سیاست داخلی

ماجرای باغ 1000 میلیارد تومانی آیت الله صدیقی و سکوت ایشان چیست؟

اخیرا شایعاتی مبنی بر غصب زمین 1000 میلیاردی امام جمعه تهران مطرح شده است .

به گزارش پارت نیوز به نقل از عصر ایران؛ خبری که توسط یاشار سلطانی، خبرنگار ضد فساد کشورمان در سایت رسمی او درباره یک باغ 1000 میلیارد تومانی در شمال تهران منتشر شده، به سرعت در کانون توجهات عمومی قرار گرفته است و جا دارد، مسئولان قضایی موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند و آیت الله کاظم صدیقی در این باره به افکار عمومی توضیح دهد.

طبق آنچه در سایت یاشار سلطانی آمده، حوزه علمیه امام خمینی در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت آیت الله صدیقی اداره می شود، باغی به مساحت 4200 متر داشته است که قیمت روز آن، حدود 1000 میلیارد تومان برآورد می شود.

اما آبان امسال، شرکتی به نام “موسسه غیر تجاری پیروان اندیشه های قائم” ثبت می شود و بعد از آن، اسناد مالکیت این باغ گرانبها به نام این شرکت می شود.

مالکان این شرکت آیت الله صدیقی و چند تن از پسران و دوستان او هستند و عروسش نیز بازرس شرکت است.

کاظم صدیقی کاظم صدیقی

به نقل از خبر فوری: چرا نسبت به ماجراهای مطرح شده درباره آیت الله صدیقی سکوت کرده‌اید؟

آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه تهران و دفتر او چرا تاکنون درباره ابهاماتی درخصوص تخلفاتی در مجموعه تحت مدیریت وی سکوت کرده‌اند؟

روزنامه فرهیختگان در واکنش نسبت به ماجراهای مطرح شده درباره آیت الله کاظم صدیقی نوشت: چند روزی است اسنادی از تخلفی قابل تامل در مجموعه تحت مدیریت آیت‌الله صدیقی منتشر شده و بخشی از افکار عمومی را درگیر کرده است. این اسناد در نبود «شفافیت ساختاری» باز هم از مسیر پرابهام «عدالت‌خواهی پروژه‌ای» بیرون آمده و ما از صحت و سقم آن مطلع نیستیم؛ نوعی افشاگری و درز اطلاعات که از مسیرهای «اختصاصی» برخی افراد رخ می‌دهد.

اما با این وجود جامعه منتظر واکنش افرادی است که با این اسناد متهم شده‌اند. سوال مهم و ابهام حیاتی این روزها نحوه واکنش امام جمعه موقت تهران و دفتر اوست؛ چرا تاکنون سکوت کرده‌اند و پاسخ آنها به این اسناد چه خواهد بود؟

منبع : عصر ایران و خبر فوری

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x