فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال اکازیون + خلاصه داستان

در ادامه به معرفی بازیگران سریال اکازیون و خلاصه داستان این سریال خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال اکازیون یکی از سریال های طنز در سال 1403  به کارگردانی مسعود اطیابی می باشد. مسعود اطیابی، کارگردانی فیلم‌های پرفروش « هتل»، «تگزاس»، «بخارست»، «دینامیت» و … را در کارنامه خود دارد. در ادامه با معرفی بازیگران سریال اکازیون با شما همراه خواهیم بود.

خلاصه داستان سریال اکازیون

داستان «اکازیون» که در دهه ۷۰ می‌گذرد، داستان شخصی به نام رحیم است که تصمیم گرفته برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می‌شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق ناراحت کننده زیر سر دایی وی به نام محسن است، پس باید دنبال راه چاره‌ای باشد.

بازیگران سریال اکازیون

در ادامه به معرفی بازیگران سریال اکازین با شما همراه خواهیم بود.

هادی کاظمی در سریال اکازیون

هادی کاظمی در سریال اکازیون

هادی کاظمی بازیگر باسابقه و کمدی کشورمان است که 13 آبان 1355 در میانه متولد شد. او از دوران دانش آموزی حضور در صحنه تئاتر را تجربه کرده است. تحصیلاتش را در مقطع لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران به اتمام رساند. از سال 1375 وارد تلویزیون شد ولی با نقش نظام دوبرره در سریال برره به عنوان بازیگر شناخته شد. این بازیگر با استعداد در فیلم های سینمایی قانون مورفی، مصادره، امیر، به وقت خماری، من دیوانه نیستم، ۵۰ کیلو آلبالو، ایران برگر و … بازی کرده است.

سمانه پاکدل در سریال اکازیون

سمانه پاکدل از بازیگران سریال اکازیون

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. این بازیگر همسر هادی کاظمی می باشد. بازی در سریال دلنوازان، موجب شهرت وی شد. این بانوی هنرمند در فیلم های سینمایی یکی از ما دو نفر، معراجی ها و لبه پرتگاه حضور داشته است.

ایمان صفا در سریال اکازیون

ایمان صفا در سریال اکازیون

از دیگر بازیگران سریال اکازیون ایمان صفا است. ایمان صفا هنرپیشه و طنزپرداز اهل ایران است که دروازه بانی تیم هنرمندان را نیز برعهده گرفته است. او کار خود را با تئاتر شروع کرد و در سریال های عملیات ۱۲۵، مهمانان ویژهآ نیسان آبی و فیلم سینمایی فسیل بازی کرده است. بازی در سریال نیسان آبی و پدرخوانده شهرت این بازیگر را چند برابر کرد.

غلامرضا نیکخواه در سریال اکازیون

رضا نیکخواه بازیگر سریال اکازیون

غلامرضا نیکخواه بازیگر شناخته شده کشورمان است که یکم فروردین سال 1327 متولد شد. او دانش‌آموختهٔ رشته علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقشِ کوتاه در شبکه  دو سیما، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x