فیلم و سریال

معرفی سریال سایه و استخوان فصل 2  « shadow and bone » + زمان پخش و معرفی بازیگران

سریال سایه و استخوان (Shadow and Bone) بر اساس دو مجموعه کتاب بسیار مشهور و پرفروش ساخته شده است. این دو کتاب توسط نویسنده لی باردوگو نوشته‌شده‌اند. پخش فصل اول سریال (Shadow and Bone) در سال 2021 سبب شد این سریال به موفقیت‌های بسیاری دست یابد.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال محبوب سایه و استخوان 2 محصول سال 2023 می‌باشد. این سریال در ژانرهای اکشن، درام و ماجراجویی ساخته‌شده و محصول کشور آمریکا است. بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند عبارت‌اند از: جسی می لی، بن بارنز و آرچی رنو که در این سریال خوب درخشیدند. کارگردان سریال سایه و استخوان 2 اریک هایسرر می‌باشد.

داستان سریال سایه و استخوان

سریال Shadow and Bone 2021 در دنیایی روایت می‌شود که به دو نیم تقسیم شده و دو کشور در آن وجود دارد؛ از طرفی تاریکی مطلق فرمانروای تمامی مناطق آن است و در این جهان و پشت جان‌پناه‌ انسانی، موجودات شیطانی از شکار انسان‌ها لذت می‌‌برند و جشن می‌گیرند؛ در ادامه یک سرباز، نیرویی جادویی را کشف می‌کند که این نیرو قادر است دو کشور را با هم متحد کند، اما مشکلات فراوانی پیش روی دارد و باید با نیروهای دشمن بجنگد و جنگ‌های زیادی را از سر بگذراند تا در نهایت در زمان درست بتواند از نیروی جادویی خود بهترین استفاده را ببرد.

معرفی فصل دوم سریال shadow and bone

فصل دوم سریال سایه و استخوان Shadow and Bone

اکنون فرصت آن است که در راستای پخش دومین فصل از این سریال به خلاصه آن بپردازیم. فصل دوم این اثر دنباله فصل اول و براساس کتاب محاصره و طوفان (Siege and Storm) محصول 2013، ویرانی و قیام (Ruin and Rising) محصول 2014 و اقتباسی از المان‌های کتاب قلمرو خلافکاران (Crooked Kingdom) ساخته شد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Shadow and Bone

فصل دوم سریال سایه و استخوان در تاریخ ۱۶ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه می‌شود.

بازیگران فصل دوم سریال Shadow and Bone

بازیگران اصلی سریال «استخوان و سایه» در فصل اول قرار است بار دیگر نقش‌های خودشان را در فصل دوم نیز به تصویر بکشند. این بازیگران نیز شامل جسی می لی در نقش آلینا، بن بارنز در نقش ژنرال کیریگان یا دارکلینگ، آرچی رینو در نقش مال، فردی کارتر در نقش کاز برکر، آمیتا سومان در نقش اینج و کیت یانگ در نقش جسپر اشاره کرد.

بازیگران جدید فصل دوم سریال Shadow and Bone

علاوه بر بازیگرانی فصل اول، در فصل دوم سریال «سایه و استخوان» قرار است بازیگران تازه‌ای نقش‌آفرینی کنند که از جمله آن‌ها نیز می‌توان به لوئیس تن، پاتریک گیبسون، آنا لئونگ بروفی و جک ولفی اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال سایه و استخوان

سریال (Shadow and Bone) بر اساس دو مجموعه کتاب بسیار مشهور و پرفروش ساخته شده است که توسط نویسنده لی باردوگو نوشته شده‌اند. این سریال فانتزی سرویس آنلاین نتفلیکس با پخش اولین فصل خودش در سال ۲۰۲۱ میلادی توانست به موفقیت قابل‌توجهی دست پیدا کند.

بن بارنز در نقش ژنرال کریگان

بن بارنز در نقش ژنرال کریگان - سریال سایه و استخوان

احتمالا یکی از معروف‌ترین بازیگران سریال سایه و استخوان، بن بارنز (Ben Barnes) است. این بازیگر و خواننده انگلیسی در تاریخ 20 آگوست 1981 برابر با 29 مرداد 1360 به دنیا آمده است. بن بارنز در سال 2006 با سریال پزشکی Doctors و در سال 2007 با فیلم فانتزی Stardust به ترتیب به تلویزیون و سینما راه پیدا کرد. او همچنین در تئاتر نیز فعالیت دارد و در نمایش‌هایی چون نمایش The Dreaming در سال 2001، نمایش Someone Who’ll Watch Over Me در سال 2002، نمایش Talking to Mr. Warner در سال 2005 و نمایش Birdsong در سال 2010 به ایفای نقش پرداخته است.

جسی می لی در نقش آلینا استارکوف
بازیگران سریال سایه و استخوان -آلینا

جسی می لی (Jessie Mei Li) بازیگر انگلیسی متولد 27 آگوست 1995 برابر با 5 شهریور 1374 است. مادر این هنرپیشه جوان انگلیسی و پدرش هنگ کنگی است. آغاز حرفه بازیگری جسی می لی با فیلم Together, They Smoke در سال 2018 رقم خورد و در همان سال در یک قسمت از سریال درام جنایی Strangers نیز بازی کرد. او همچنین در سال 2019 و در نمایش All About Eve به ایفای نقش پرداخت. جسی می لی بازیگر جوان و تازه کاری است که سریال سایه و استخوان اولین کار جدی او محسوب می‌شود.

آرچی ریناوکس در نقش مال

آرچی ریناوکس در نقش مال سریال سایه و استخوان

آرچی ریناوکس (Archie Renaux) بازیگر و مدل انگلیسی متولد 22 نوامبر 1997 برابر با 1 آذر 1376 است. آرچی کارش را با مدلینگ آغاز کرد و در سال 2017 با فیلم کوتاه Market Road وارد حرفه بازیگری شد. بعد از بازی در فیلم Feline و فیلم کوتاه Strange Days در سال 2018، این هنرپیشه با سریال درام Hanna به تلویزیون نیز راه یافت. آرچی اولین نقش اصلی‌اش را در مینی سریال درام Gold Digger به دست آورد و حالا نیز در سریال Shadow and Bone یکی از نقش‌های اصلی را دارد.

فردی کارتر در نقش برکر

فردی کارتر در نقش برکر سریال سایه و استخوان

فردی کارتر (Freddy Carter) بازیگر و کارگردان انگلیسی است. او نیز در سریال سایه و استخوان به ایفای نقش پرداخته است. وی در سال 2017 با فیلم ابرقهرمانی Wonder Woman در نقش یک سرباز و سریال Free Rein به سینما و تلویزیون راه پیدا کرد. او همچنین در آثار دیگری چون فیلم ترسناک The Convent محصول سال 2018، فیلم Free Rein: The 12 Neighs of Christmas محصول سال 2018، مینی سریال 15 Days و سریال جنایی Pennyworth بازی کرده است.

آمیتا سومان در نقش اینج

آمیتا سومان در نقش اینج سریال سایه و استخوان

آمیتا سومان (Amita Suman) بازیگر نپالی-بریتانیایی متولد 19 جولای 1997 برابر با 28 تیر 1376 است. آمیتا تا کنون در سریال‌هایی چون سریال پزشکی Casualty، سریال درام کمدی Ackley Bridge و سریال علمی تخیلی Doctor Who در نقش‌های فرعی ظاهر شده تا اینکه در سال 2019 یکی از نقش‌های اصلی سریال فانتزی The Outpost را ایفا کرد. او همچنین در سریال Shadow and Bone از بازیگران اصلی است.

زوئی وانامیکر در نقش باگرا

بازیگران جدید فصل دوم سریال Shadow and Bone

یکی دیگر از بازیگران سریال سایه و استخوان که نسبت به بازیگران جوان این مجموعه شناخته‌شده‌تر است، زوئی وانامیکر (Zoë Wanamaker)، بازیگر آمریکایی-بریتانیایی محسوب می‌شود. او یکی از بازیگران موفق در تئاتر است و تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است. در سال 1971 با سریال ITV Sunday Night Drama و در سال 1988 با فیلم درام The Raggedy Rawney در سینما و تلویزیون راه خود را پیدا کرد. با این حال او بیشتر از سینما، در سریال‌های تلویزیونی فعالیت و حضور داشته است.

سخن پایانی

در این مقاله از پارت نیوز به معرفی فصل دوم سریال استخوان و سایه  پرداختیم. این سریال فضای فانتزی بزرگسالانه و جالبی دارد. همچنین روابط در آن به گونه‌ای به تصویر کشیده شده‌اند که مخاطب را جذب خود می‌کند. لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان در خصوص این سریال درمیان بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم‌. این سریال جزو بهترین سریال های 2023 می باشد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x