فناوریعکس

معرفی بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان + مشخصات فنی و امکانات

با توجه به افزایش قیمت بازار گوشی در ایران بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون زیاد نیستند و شما دسترسی آزادی به گوشی های جذاب ندارید. اما گوشی های کاربردی در این زمینه وجود دارند. در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ افزایش قیمت گوشی موبایل قیمت باعث شده افراد کمتر و کمتری به گوشی های پرچمدار روی بیاورند. بنابراین اگر قصد خرید بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون را دارید، بهتر است ابتدا گوشی مورد نظر خود را بررسی کنید تا از مطابقت با نیاز شما مطمئن شوید، زیرا با این قیمت ها به راحتی نمی توانید گوشی خود را تعویض کنید.

برند شیائومی یکی از برندهایی است که توانسته جای خود را در بین پرچمداران باز کند و امروزه طرفداران زیادی دارد. در این مطلب از پارت نیوز قصد داریم تعدادی از بهترین گوشی های تا 10 میلیون تومان شیائومی را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 اس (redmi note 10s)

Redmi Note 10S گوشی ردمی شیائومی نوت 10 اس

یکی از محبوب ترین گوشی هایی که در بازار ایران با استقبال زیادی روبرو شد و شماره یک لیست بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون گوشی Redmi Note 10S است. این گوشی برخلاف مدل های قبلی به صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده است. نسخه 6 میلیونی آن 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم دارد.

این گوشی از پردازنده Helio G95 بهره می برد که نسبت به نسل قبل بسیار قدرتمندتر است. همچنین یکی از مزیت های دیگر Redmi Note 10S نسبت به رقبای خود شارژ سریع 33 واتی است. همچنین باتری 5000 میلی آمپری این گوشی در 25 دقیقه نیم شارژ می شود.وزن این گوشی 178 گرم است.

گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G

Mi 10T Lite 5G

این گوشی در ایران نیز بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Mi 10T Lite 5G با پنل IPS با نرخ تازه سازی فوق العاده 120 هرتز و وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل است و رتبه دوم بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون به خود اختصاص داده است.

شرکت شیائومی در طراحی این گوشی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 750G استفاده کرده است، در واقع این گوشی تمامی مشخصات بالایی را در میان رده ها دارد.

به راحتی می توانید با آن بازی ها و برنامه های سنگین را مدیریت کنید. چهار دوربین در پشت این گوشی تعبیه شده است که برای کاربران علاقه مند به عکاسی بسیار مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این گوشی پشتیبانی آن از شبکه 5G است. همچنین باتری 4820 میلی آمپری این گوشی با شارژ سریع 33 واتی سازگار است. در واقع شما می توانید تا 60 درصد باتری گوشی خود را در عرض 30 دقیقه شارژ کنید.

گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G

گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G

یکی از باریک ترین و در عین حال جذاب ترین گوشی های میان رده شیائومی Mi 10 Lite 5G است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ضخامت این گوشی تنها 7 است. 9 میلی متر است و از شبکه 5G پشتیبانی می کند. این گوشی به صفحه نمایش 6.57 AMOLED با استاندارد HDR10+ مجهز شده و محتوایی با کیفیت بی نظیر در اختیار کاربران قرار می دهد که با توجه به امکانات جزو گوشی های خوب و واجد شرایط قرار گرفتن در جمع بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون است.

همچنین حسگر اثر انگشت نیز به پایین صفحه نمایش منتقل شده است. این گوشی دارای لایه گوریلا گلس 5 است و از این رو در برابر خش بسیار مقاوم است. علاوه بر این، شیائومی Mi 10 Lite 5G از نظر سخت افزاری منحصر به فرد است. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 765G است که بسیار قدرتمند است. همچنین این گوشی از استانداردهای شارژ Qualcomm Quick Charge 4 Plus و Power Delivery 3.0 پشتیبانی می کند که در واقع کمک زیادی به شارژ باتری 4160 میلی آمپر ساعتی آن می کند.

گوشی شیائومی Mi 11 Lite

گوشی شیائومی Mi 11 Lite

این گوشی بسیار سبک است و وزن آن تنها 157 گرم است و برای افرادی که تمایلی به داشتن گوشی های سنگین ندارند انتخاب بسیار مناسبی است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED است که با تراکم پیکسلی بیش از 400 واحد، نه تنها دارای نرخ رفرش 90 هرتز و استاندارد HDR10 است، بلکه یکی از معدود گوشی هایی است که توانایی نمایش یک میلیارد رنگ را دارد. .در واقع این قابلیت باعث می شود که محتوا به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

این گوشی که در بین بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون قرار دارد دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم است. همچنین از نظر سخت افزاری در ساخت آن از تراشه اسنپدراگون 732G استفاده شده است و این تراشه در مقایسه با تراشه استفاده شده در Mi 10 Lite 5G حدود 10 درصد ضعیف تر است.

سه دوربین در پشت این گوشی تعبیه شده است که سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی دارد و از این نظر برتری Mi 10 Lite 5G را دارد. در نهایت یکی از نقاط قوت دیگر این گوشی باتری 4250 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.

گوشی شیائومی Mi 10T 5G

گوشی شیائومی Mi 10T 5G

می توان گفت یکی از قدرتمندترین گوشی های موبایل MI 10T 5G است که پردازنده آن اسنپدراگون 865 5G است که یکی از پردازنده های پیشرو است. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم است. در واقع شما به راحتی می توانید هر برنامه یا بازی را در آن راه اندازی کنید و گوشی شما در هنگام باز کردن بازی یا برنامه دچار تاخیر یا کندی نمی شود.

این گوشی مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی است که در کنار پشتیبانی از HDR10+ نرخ رفرش استثنایی 144 هرتز را به ارمغان آورده است که با توجه به رده قیمتی آن بی نظیر است.

علاوه بر این سه دوربین در پشت این گوشی تعبیه شده که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی است که این امکانات آن را گوشی‌ای فوق العاده کرده است که در جمع بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون قرار بگیرد.

همچنین می توانید ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه یا 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کنید. گوشی Mi 10T 5G شیائومی به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. این گوشی طراحی فوق العاده ای دارد و باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

یکی دیگر از گوشی های میان رده که در سطح جهانی بسیار محبوب است، Redmi Note 10 Pro است. این گوشی دارای نمایشگر بی نظیر و دوربین های قدرتمندی است که با قیمت مناسب در نوع خود بی نظیر است.

Redmi Note 10 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی است که محتوا را با نرخ تازه سازی استثنایی 120 هرتز ارائه می دهد و از استاندارد HDR10 پشتیبانی می کند. این گوشی نیز جزو گوشی های میان رده خوب است که با توجه به ظرفیت بودجه در بین بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون قرار می گیرد.

همچنین با توجه به روشنایی منحصر به فرد این گوشی می توانید در زیر نور خورشید از آن استفاده کنید.

گوشی شیائومی تا 5 میلیون تومان چی بخریم؟

این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 732G است که جایگاه نسبتا خوبی در بین پردازنده ها دارد. نسخه ده میلیونی این گوشی 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم دارد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x