سلبریتی ها

گلزار از مادر زن کوچکتر از خودش رونمایی کرد | عکس مادر جوان آیسان آقاخانی

محمد رضا گلزار، بازیگر شناخته شده سینما طی چند روز گذشته با آیسان آقا خانی ازدواج کرد.

به گزارش پارت نیوز؛ محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. او مدتیست خبر ازدواجش را رسانه ای کرده و سوژه خبری رسانه ها شده. گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و  علاوه بر بازیگری در دیگر گرایش های هنری و تبلیغات نیز فعالیت دارد.

عکس مادر زن گلزار

شروع فعالیت هنری

محمدرضا گلزار طرفداران پروپاقرص زیادی دارد. فعالیت او در حوزه‌های مختلف هنری باعث شده تا علاقه‌مندانش در زمینه‌های متنوع همراه او باشند. فروردین ماه 1379 در 23 سالگی بود که در خزر شهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد

در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد و به این ترتیب گلزار چند ماه بعد بعد از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

خوانندگی محمدرضا گلزار

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال 1392 باز هم این هنر را از سر گرفت. این بار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.

رضا گلزار از سال 1392 تا کنون نزدیک چندین تک موزیک منتشر کرده اسـت. اخیراً گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی‌اش اسـت رابه ثبت رسانده. او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه 95 اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

همسر محمد رضا گلزار

عکس همسر گلزار

رضا گلزار در بهار 1402 در سن 46 سالگی با دختری به نام «آیسان آقاخانی» با 19 سال فاصله سنی ازدواج کرد، عروس خانم متولد 1376 بوده و اهل زنجان است.

سابقه مجری گری گلزار

محمدرضا گلزار برای اولین بار در سال 1397 با اجرای مسابقه «برنده باش» به تلویزیون آمد. او در این مورد می‌گوید:

«خیلی خوشحالم که در تلویزیون برنامه اجرا می‌کنم. چون در تلویزیون طیف گسترده‌ای از مخاطبین همراه من هستند. می‌توانم ارتباط بیشتری با مردم داشته باشم و از این طریق مهمان خانه‌های آن‌ها شوم.»

برنده باش به تهیه‌کنندگی حمید رحیمی و هاشم رضایت از شبکه سه سیما پخش می‌شد. جایزه این مسابقه پرحاشیه صد میلیون تومان بود. تا قبل از آن، همچین مبلغی برای جایزه یک مسابقه در تلویزیون هماهنگ نشده بود. به همین دلیل مسابقه برنده باش با سر و صدای زیادی همراه شد.

فعالیت محمدرضا گلزار در ورزش

به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به درخواست آقای شهیدیان بوده‌است.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x