ارز دیجیتال

5 مورد از بهترین جایگزین های نات کوین در تلگرام

با سروصدایی که این روزها نات کوین به پا کرده است بسیاری به دنبال پیدا کردن جایگزین های نات کوین هستند.

به گزارش پارت نیوز؛ ظهور بازی نات کوین در تلگرام، پروژه‌های کریپتویی بسیاری این اپلیکیشن را بستری مناسب برای جذب کاربران جدید دیدند. تعداد این اپلیکیشن‌ها که از مدل درآمدزایی آسان Tap to Earn پیروی می‌کنند، بی‌شمار است. در ادامه به بررسی 5 مورد از بهترین های این زمینه خواهیم پرداخت.

بهترین جایگزین های نات کوین

در بازار کریپتو هر چند وقت یکبار خبر و ترند تازه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران جدید ارائه می‌شود. هدف اصلی این ترندها افزایش نقدینگی بازار به ساده‌ترین و کم هزینه ترین شکل ممکن است. این بار هم پروژه‌های کریپتویی سراغ اپلیکیشن محبوب تلگرام آمده‌اند؛ تلگرام ۷۰۰ میلیون کاربر روزانه دارد امکانات فوق‌العاده و سهولت استفاده آن را به بستری پرپتانسیل برای جذب سرمایه افراد مبتدی به بازار کریپتو تبدیل کرده است.

هات (HOT)

پروتکل Near یک شبکه بلاکچینی است که از طراحی موازی برای افزایش سرعت تراکنش‌های خود استفاده می‌کند. به تازگی  نیر (near) کیف پول خود را در بستر تلگرام عرضه کرده است. با استفاده از کیف پول Here wallet در تلگرام می‌توانید توکن HOT را ماین کنید.

توکن هات (HOT) برای پرداخت کارمزد تراکنش و خرید دارایی در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این توکن هنوز روی شبکه عرضه و در صرافی‌ها لیست نشده است و توسعه‌دهندگان گفته‌اند که HOT را بین اولین کاربران توزیع می‌کنند. برای شروع ماین باید از طریق این لینک کیف پول Near بسازید. سپس روی Storage بزنید تا فرآیند استخراج خودکار فعال شده و کارش را آغاز نماید. برای اینکه درآمد بیشتری داشته باشید، می‌توانید گزینه Missions را انتخاب کرده و تسک‌هایش را (که یک سری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است) انجام دهید.

ایکس بلست (xBlast) جایگزین نات کوین در تلگرام

ایکس بلست (xBlast) جایگزین نات کوین در تلگرام

ایکس بلست یک اپلیکیشن غیرمتمرکز وب ۳ بر روی شبکه لایه دوم Blast می باشد که در بستر تلگرام فعالیت می‌کند. این پروژه دو توکن با نام های XBL و wXBL را دارد. wXBL توکنی است که در جریان استخراج به‌دست می‌آید و می‌توانید آن را به نسبت ۱:۱ با XBL معامله کنید.

برای شرکت در این ایردراپ می‌توانید روی این لینک ربات تلگرامی بزنید و کیف پول خود را مرحله به مرحله بسازید. سپس در کانال تلگرام Blast عضو شوید و توییتر آن را نیز دنبال کنید. هر روز باید ماموریت‌های بخش Mission را طبق آن چیزی که به شما ارائه می شود انجام دهید تا wXBL بیشتری ماین کنید. از دکمه Boost هم می‌توانید برای ارتقای سرعت ماینینگ استفاده کنید.

ایوا (EVAA)

پروتکل Evaa همچنین توکن خود، EVAA را صادر خواهد کرد. این توکن برای پاداش دادن به کاربرانی که از پلتفرم استفاده می‌کنند، با ارائه دارایی و ایجاد وام استفاده می‌شود. همچنین، توکن برای کنترل پروتکل مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال، با رای دادن به پارامترهای ریسک، نرخ بهره و نحوه استفاده از خزانه‌داری پروتکل، این کنترل انجام می‌شود. Evaa همچنین راه‌اندازی اولین استیبل کوین بومی TON را در نقشه راه خود دارد که می‌تواند به یک تلاش بسیار سودآور و آینده‌دار در این زمینه تبدیل شود.

تپ سواپ (TapSwap)

تپ سواپ یک بازی مشابه به نات کوین است، با این تفاوت که روی بلاکچین سولانا قرار گرفته است. کاربران توکن‌ها را با کلیک کردن و انجام یک سری تسک‌های روزانه (عضو شدن در تلگرام، فالو کردن و فعالیت در توییتر و سایت پروژه) جمع‌آوری می‌کنند و در پایان دوره براساس مدت فعالیت به عنوان پاداش توکنی می‌گیرند و سپس می‌توانند آن توکن‌ها را به TAPS که ارز بومی اکوسیستم TapSwap است، تبدیل نمایند. در وایت پیپر پروژه نوشته شده است که ۵۰ درصد از عرضه توکن (۵۰۰ میلیون TAPS) بین کاربران فعال کامیونیتی توزیع خواهد شد.

کتیزن (Catizen) جایگزین رمزارز نات کوین

کتیزن یک بازی تلگرامی مشابه Cryptokitties است. این مینی‌گیم برای افراد علاقمند به بازی موبایلی جذابیت زیادی دارد. بازی Catizen بیش از ۵۲۰ هزار کاربر فعال روزانه دارد. توسعه‌دهندگان این بازی وعده ایردراپ توکن wCATI را داده‌اند. با استیکینگ امتیازات و ریفرال‌گیری می‌توانید پاداش‌های خود را افزایش دهید.

نکات مهم در استخراج جایگزین های نات کوین

  1. دارایی و سرمایه خود را مستقیما به ویژه کیف پول‌ تلگرام و سایر کیف پول‌های امانی (در اختیار ارگان‌های متمرکز) انتقال ندهید.
  2. حواستان به هکرها و سارقان باشد حتما از یک VPN باثبات و امن برای اتصال به این کیف پول‌ها و ربات‌های تلگرامی استفاده کنید.
  3. بسیاری از این بازی‌ها و ربات‌های استخراج رایگان هستند، پس شما هم رایگان با آن‌ها برخورد کنید و وقت و سرمایه زیادی را به آن‌ها اختصاص ندهید.
  4. کیف پول‌های اصلی خود را در این ولت‌ها ایمپورت نکنید و ترجیحا از یک کیف پول جدید استفاده کنید.

بهترین جایگزین‌های نات کوین کدامند؟

تا کنون بیش از ۱۰ بازی تلگرامی برای جایگزین نات کوین ساخته و عرضه شده است که از آن‌ها می‌توان به (HOT)، (xBlast)، (Tapswap) و (Catizen) اشاره کرد.

سخن پایانی

نات کوین و پروژه هایی مانند آن روند جدید بازار ارزهای دیجیتال هستند. تردید وجود دارد که این برگه های جدید به محصولی تبدیل شوند که متکی به ایجاد درآمد پایدار باشد. اما صادقانه بگویم، این مدل روند به دلیل انتخاب ساده ترین و در دسترس ترین ابزارها، ورودی خوبی برای سرمایه گذاران جدید و مبتدیان است. اما فراموش نکنید که قبل از ورود، اقدامات ایمنی ذکر شده در این مقاله را رعایت کنید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x