فیلم و سریال

معرفی سریال های کره ای عاشقانه 2023 + خلاصه داستان، بازیگران و تعداد قسمت ها

صنعت فیلم‌سازی کره در ژانر سریال های کره ای عاشقانه از ابتدا صاحب سبک بوده؛ اما اکنون با پیشرفت در زمینه‌های مختلف ژانر عاشقانه توانسته به جایگاه مطلوبی در آسیا و جهان برسد.

به گزارش پارت نیوز؛ ما در این مقاله به شما سریال‌های تولید سال 2023 ژانر عاشقانه کره‌ای را معرفی می‌کنیم. آن‌ها را در سه دسته‌ی سریال های کره ای عاشقانه، سریال کره ای فانتزی عاشقانه، سریال کره‌ ای عاشقانه قدیمی بصورت جداگانه تقسیم بندی کرده‌ایم.

سریال های کره ای عاشقانه

در ادامه به معرفی خلاصه داستان سریال‌‌های کره ای عاشقانه که در سال 2023 پخش شده‌اند، می‌پردازیم.

سریال دوران خوش (Oasis)

سریال دوران خوش (Oasis)

کارگردان: هان هی (Han Hee)

بازیگران: جانگ دونگ-یون، سول این-آه، چو یانگ-وو

تعداد قسمت‌ها: 20

IMDB: 7.4

خلاصه داستان: سریال کره ای عاشقانه 2023 دوران خوش در ماه مارس منتشر شد و توانست بینندگان زیادی را به خود جلب کند. این اثر یک عاشقانه دیدنی را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد. ماجرای این سریال تاریخی، عاشقانه و ملودرام در سال‌های دهه 80 و 90 میلادی در کره رخ می‌دهد و درباره سه جوان است که برای محافظت از رویاها، رفاقت و اولین و تنها عشق خود می‌جنگند.

سریال بورا دبورا (Bora! Deborah)

سریال بورا دبورا (Bora! Deborah)

کارگردانان: لی ته-گون (Lee Tae-gon)، سو مین-جونگ (Seo Min-jeong)

بازیگران: یو این-نا، یون هیون مین، جو سانگ-ووک

تعداد قسمت‌ها: 13

IMDB: 8.2

خلاصه داستان: از جمله سریال های کره ای عاشقانه، بورا دبورا از شبکه ENA است که قسمت آخر آن نیز پخش شد؛ بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.‌ داستان این اثر از عاشقانه ترین سریال های کره ای ۲۰۲۳ درباره دو شخصیت متفاوت است که یکی به عنوان کسی که به دیگران در پیدا کردن عشق کمک می‌کند، مشغول به کار است و دیگری اصلا اعتقادی به عشق ندارد. حال عاقبت این دو فرد متفاوت با عقیده‌هایی متضاد هم چی می‌شود؟

سریال اتفاقی دیدمت (Run Into You)

سریال اتفاقی دیدمت (Run Into You)کارگردان: کانگ سو-یون (Kang Soo-yeon)

بازیگران: کیم دونگ-ووک، کیم کی-جو

تعداد قسمت‌ها: 16

IMDB: 8.6

سریال کره ای عاشقانه اتفاقی دیدمت، ترکیبی از ژانرهای عاشقانه، درام، علمی تخیلی و معمایی است. در این سریال می‌بینیم که یک مرد به گذشته سفر می‌کند تا راز قتل‌های زنجیره‌ای که در آن زمان رخ داده را کشف کند و یک زن نیز برای اینکه جلوی ازدواج پدر و مادرش را بگیرد، به همین برهه زمانی سفر می‌کند. چیزی که ‌آن‌ها نمی‌دانند این است که اهدافشان تا حد زیادی به یکدیگر مرتبط است!

سریال اوه! یونگ شیم (Oh! Young-shim)

سریال اوه! یونگ شیم (Oh! Young-shim)کارگردانان: اوه هوان-مین (Oh Hwan-min)، کیم کیونگ-ایون (Kim Kyung-eun)

بازیگران: سونگ ها-یون، لی دونگ‌هه، لی مین-جه

تعداد قسمت‌ها:4

IMDB: 7.3

خلاصه داستان: در این سریال شاهد دیدن دو دوست دوران کودکی هستیم که پس از 20 سال در میان فراز و نشیب‌های زندگی یکدیگر را دوباره ملاقات می‌کنند. از بهترین سریال های عاشقانه کره ای ۲۰۲۳ باید به سریال جدید اوه یونگ شیم که از شبکه ENA پخش می‌شود اشاره کنیم. این اثر تاکنون در بین سریال های کره ای عاشقانه با استقبال بیشتری مواجه شده است.

سریال از ستاره ها بپرس (Ask the Stars)

سریال از ستاره ها بپرس (Ask the Stars)کارگردان: پارک شین-وو (Park Shin-Woo)

بازیگران: گونگ هیو-جین، لی مین-هو

تعداد قسمت‌ها: 20

خلاصه داستان: این سریال داستان یک پزشک بسیار مسئولیت‌پذیر را به تصویر می‌کشد که به عنوان توریست به یک ایستگاه فضایی می‌رود و آنجا با ایو کیم، یک فضانورد آمریکایی-کره‌ای آشنا می‌شود. از ستاره ها بپرس یکی دیگر از سریالهای کره ای کمدی رمانتیک 2023 است. این سریال ترکیبی از ژانرهای کمدی، عاشقانه و علمی تخیلی است

سریال دونا (Doona!)

سریال دونا (Doona!)کارگردان: لی جونگ-هیو (Lee Jeong-hyo)

بازیگران: بائه سوزی، یانگ سه-جونگ، لی یو-بی

تعداد قسمت‌ها: 8

خلاصه داستان: این سریال درباره یک دانشجوی معمولی است که با دونا آشنا می‌شود. دونا حالا روزهای طلایی‌اش به عنوان یک آیدل کی‌پاپ را پشت سر گذرانده و با این دانشجو همخانه می‌شود. سریال دونا محصولی از شبکه نتفلیکس است.

سریال های کره ای عاشقانه در حال پخش

برای عده ای از فیلم‌بازان دیدن سریال‌‌های در حال پخش جذابیت بیشتری دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از مخاطبینی هستید که علاقه به دیدن سریال‌های درحال پخش، پیش از اتمام آخرین اپیزود دارند در ادامه با ما همراه باشید.

سریال بدترین شیطان (The Worst of Evil)

بدترین شیطانژانر: جنایی، اکشن، دراما

کارگردان: هان دونگ ووک (Han Dong-wook)

بازیگران: جی چانگ ووک، وی ها جون و ایم سه-می

تاریخ انتشار: سال 2023-درحال پخش

شبکه: سرویس Disney+

خلاصه داستان: داستان این اثر در دهه 1990 اتفاق می‌افتد و پلیس‌های مخفی را نشان می‌دهد که باید به یک سازمان قاچاق مواد مخدر بین چین، کره و ژاپن نفوذ کنند. بدترین شیطان از جمله آثار دیگر لیست برترین سریال کره ای ۲۰۲۳ که در این لیست قرار می‌دهیم. ظاهرا جی چانگ-ووک پس از حضور موفق خود در سریال صدای جادو این بار قرار است در یک مجموعه جنایی حضور داشته باشد.

 

سریال کره ای فانتزی عاشقانه

این ژانر در کره بخصوص سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده است. همچنین صنعت سرگرمی کره برای فیلمنامه و تدوین جلوه‌های ویژه این ژانر وقت بیشتری می‌گذارد. به همین علت ژانر سریال های کره ای عاشقانه فانتزی اکنون طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

سریال جزیره (Island)

سریال جزیره (Island)

ژانر: فانتزی، اکشن

کارگردان: به جونگ (Bae Jong)

بازیگران: کیم نام-گیل، لی دا-هی، چا ایون-وو و سونگ جون

تعداد قسمت‌ها: 6

IMDB: 6.9

خلاصه داستان: این اثر از سریال های کره ای ۲۰۲۳ در جزیره‌ ججو اتفاق می‌افتد و مبارزه سه نفر را علیه شیطانی که می‌خواهد دنیا را نابود کند، نشان می‌دهد. اولین اثری که قصد معرفی آن را در لیست بهترین سریال های کره ای 2023 داریم دقیقا دو روز مانده به پایان 2022 منتشر شد و به نوعی یک افتتاحیه برای این سال بود. این اثر بازیگران خوبی داشت و براساس یک وب کامیک به همین نام به قلم یون این-وان (Yoon In-Wan) ساخته شد.

سریال مامور تحویل (Delivery Man)

سریال مامور تحویل (Delivery Man)

ژانر: عاشقانه، فانتزی، کمدی و رازآلود

کارگردان: کانگ سول (Kang Sol)، پارک دائه هی (Park Dae-hee)

بازیگران: یون چان-یونگ، بانگ مین-آه، کیم مین-سوک

تعداد قسمت‌ها: 12

IMDB: 7.1

خلاصه داستان: سو یونگ مین یک راننده تاکسی است اما نه یک راننده معمولی! او ارواح را جابه‌جا می‌کند و به آخرین خواسته آنها می‌رساند. روزی او با روح دختری به نام کانگ جی-هیون آشنا می‌شود که خاطرات زنده بودنش را به خاطر نمی‌آورد. مامور تحویل جز سریال های کره ای عاشقانه 2023 است که طی یک فصل و 12 قسمت پخش شد. این سریال موضوع جذابی داشت و مورد استقبال قرار گرفت.

سریال ضربان قلب (Heartbeat)

سریال ضربان قلب (Heartbeat)

ژانر: فانتزی – کمدی – رمانتیک

کارگردان: لی هیون سوک (Lee Hyun-seok)

بازیگران: اوک تکیون،

تعداد قسمت‌ها: 10

IMBD: 8.1

خلاصه داستان: سون وو هیول خون آشامی است که چندین قرن زندگی کرده. او عشقش را از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد هر راهی را برای تبدیل شدن به انسان و پیدا کردن تناسخ عشقش امتحان کند. او باید 100 سال در یک تابوت خاص بخوابد، اما درست یک روز قبل از اتمام 100 سال خواب و تبدیل شدنش به یک انسان، دختری عجیب و بی اعصاب در تابوت را باز می‌کند  .تکیون عضو گروه 2pm، با سریالی کمدی – رمانتیک بازگشته است. کمدی این سریال دربین سریال های کره ای عاشقانه ۲۰۲۳ طرفداران بسیاری را بخاطر کمدی فوق العاده خنده‌دار و ماجراهای بامزه‌ای که یک خون آشام با آن‌ها سر و کله میزند به خود جذب کرده است.

فصل دوم سریال شکارچیان شگفت انگیز (The Uncanny Counter)

فصل دوم سریال شکارچیان شگفت انگیز (The Uncanny Counter)

ژانر: فانتزی، رازآلود، هیجانی

کارگردان: یو سون-دونگ (Yoo Seon-dong)، پارک بونگ سوپ (Park Bong-seop)

بازیگران: جو بیونگ-گیو، یو جون-سانگ، کیم سه-جونگ و یوم هایه-ران

تعداد قسمت‌ها: 12

نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8.1

خلاصه داستان: داستان این سریال درباره گروهی از شکارچیان شیاطین است که به عنوان پوشش در مغازه نودل فروشی کار می‌کنند و هدف‌ آن‌ها شکار شیاطینی است که قصد تصاحب زندگی جاودانه را دارند. شکارچیان شگفت‌انگیز جز بهترین سریال های کره ای عاشقانه محسوب می‌شود که نخستین بار در سال 2020 پخش شد و حال فصل دوم آن در میان سریال‌هایی که در سال 2023 منتشر می‌شوند، قرار گرفت.

سریال زمانی به نام تو (A Time Called You)

سریال زمانی به نام تو (A Time Called You)

ژانر: فانتزی ، رمانتیک ، معمایی

کارگردان: کیم جین وون (Kim Jin-won)

بازیگران: آن هیو سوپ، جون یو بین، کانگ هون

خلاصه داستان: سریال در مورد زنی است به گذشته سفر می‌کند و با مردی آشنا می‌شود که بسیار شبیه معشوقه‌اش است. کسی که در زمان حال و در زندگی او فوت کرده و دیگر زنده نیست. نمایش اصلی تایوانی منجر به رونق گردشگری برای مکان‌های مختلف فیلمبرداری در این سریال شد و اخبار بازسازی ورژن کره‌ای از آن نیز سرو صدای زیادی ایجاد کرده و همه چشم انتظار یکی از سریال های کره ای عاشقانه جدید آن هیو سوپ و جون یوبین هستند. اگر از طرفداران ژانر سفر در زمان هستید، این بازسازی کره ای از روی درام تایوانی و معروف روزی یا یک روزی محصول 2019 دقیقا برای شما ساخته شده است.

سریال حرکت (Moving)

سریال حرکت (Moving)ژانر: اکشن، هیجانی، رازآلود و فانتزی

کارگردان: پارک این جی (Park In Je)

بازیگران: ریو سونگ ریونگ، هان هیو جو، زو این سونگ، لی جونگ ها، گو یون جونگ و کیم دو هونگ

تعداد قسمت: 20 قسمت

خلاصه داستان: این سریال درباره سه دانش‌ آموز به ظاهر عادی است که دور از چشم مردم توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارند. آن‌ها نمی‌توانند از کارهایی که می‌توانند انجام دهند با کسی چیزی بگویند و والدینشان دائم در حال مراقبت از این سه نفر هستند. این مجموعه تلویزیونی نیز از آثار در حال انتظار سریال های کره ای عاشقانه 2023 محسوب می‌شود. وجود ستارگان کره‌ای در این اثر نشانگر قوی بودن آن است. این اثر براساس وبتونی به همین نام به قلم کانگ فول (Kang Full) ساخته شده است.

سریال کره ای عاشقانه قدیمی

سریال های تاریخی عاشقانه کره جنوبی در میان مخاطبین ژانر درام از محبوبیت خاصی برخوردار شده‌اند که همین امر سبب رشد این بخش از فیلم سازی شده است. در ادامه به معرفی سریال های کره ای عاشقانه تاریخی 2023 می‌پردازیم.

وکیل چوسان(Joseon Lawyer)

وکیل چوسان(Joseon Lawyer)

ژانر: تاریخی، عاشقانه

کارگردان: کیم سونگ هو

بازیگران: وو دو هوان، چا هاک یون، بونا، سونگ گون هی

تعداد قسمت‌ها: ۱۶

IMDB: 7.6

خلاصه داستان: کانگ هان سو وکیل ا‌ست و در حال جمع‌آوری اسناد و مدارکی برای گرفتن انتقام قتل پدر و مادرش است. او برای احساسات موکلینش ارزشی قائل نیست و برنده‌شدن در پرونده‌ها تنها هدفی‌ است که او برایش می‌جنگد. در بین این پرونده‌ها آشنایی او با دختری به نام یون جو باعث می‌شود تا او به برقراری عدالت علاقه‌مند شود و برای دفاع از مظلومان تلاش کند. وکیل چوسان یکی از جدیدترین سریال های کره ای عاشقانه در ژانر تاریخی می‌باشد.

داستان قرارداد ازدواج پارک (The Story of Park’s Marriage Contract)

وکیل چوسان(Joseon Lawyer)

ژانر: عاشقانه، تاریخی، رازآلود

کارگردان: پارک سانگ هون

بازیگران: لی سه یانگ ، به این هیوک ، یو سون هو ، اوه یو جین ، جین کیونگ ، جو هیون یونگ

تعداد قسمت: 12 قسمت-درحال پخش

خلاصه داستان: تخیلی سفر زمان دختری به دوران مدرن فراتر از زمان و مکان چوسون در قرن نوزدهم. سه یونگ لی و بائه این هیوک، ستارگان این دست از سریال های کره ای عاشقانه تاریخی هستند. داستان از آنجا شروع می شود که پارک ین وو، زنی در سلسله چوسون که همسرش را در اولین شب عروسی شان از دست داده بود، در قرن بیست و یکم از خواب بیدار می‌شود. و در این دنیای جدیدی که در آن بیدار می‌شود، اتفاقات غیر منتظره‌ای برایش رخ می‌دهد.

سریال مهمان سرای رمانتیک مخفی (The Secret Romantic Guest House)

سریال مهمان سرای رمانتیک مخفی (The Secret Romantic Guest House)

ژانر: تاریخی، درام، رمانتیک، معمایی

کارگردان: کیم جونگ مین

بازیگران: شین یه ایون، ریو اون، جونگ گون جو، کانگ هون

تعداد قسمت‌ها: 18

IMDB: 7.5

خلاصه داستان: یون دان اوه، کوچکترین دختر محبوب خانواده‌ای مرفه است که زندگی راحتی دارد؛ اما اکنون نان‌آور خانواده است و یک مسافرخانه را اداره می‌کند. مهمان خانه رمانتیک مخفی از سریال های کره ای عاشقانه 2023 است که طی 18 قسمت از شبکه SBS پخش شد و موضوعی تاریخی دارد.

پایان مطلب

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x