مد

10 مدل مانتو پاییزی خاص و جذاب که پاییز را خاطره انگیز می کنند!

با شروع فصل پاییز بسیاری از بانوان به دنبال جدیدترین و زیباترین مانتوهای پاییزه هستند.

به گزارش پارت نیوز؛ در این مقاله قصد داریم برخی از مانتوهای پاییزه که می توانند شما را بسیار منحصر به فرد کنند معرفی کنیم. همانطور که می‌دانید انواع مانتو پاییزه جنس های مختلفی دارند. جنس این مانتوها بر اساس سلیقه افراد می‌تواند ضخیم و یا نیمه ضخیم انتخاب شود. برای آشنایی بیشتر با انواع مانتو پاییزه تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

انواع مانتو پاییزه

در ادامه به معرفی برخی ار خاص ترین مانتوهایی که در فصل پاییز می توانید به تن کرده و بدرخشید خواهیم پرداخت.

مانتوی پشمی پاییزی

در بین مانتوهای پاییزه مانتوهای پشمی به شدت پرطرفدار هستند چرا که افراد می‌توانند از آن ها در پاییز هم استفاده کنند. در حقیقت این مدل یک استایل پاییزی دخترانه و جذاب محسوب می شود.

مانتوهای پاییزه پشمی

مانتوهای مونوگرام

مانتوهای مونوگرام بلند با بافت ریز سفید و مشکی هم از دیگر خلاقیت‌های این سبک در سال جدید بوده‌اند که یاد‌آور مد دهه ۱۹۵۰ است.

انواع مانتو مونوگرام پاییزی

مانتوهای اسپرت

یکی از انواع مانتوهایی که در کلیه فصول استفاده می‌شوند مانتوهای اسپرت هستند.

مانتو اسپرت پاییزه

مدل مانتوهای پاییزه بافت

یکی دیگر از مانتوهای پرطرفدار که در پاییز و زمستان استفاده می‌شود انواع مانتوهای بافت هستند.

مانتو بافت پاییزه

مانتوهای پاییزی بلند

طراحان مد در سال ۲۰۲۲، تمایل زیادی به خطوط ماکسی و مانتوهای بلند دارند. یکی از جذابیت‌های این مدل‌ها این است که همیشه گران‌تر از آنچه هستند، به نظر می‌رسند. پس چطور است از میان انواع مدل مانتو پاییزی، به سراغ مانتوهای ماکسی بروید. این نوع مانتوها در استایل مینیمال نیز به کار می رود و طرفداران بسیاری دارد.

انواه مانتو پاییزی بلند

مدل مانتو پاییزی چرم

در سال ۲۰۲۲، Stella McCartney، برند مد اخلاقی پیشگام، از چرم حمایت کرد. در این بین، رنگ‌های بژ، خاکستری قارچی، آبی آسمانی و کله غازی، جزو رنگ‌های خاص این مدل مانتو پاییزی هستند. از مدل های چرم می توانید در استایل کلاسیک و یا حتی استایل اولدمانی نیز به زیبایی استفاده کنید.

مانتو چرم برای پاییز

مدل مانتوهای پاییزه چهار دکمه

برند Giambattista Valli در سال جدید میلادی، بر روی سبک کلاسیک چهار دکمه تمرکز کرد. به نظر می‌رسد این مدل مانتو پاییزی در قالب رنگ‌های خاکستری و قرمز پر رنگ، سبکی است که همیشه تازگی خود را حفظ می‌کند.

مانتو چهار دکمه پاییزی

مانتو و روسری توکار

این ست‌های شیک مانتو و روسری‌های توکار، به شما کمک می‌کند که در روزهای سرد پاییز ۱۴۰۱، هم گرم بمانید و هم مطابق یکی از ترندهای محبوب و پرطرفدار امسال، لباس بپوشید.

انواع مدل های مانتو پاییزه

مدل مانتوهای پاییزه پلنگی

می‌توان گفت که چاپ پلنگی هرگز از مد نمی‌افتد، اما درست مثل همه چیز، مراحلی از محبوبیت و عدم محبوبیت را طی می‌کند. این طرح اکنون در پاییز و زمستان ۲۰۲۲، یکی از ترندهای موردتوجه و محبوب است. تا جایی که امسال، برندهای Giambattista Valli، Michael Kors و Dries Van Noten، لباس‌های کامل پلنگی را به نمایش گذاشتند. رنگ کرم، گزینه‌ای است که می‌توانید با این مانتوها ست کنید و در پاییز امسال یک ظاهر ایده ‌آل و منحصر‌به‌فرد داشته باشید.

مانتو پلنگی

پانچوهای پاییزی

اخیرا بر صنایع دستی سنتی و شیوه‌های موروثی در مد تمرکز شده است که عمدتا در گرایش‌های نوع بوهمی ظاهر می‌شود. پوششی که در پاییز و زمستان ۲۰۲۲، این روند را در بر‌می‌گیرد، پانچوها و سایر طرح‌های شنلی مشابه هستند. اگر سبک‌های سنتی را می‌پسندید، از میان بافت‌ها انتخاب کنید و اگر می‌خواهید مسیر مدرن‌تری را در پیش بگیرید، جنس پشم، مناسب‌تر است.

پانچو پاییزه

مانتو فصل پاییز چه رنگی است؟

اگر برای مدل مانتو پاییزی، رنگ‌های یکدست را دوست ندارید، ترند رنگ‌های ترکیبی امسال، خاص شما است. ترکیب رنگ‌های بلوکی شده خنثی در کنار هم، ظاهر ساده‌تری را ایجاد خواهند کرد.

اما می‌توانید در انتخاب مانتوهای پاییزه کمی جسارت به خرج دهید و برای داشتن ظاهری جذاب‌تر، مجموعه‌ای از رنگ‌های روشن را انتخاب کنید. این کار با تمایل مد به سبک‌های نوستالژیک هم مطابقت دارد.

سخن آخر

در این مطلب به معرفی برخی از پرطرفدارترین مدل های مانتو که در پاییز از آن‌ها استفاده می‌شد پرداختیم. همان‌طور که دیدید، تنوع طرح‌ها و رنگ‌های در انواع مانتو پاییزه بسیار زیاد است.

علاوه بر مدل ها و رنگ های گفته شده شما می‌توانید با استفاده از انواع اکسسوری و ست های متنوع استایل خود را زیباتر کنید و از ترکیب رنگ و حال و هوای جذاب پاییز نهایت استفاده را ببرید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x