فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال زیرخاکی 4 + بیوگرافی و عکس

در این مقاله قصد معرفی خلاصه سریال و بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی 4 را داریم.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال زیرخاکی ۴ (فصل چهارم سریال زیرخاکی) در سال ۱۴۰۲ به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا ساخته شد و در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

خلاصه سریال زیرخاکی ۴

در فصل چهارم این سریال، شاهد سفر فریبرز به خارج از کشور خواهیم بود. او که در جست وجوی گنج به سفری پرماجرا می رود با چالش ها و اتفاقات طنز، خطرناک و هیجان انگیز بسیاری روبه رو می شود.

بازیگران سریال زیرخاکی 4

ماجراهای فریبرز برای ثروتمند شدن همچنان ادامه دارد. در ادامه به معرفی بازیگران فصل چهارم سریال زیرخاکی خواهیم پرداخت.

پژمان جمشیدی بازیگر نقش فریبرز در سریال زیرخاکی ۴

فریبرز سریال زیرخاکی 4

پزمان جمشیدی در 19 شهریور 1356 در تهران به دنیا آمد، وی دانشجوی مهندسی عمران بود که کار خود را با فوتبال آغاز کرد و بازیکن سابق تیم پرسپولیس بود.

او در سال 2013 بازی در سریال «پژمان» را آغاز کرد و در سال 2014 با فیلم “خوب، بد و بد” درخشید. در سال 1402 خبر ازدواج او به صورت غیر رسمی منتشر شد و او می گوید زمانی که او فوتبال بازی می کرد، آقای شاهرخ بسیار عاشق بیانی بود و هنوز مجرد و مجرد است.

ژاله صامتی بازیگر نقش پریچهر در سریال زیرخاکی ۴

ژاله صامتی در سریال زیرخاکی 4

ژاله صامتی بازیگر توانمند کشورمان از دیگر بازیگران سریال زیرخاکی 4 است. وی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد که با کار تئاتر دانشجویی تئاتر را آغاز کرد.

این بانوی بازیگر سال ۷۲ در فیلم «دت یعنی دختر» جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۷۸ تجربه موفقی در سریال «آژانس دوستی » کسب کرد.او علاوه بر بازیگری کارگردان تئاتر و متولی مدرسه بازیگری نیز هست. مدت هاست با آقای ایرج سنجری ازدواج کرد، این زوج صاحب دو فرزند دختر بنام یاس متولد دهه ۷۰ و نیاز متولد دهه ۸۰ می باشند.

بازیگر نقش کاوه در سریال زیرخاکی ۴؛ رایان سرلک

بازیگر نقش کاوه در سریال زیرخاکی ۴؛ رایان سرلک

رایان سرلک بازیگر نقش کاوه متولد ۱۳۹۲ در تهران، هم اکنون در حال تحصیل بوده و بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. سال ۹۸ وقتی ۶ ساله بود در فیلم سینمایی راند چهارم جلوی دوربین رفت و با سریال زیر خاکی در سال ۱۳۹۹ دیده شد.

سیاوش چراغی پور در فصل چهارم سریال زیرخاکی

سیاوش چراغی پور در فصل چهارم سریال زیرخاکی

سیاوش چراغی پور ۱ فروردین ۱۳۴۲ در کرمانشاه متولد شد و تحصیلکرده رشته بازیگری می باشد که از سال ۱۳۶۷ وقتی ۲۵ ساله بود از تئاتر شروع کرد.

سال ۱۳۷۴ وقتی ۳۲ ساله بود با سریال «آشپزباشی و قبله عالم» جلوی دوربین رفت و شهرت اش از سریال «لیسانسه ها» در سال ۱۳۹۵ شروع شد و سالهاست ازدواج کرده و ثمره این زندگی دو فرزند دختر «خورشید و باران» است.

بیوگرافی بهراد خرازی

بهراد خرازی در سریال زیرخاکی 4

بهراد خرازی از دیگر بازیگران سریال زیرخاکی 4 در 15 اسفند 1352 در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته سینما از روسیه است. او در سال ۱۳۷۲ در سن ۲۰ سالگی با سریال «سیمای اکتاز» جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۷۷ با سریال «مجید دلبندوم» به شهرت فوق العاده ای دست یافت. او سعی می کند هیچ کاری را قبول نکند و رضا عطاران و سعید آق خانی دوستان صمیمی او هستند.

کوروش سلیمانی بازیگر سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی کورش سلیمانی

کوروش سلیمانی متولد 12 مرداد 1352 در کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است. او در سال 2008 با سریال فاکتور هشت به شهرت رسید و از 26 سالگی کارگردانی می کند و چند سالی است که ازدواج کرده است و ثمره این زندگی دو فرزند است.

محمد شیری در سریال زیرخاکی

محمد شیری در سریال زیرخاکی

محمد شیری متولد ۳۰ بهمن ۱۳۲۸ در مشهد، فارغ التحصیل دیپلمه ادبیات می باشد وبا اجرا و نمایش شروع کرد. با سریال کیمیاگر در سال ۱۳۵۲ جلوی دوربین رفت و با سریال شب های برره در سال ۱۳۸۴ به شهرت رسید و سالهاست ازدواج کرده و متاهل می باشد.

خسرو احمدی در سریال زیرخاکی ۴

خسرو احمدی، بازیگران سریال زیرخاکی 4

خسرو احمدی در 7 خرداد 1342 در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل دوره دیپلم در رشته تجربی شد و بدون کلاس بازیگری را آغاز کرد. در سال 1367 با سریال عطر و گلاب باپشید جلوی دوربین رفت و در سال 1370 با سریال النگ دولنگ شناخته شد. او در اوایل دهه 60 ازدواج کرد که ثمره آن سه پسر است و در عرصه رادیو نیز فعالیت داشت.

مریم موسویان بازیگر سریال زیرخاکی ۴

مریم موسویان در سریال زیرخاکی

مریم موسویان از دیگر بازیگران سریال زیرخاکی 4 بازیگر نوظهور کشورمان متولد دهه هفتاد بوده و با تئاتر شروع کرد. وی سال ۱۳۹۸ با فیلم دختر ایران جلوی دوربین رفت و با سریال آتش سرد در سال ۱۴۰۱ به شهرت رسید.

بیوگرافی اصغر نقی زاده

بازیگران سریال زیرخاکی 4

اصغر نقی زاده متولد ۱۳۴۱ در تهران، دارای مدرک دیپلم اقتصاد بوده و با فیلم توبه نصوح در سال ۱۳۶۱ جلوی دوربین رفت. با سریال خوش رکاب در سال ۱۳۸۰ شناخته شد و متاهل بوده و صاحب دو پسر محسن و محمد سجاد و یک دختر به نام سمانه است.

هومن برق نورد در سریال زیرخاکی 4

هومن برق نورد در سریال زیرخاکی 4

هومن برق نورد متولد ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران ، تا مقطع دیپلم رشته برق درس خوانده است، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد. او سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۶ ساله بود با سریال «ابووهیب بهلول» وارد قاب تلویزیون شد و با سریال ساختمان پزشکان در سال ۱۳۸۹ به شهرت رسید. از گوشت متنفر می باشد اما به میرزا قاسمی، قرمه سبزی و ورزش شنا علاقه دارد.

گیتی قاسمی در سریال زیرخاکی ۴

گیتی قاسمی در سریال زیرخاکی ۴

یکی دیگر از بازیگران سریال زیرخاکی 4 گیتی قاسمی است. وی متولد ۱۶ مرداد ۱۳۵۵ در همدان ، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بوده که از ۲۱ سالگی بازی را با تئاتر شروع کرد.

اولین بار با سریال «حیاط خلوت» در سال ۱۳۸۶ جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۹۰ با سریال چک برگشتی به شهرت رسید. سال هاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می باشد و برای همه نقش هایش حتی اگر نقش کوتاهی باشد با جان و دل مایه می گذارد.

محمدرضا فرزام بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی 4

محمد رضا فرزام متولد ۱۰ آذر در تهران، با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۹۶ با سریال نوار زرد جلوی دوربین رفت و با سریال دراکولا در سال ۱۴۰۰ شناخته شد.

رضا شیخ انصاری بازیگران سریال زیرخاکی ۴

رصا شیخ انصاری در ایران بازیگر، با فیلم پالتو شتری در سال ۱۳۹۷ جلوی دوربین رفت و با سریال زیر خاکی ۲ در سال ۱۳۹۹ شناخته شد.

فیلیپ ساپرکین؛ بازیگر خارجی سریال زیرخاکی ۴

فیلیپ ساپرکین

فیلیپ ساپرکین متولد ۱۲ آذر ۱۳۵۳ در تهران،فارغ التحصیل رشته مدیریت ارشد کسب و کار از آلمان می باشد، فعالیت خود را با سخنرانی انگیزشی کسب و کار شروع کرد.

اولین بار سال ۱۳۹۵ در فیلم قاتل اهلی جلوی دوربین رفت و سال ۹۸ نیز با سریال گاندو شناخته شد. سال ۱۳۹۴ به ایران باز گشت و در ایران با همسرایرانی ازدواج کرد و علاوه بر بازیگری تهیه کننده و کارگردانی هم می کند.

سحر آقاسی بازیگران سریال زیرخاکی ۴

سحر آقاسی در سریال زیر خاکی 4

یکی دیگر از بازیگران سریال زیرخاکی 4 سحر حاجی آقاسی می باشد. این بازیگر متولد ۱۳۷۰ در ایران، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۹۵ با سریال ماه و پلنگ جلوی دوربین رفت. علاوه بر بازی در زمینه دوبلری، گویندگی رادیو و تبلیغات هم فعالیت می کند.

محمد اشکانفر بازیگران سریال زیرخاکی ۴

محمد اشکان فر متولد ۱۳۵۲ در شیراز، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ با سریال هوش سیاه یک شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۹۳ با سریال در حاشیه دیده شد

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x