اقتصاد کلان

معرفی 10 کسب و کار با 200 میلیون در سال 1403

در این مطلب 10 کسب و کار با 200 میلون در سال 1403 خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ ایده‌های گوناگونی برای راه اندازی کسب و کار با 200 میلیون تومان در سال 1403 وجود دارد. در ادامه به معرفی 10 کسب و کار پرسود که به راحتی می توانید آن ها را مدیریت کنید خواهیم پرداخت.

معرفی 10 کسب و کار با 200 میلیون تومان

پس از آنکه سرمایه اولیه را به دست آوردید نوبت به این می رسد که با سرمایه تان چه کسب و کاری راه بیاندازید. در ادامه به معرفی کسب و کاربا سرمایه 200 میلیون تومان خواهیم پرداخت.

کسب درآمد از طریق سئو

با همه گیر شدن ویروس کرونا، اکثریت مردم به کسب و کارهای خانگی روی آوردند. برخی سمت اینستاگرام رفتند و عده‌ای هم سمت تلگرام؛ ولی در بین تمامی آنها، بهترین گزینه مربوط به طراحی سایت بود.

به این صورت که شما باید در نخستین مرحله یک سایت برای خودتان راه اندازی کنید و سپس محصولات خودتان را در سایت قرار می‌دهید و مشتریان نیز پس از مشاهده محصولات شما، از شما خرید می‌کنند. البته مراحل طراحی سایت آنقدر هم فکر می‌کنید سخت و پیچیده نیست و به راحتی می توانید آن را بیاموزید.

ولی حالا اینکه مشتریان باید چطور سایت شما را پیدا کنند دیگر بستگی به مراحل سئو دارد که چه مقدار قوانین سئو را در سایت خودتان پیاده سازی کرده باشید. سئو یا (SEO) مخفف سه کلمه (Search Engine Optimization) است که به معنی بهینه سازی موتور می باشد.

سرمایه گذاری با 200 میلیون تومان

به طور ساده می‌توان گفت که سئو مجموعه فعالیت‌هایی است که شما با استفاده از آنها می‌توانید صفحات سایت (محصولات و مقالات) خودتان را به صفحات بالاتر موتورهای جستجو (گوگل، یاهو، بینگ و …) برسانید. وقتی این اتفاق بیفتد، سایت شما افزایش بازدید رو به رو می‌شود که افزایش بازدید نیز باعث افزایش فروش سایت شما می‌شود.

بهبود کسب و کار فعلی

یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کارها می‌تواند علاقه و مهارت‌های شما در همان کسب و کار باشد. بسیاری از افراد ممکن که یک کسب و کاری را فعلا برای خودشان دارند که درآمد کمی را به دست می‌آورند.

قطعا شما در این مدتی که در کسب و کار فعلی خودتان فعالیت می‌کنید، حتما چم و خم آن را یادگرفته اید و به آن علاقه دارید. پس چرا نباید با 200 میلیون تومان سرمایه‌ای که در اختیار دارید، این کار خودتان را گسترش دهید؟ بنابراین می توانید با آموزش راه هایی برای رشد شغل خودتان اقدام به بهبود کسب و کار فعلی تان نمایید.

مغازه لبنیاتی

مغازه‌های لبنیاتی قاعدتا نیاز به یکسری تجهیزات‌های مخصوص دارند که به واسطه آنها شما می‌توانید به سودهای بالاتری در این حوزه برسید. ولی در ابتدای کار، می‌توانید محصولات تولید شده در بقیه واحدها را به فروش برسانید.

ولی قطعا سود بالا در مغازه‌های لبنیاتی این است که خودتان محصولاتی به مانند کره، سرشیر، پنیر و … را تولید کنید. در ایده راه اندازی یک مغازه لبنیاتی، علاوه بر اینکه شما باید هزینه‌هایی را برای خرید تجهیزات کنار بگذارید، مقداری هزینه هم باید برای اجازه مغازه در نظر بگیرید.

پخت کیک و شکلات در خانه

یک کسب و کار با 200 میلیون که در این بخش به آن اشاره می کنیم پخت محصولات خانگی از جمله کیک، شیرینی و شکلات است. این کار را با سرمایه اندک در خانه می توانید به راحتی انجام دهید.

راه های راه اندازی کسب و کار با 200 میلیون تومان

بسته بندی حبوبات

از دیگر کارهایی که با 200 میلیون تومان می توانید انجام دهید این است که یک دستگاه بسته بندی حبوبات خریداری کنید و حبوبات پاک شده ر ابسته بندی کرده و به بازار عرضه کنید.

مشاغل خدماتی

بهترین روش کسب و درآمد استفاده درست از نیازهای مردم است و دقیقا مشاغل خدماتی هم در راستای نیاز مردم فعالیت می‌کنند. مشاغل خدماتی به فعالیت‌هایی چون تعمیرات برد، تعمیرات یخچال، نصب کولر، نصب ویندوز و … گفته می‌شود.

البته برای انجام مشاغل خدماتی، توجه داشته باشید که حتما باید از مهارت‌های لازم در این زمینه برخوردار باشید. چون چالش‌های زیادی در مشاغل خدماتی وجود دارد که فقط با مهارت و تجربه می‌توانید این چالش‌ها را به خوبی بگذرانید.

بسته بندی زعفران

اگر نگاهی به آمار و ارقام بیندازید، متوجه می‌شوید که بیش از 94 درصد زعفران سرتاسر دنیا را ایران تولید می‌کند؛ ولی اکثر بسته‌ها (60 درصد) با نام اسپانیا در بازارهای جهان می‌چرخد. نظر شما در این مورد چیست؟ چون اکثر زعفران‌های ایران بدون بسته بندی، به اسپانیا صادر می‌شود و اسپانیا نیز پس از بسته بندی کردن زعفران‌ها، آنها را با اسم خودش در بازارهای جهانی پخش می‌کند.

برای همین می‌توان گفت که بسته بندی زعفران هم یکی از بهترین کسب و کار با 200 میلیون است که شما می‌توانید در ایران به راحتی انجام دهید. جالب است بدانید که در صورت بسته بندی، سود 5 الی 10 درصدی به کسب و کارهای اسپانیایی می‌رسد و خوب چرا شما نباید خودتان این کار را  با امکانات خودتان انجام دهید؟

فروش کالا دست دوم

راه های راه اندازی کسب و کار خانگی

همگی با وضع اقتصادی امروزه ایران آشنا هستیم؛ وضعیت اقتصادی ایران به گونه‌ای شده که هر کسی نمی‌تواند اجناس نو را خریداری کنند و برای همین به سراغ اجناس دست دوم می‌روند.

ولی احتمالا شما هم با اسم کالاهای «دست دو در حد نو» رو به رو شدید. کالاهای دست دوم، معمولا دارای کیفیت و کارایی کمتری نسبت به کالاهای نو هستند؛ ولی کالاهای دست دوم در حد نو همان کالاهای دست دوم هستند که کیفیت و کارایی‌های بالاتری را نسبت به بقیه کالاهای دست دوم دارند.

این موارد در صورتی صدق می کند که فقط قیمت اندکی بیشتر را نسبت به بقیه کالاهای دست دوم به خودشان گرفتند. از آنجایی که امروزه مردم نیازبیشتری نسبت به گذشته به این دسته از کالا دارند، پس شما می‌توانید این ایده را به عنوان ایده بهترین کسب و کار با 200 میلیون تومان انتخاب کنید.

راه اندازی کافه

از حدودا 10 سال پیش تا به الان، هر روزه کافه‌ها طرفداران بیشتری را نسبت به روز قبل، پیدا می‌کنند؛ کافه‌ها در گذشه فقط یک محفلی برای دورهمی بین رفقا و جوانان بوده؛ ولی امروزه ما شاهد این هستیم که حتی جلسات بسیار مهم هم در کافه ها انجام می‌شود.

علاوه بر جلسات و دورهمی، مراسمات مهم و خاصی به مانند تولد، خواستگاری و … نیز در کافه انجام می‌شود و همه این موارد نشان می‌دهد که نه تنها اهمیت کافه در بین مردم کمتر نشده، بلکه هر روز هم در حال بیشتر شدن است.

پس از راه اندازی کافه هم می‌توان به عنوان بهترین کسب و کار با 200 میلیون اسم برد. البته دلیل اصلی حمایت از کافه‌ها به خاطر طراحی داخلی فوق العاده‌ای است که باید اجرا کنید و یعنی می‌توان گفت اکثر مشتریان شما به دلیل نوع طراحی داخلی کافه، به کافه شما مراجعه می‌کنند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x