی

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x