بازی

چیت کالاف دیوتی موبایل چیست؟ چه روش‌هایی وجود دارد؟ چیکار کنیم لو نریم!!

کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب‌ترین عنوان‌های ساخته‌شده شرکت اکتیویژن است که در سال 2019 منتشر شد و توانست در مد زمان کوتاه، نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. برای رشد و پیشرفت سریع و رسیدن به رتبه‌های بالا در بازی، راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها چیت کردن است. با انجام این کار شما می‌توانید توانایی‌های مضاعفی نسبت به رقبا به‌دست آورید. در این مقاله قصد داریم انواع روش‌ های تقلب در کالاف دیوتی موبایل را بررسی کرده و خطرات احتمالی استفاده از آن را متذکر شویم.

چیت کالاف دیوتی موبایل چیست؟

اگر حین بازی متوجه این موضوع شوید که یکی از دشمنان شما توانایی‌های ویژه‌ای در شلیک کردن دارد یا هرچه به او حمله می‌کنید آسیبی نمی‌بیند، به احتمال فراوان به دنبال دلیل آن خواهید بود. با جستجویی ساده در اینترنت به عبارت‌هایی مثل چیت و چیتر برخواهید خورد که برخی پلیرها برای پیروز شدن در بازی از آن‌ها استفاده می‌کنند. به‌طور‌کلی به اقدامات این‌چنینی در بازی، چیت و به کسانی که این کار را انجام می‌دهند، چیتر می‌گویند.

انواع روش‌ های تقلب در کالاف دیوتی موبایل

روش تقلب در هر بازی متفاوت است. اگر شما جزو پلیرهایی باشید که علاقه زیادی به کالاف دیوتی دارند، به احتمال فراوان این سوال برایتان ایجاد شده که انواع چیت‌هایی که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، کدام هستند؟ در ادامه تعدادی از پرکابردترین‌ آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

چیت پرش

شاید بتوان گفت عجیب‌ترین چیتی که برخی از بازیکنان برای برتری بر رقبای خود از آن استفاده می‌کنند، مربوط به پرش است. با فعال کردن این قابلیت، شخص می‌تواند بیش از 50 برابر حالت عادی بپرد که موجب می‌شود به راحتی به تمام نقاط مرتفع نقشه دسترسی داشته باشد. در واقع هدف افراد از انجام چنین کاری، اشراف کامل به محیط اطراف و حمله به سایر پلیرها از موقعیتی مناسب‌تر است.

رادار

در ادامه بررسی انواع روش‌ های تقلب در کالاف دیوتی موبایل نوبت به رادار می‌رسد. حتما به این فکر می‌کنید که اگر می‌شد از موقعیت مکانی رقبای خود روی نقشه مطلع شوید، چقدر راحت‌تر بازی را اداره می‌کردید و در فرصت مناسب آن‌ها را از سر راهتان بر می‌داشتید. در واقع این چیت، چنین کاری را برای شما انجام می‌دهد. کافی است آن را فعال کرده تا جای دشمن روی نقشه به شما نشان داده شود.

مجیک بولت

مجیک بولت یکی دیگر از چیت کالاف دیوتی موبایل برای کامپیوتر است که به بازیکنانی که مهارت لازم در تیراندازی را ندارند، اجازه می‌دهد تا هدف‌گیری دقیقی انجام دهند و تیرهایشان به خطا نرود. با فعال کردن این قابلیت، حتی اگر به اطراف دشمنان خود شلیک کنید، گلوله‌های شما به آن‌ها اصابت خواهد کرد. توجه داشته باشید که احتمال بن شدن شما در صورت فعال کردن مجیک بولت بسیار زیاد است.

وال هک

از انواع روش‌ های تقلب در کالاف دیوتی موبایل می‌توان به وال هک اشاره کرد. با این چیت در واقع می‌توان به راحتی پشت دیوار را دید و از موقعیت دشمنان مطلع شد. در واقع با استفاده از این قابلیت، شما تمام حرکات سایر گیمرها را زیر نظر خواهید داشت و به سادگی می‌توانید در فرصت مناسب آن‌ها را با اقدامی به‌موقع نابود کنید.

چیت کالاف دیوتی موبایل چیست؟ چه روش‌هایی وجود دارد؟ چیکار کنیم لو نریم!!

نشانه‌گیری خودکار

نشانه‌گیری خودکار، دیگر چیت کالاف دیوتی موبایل برای کامپیوتر است که نگرانی شما از شلیک به اهداف مختلف را برطرف می‌کند. تفاوتی ندارد در چه فاصله‌ای از دشمنان خود قرار دارید. کافی است نشانه خود را یک بار روی آن‌ها قفل کنید و منتظر باشید تا این بات، کار را برای شما انجام دهد.

تیراندازی بدون لگد

شاید بتوان گفت در بین انواع روش‌ های تقلب در کالاف دیوتی موبایل، تیراندازی بدون لگد یکی از مواردی است که استفاده از آن، قدرت شما را چند برابر می‌کند. هنگامی که شما در حال شلیک به اهداف مختلف هستید، تعدادی از تیرهای شما به دلیل لگد اسلحه به دشمنان برخورد نمی‌کند. با فعال‌سازی این چیت، مشکل گفته‌شده برطرف می‌شود.

چیت کالاف دیوتی موبایل cp

CP همان پول رایج بازی کالاف دیوتی موبایل است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، تجهیزات مختلف را درون بازی خریداری کنند. در حال عادی برای به‌دست آوردن آن باید هزینه پرداخت کرد یا در ماموریت‌های مختلف به پیروزی رسید. تعدادی از کاربران با استفاده از چیت کالاف دیوتی موبایل cp سعی می‌کنند به رایگان این پول را به‌دست آورند؛ این در حالی است که شما در حالت عادی باید اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت های معتبر کنید.

خطرات استفاده از چیت به شکل نادرست

در بخش قبل انواع روش‌ های تقلب در کالاف دیوتی موبایل را بررسی کردیم. در این قسمت قصد داریم خطرات استفاده نادرست از چیت‌ها را بررسی کنیم.

استفاده زیاد در بازی چند نفره

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به بخش چند نفره کالاف دیوتی موبایل دارید، باید به این نکته توجه کنید که استفاده مداوم از برنامه چیت کالاف در برابر سایر پلیرها موجب ناراحتی آن‌ها می‌شود؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم از انجام این کار خودداری کنید؛ زیرا در صورت متوجه شدن، ممکن است این اقدام شما را گزارش کنند.

متناسب نبودن لول اکانت و مهارت پلیر

اگر بازیکنی برای رشد و پیشرفت سریع در بازی از انواع روش‌ های تقلب در کالاف دیوتی موبایل استفاده کند، به احتمال زیاد مهارت‌های لازم برای انجام بازی عادی را به‌دست نمی‌آورد. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم در ابتدای مسیر به هیچ عنوان از چیت‌ها استفاده نکنید تا در ادامه با مشکل مواجه نشوید.

بن شدن توسط اکتیویژن

اکتیویژن، افرادی را که از برنامه چیت کالاف استفاده می‌کنند، به شدت مجازات می‌کند. این شرکت به‌طور مداوم آپدیت‌هایی را برای بازی منتشر می‌کند که راه‌های تقلب را شناسایی کند. درصورتی‌که شما از روشی بهره ببرید که توسط ربات‌های طراحی‌شده شناسایی شود، قطعا دسترسی به حساب خود را از دست خواهید داد. پس در استفاده از این روش محتاط باشید.

چیت کالاف دیوتی موبایل چیست؟ چه روش‌هایی وجود دارد؟ چیکار کنیم لو نریم!!

جمع‌بندی

شما به‌عنوان یک پلیر می‌توانید از انواع روش‌ های تقلب در کالاف دیوتی موبایل برای رشد سریع‌تر استفاده کنید؛ اما باید به این موضوع توجه کنید که این کار ممکن است موجب کمتر شدن مهارت شما در هنگام انجام بازی به‌صورت عادی شود. از طرفی در صورت شناسایی توسط اکتیویژن یا گزارش سایر بازیکنان در مورد تخلف شما، اکانتتان برای همیشه بن خواهد شد. پس در استفاده از چیت‌ها محتاط باشید و اگر قصد تهیه برنامه برای انجام این کار را دارید، از منابع معتبر آن را تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x