فیلم و سریال

معرفی سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره + نقد و بررسی،زمان پخش و خلاصه داستان

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره به کارگردانی سروش صحت و نقش آفرینی بازیگرانی از جمله؛ علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی، کاظم سیاحی، بیژن بنفشه خواه و... در سال 1402 ساخته شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره محصول کشور ایران بوده و در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است. با ما همراه باشید تا با زمان پخش، تعداد اپیزود، خلاصه، پلتفرم و بازیگران این سریال بیشتر آشنا شوید.

خلاصه سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

در خلاصه داستان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره آمده است: «زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود…»

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره کی پخش می‌شود؟

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره، از روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ساعت ۸ صبح به صورت هفتگی در نماوا درحال پخش است و هرهفته در همین روز و ساعت عرضه می‌گردد.

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره کی پخش می شود؟

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره چند قسمت است؟

همچنین سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره در ۳۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه شده است.

بازیگران و عوامل سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

سروش صحت که سابقه درخشان ساخت سریال‌های کمدی در قاب تلویزیون را در کارنامه دارد، در نخستین تجربه سریال سازی در نمایش خانگی به سراغ یک کمدی متفاوت اجتماعی-فانتزی رفته و سریالش را به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان ساخته است.

نویسنده تموم عمر چند تا بهاره، سروش صحت و ایمان صفایی است و ترکیب بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره نشان می‌دهد کارگردان خوش سلیقه ما اعتقاد چندانی به بازیگران مرسوم سریال‌ها و فیلم‌های کمدی ندارد و او به خوبی می‌تواند از حضور متفاوت برخی چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون بهره ببرد.

علی مصفا

قدرت‌الله ایزدی

کاظم سیاحی

آناهیتا افشار

مجید یوسفی

گیلدا ویشکی

بیژن بنفشه خواه

اردشیر کاظمی

بازیگران اصلی این سریال هستند و تعداد زیادی از بازیگران به صورت مهمان در این سریال حضور دارند.

بازیگران مهمان:

پژمان جمشیدی

شقایق دهقان

هوتن شکیبا

هانیه توسلی

امیرحسین رستمی

کارگردان سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

سروش صحت؛ کارگردان سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

سروش صحت طی سال‌ها فعالیت، علاوه بر بازیگری، نویسندگی و اجرا بارها پشت دوربین کارگردانی ایستاده ‌ که حاصلش شده سریال‌های «چارخونه»، «ساختمان پزشکان»، «پژمان»، « شمعدونی» و مجموعه سه فصلی« لیسانسه‌ها». همه این سریال‌ها پرمخاطب هستند اما صحت از «شمعدونی» تغییر مسیر داد و نوعی متفاوت از کمدی‌سازی را تجربه کرد.

«مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» شکل کامل شده تجربیات اخیر است که در آن جزئی‌ترین عناصر مهم هستند و هر کدام معنا و مفهومی دارند؛ از نوع قاب‌بندی‌هایی که به اقتضای هر سکانس و هر شخصیت تغییر می‌کند تا آدم‌های خاص اما آشنا که خلق و خو و درونیات‌شان آشنا‌، متفاوت و دوست‌داشتنی است.

نقد و بررسی سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

نقد سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

مسیری که سروش صحت پس از سریال «شمعدونی» پیش گرفت؛ توجه بیشتر به جامعه و رفتار آدم‌ها بود.او کمی از قصه‌های چارچوب‌بندی شده روتین طنزهای ۹۰ شبی فاصله گرفت و عمق بیشتری به کاراکترهایش داد اتفاقی که شاید در دو سریال قبلی‌اش «ساختمان پزشکان» و «پژمان» کمتر رخ داده بود.

در واقع آن دو سریال بیشتر امضای قاسمخانی را داشتند تا صحت؛ کاراکترهایی کاریکاتور گونه که بیشتر تیپ هستند.صحت با همکاری با ایمان صفایی در «شمعدونی» به یک لحن جدید رسیدند و توجه بیشتر به ارتباط انسان در جامعه داشتند.لحنی که در سه گانه «لیسانسه‌ها» فانتزی‌اش بیشتر شد و مورد توجه قرار گرفت. «جهان با من برقص» اولین فیلم صحت نیز در ادامه این تجربه‌ها به روابط آدمی با جامعه می‌پردازد؛ این که لذت بردن در کنار دیگری یا دیگران کجاست و چه زمانی افرادی می‌توانند آسیب پذیر باشند.

حالا قسمت اول سریال جدید سروش صحت پس از حدود دو سال از شروع فیلم‌برداری منتشرشده؛ سریالی که حالا در فضایی به دور از سانسورهای سفت‌وسخت تلویزیون می‌تواند تصویر واقعی‌تری از زندگی در ایران را به نمایش بگذارد.در قسمت اول صحت نشان داد که قرار است بی‌رودربایستی و سانسور آدم‌ها را نقد کند و نشان دهد که چگونه می‌توان آدم‌ها را با خلقیات ویژه یا حد اعصاب خورد کن‌شان دوست داشت و با آن‌ها ارتباط گرفت.

آدم‌هایی که هر روز با آن‌ها مواجه ایم‌. احتمالا تجربه فانتزی در «لیسانسه‌ها» در «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟!» به اوج خود برسد.با این وجود احتمالا این سریال یک طیف مخاطب خواهد شد و آن‌هایی که «لیسانسه ها» را دیدند حتما می‌تواند ارتباط بیشتری با این سریال برقرار کنند.

در پایان باید اشاره داشت این باعث خوشحالی است که شاهد سریالی هستیم که با آگاهی از جامعه خود و یک سواد بالا به آدم‌ها توجه می‌کند و راوی قصه‌هایی که تا پیش‌ازاین به آن‌ها با این دید توجه نمی‌شد.قصه‌هایی از لحظات کنار هم بودن آدم‌ها در سال­هایی که مثل برق باد می‌گذرد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره به کارگردانی سروش صحت پرداختیم و اطلاعاتی از زمان پخش، تعداد قسمت، عوامل سریال، اسامی بازیگران را در اختیار شما قرار دادیم.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x