فیلم و سریال

معرفی بهترین سریال های ایرانی سال ۱۴۰۲

امروزه سریال های نمایش خانگی بسیار قوی ظاهر شده اند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی در سال ۱۴۰۲ بیشتر آشنا شوید.

به گزارش پارت نیوز؛ در سال ۱۴۰۲ نیز مانند سال های گذشته سریال های شبکه نمایش خانگی ایرانی طرفداران زیادی در بین مخاطبان با خود همراه کرده‌اند. مهم این است که با بهترین سریال های ایرانی آشنا شوید و هرکدام که با روحیات شما هماهنگ است را تماشا کنید و لذت ببرید.

بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی

در ادامه به معرفی بهترین سریال های پخش شده در نمایش خانگی که نظر مخاطبان بسیاری را جلب کرده اند خواهیم پرداخت.

سریال رهایم کن

بهترین سریال های نمایش خانگی

رهایم کن یکی بهترین سریال های ایرانی به کراگردانی شهرام شاه حسینی می باشد. اولین قسمت این سریال از سری بهترین سریال های نمایش خانگی، در ۲۸ بهمن سال ۱۴۰۱ منتشر شد. بازیگران اصلی این سریال را محسن تنابنده (حاتم)، هوتن شکیبا (هاتف)، آزاده صمدی (نغمه)، هدی زین العابدین (مارال) و مونا احمدی (افسانه) تشکیل می‌دهند.

داستان این سریال به زمان قبل از انقلاب برمی‌گردد. باز هم یک کلیشه تکراری و دو مرد عاشق یک زن می‌شوند. این بار دو برادر نایب سرخی معروف عاشق پرستار و پیشخدمت خانه بزرگ و مجلل خانه پدری می‌شوند. دو برادری که قبلا عاشق یکدیگر بودند، حالا عشق یک دختر، آن‌ها را به دشمن تبدیل کرده است. داستان‌های جالب و دور از انتظاری در پس زمینه این مثلث عشقی اتفاق می‌افتد.

یکی از نکات جالب این سریال، شخصیت‌های خاکستری آن است. در ابتدا شخصیت هاتف، یک شخصیت کمال‌گرا و مثبت به نظر می‌رسد؛ اما با گذشت زمان روی دیگر او در داستان سریال نشان داده می‌شود. این سریال بازخوردهای مثبت و منفی زیادی داشته است. اما نقدی که به آن شده این‌که چرا افراد در یک خانواده نسبتا خوب دارای این همه تزلزل شخصیتی هستند. در حالی که واقعیت زندگی و طبیعت وجودی همه انسان‌ها و خانواده‌ها این گونه است که در موقعیت‌های مختلف دارای رفتارهای متفاوتی هستند. به نظر می‌آید کارگردان سریال نیز با توجه به این اصل، داستان سریال را ساخته و پرداخته است.

به هر حال داستان این سریال با بازی‌های منحصربه‌فرد بازیگرانش، دیدن دارد. این سریال برای افراد با سلیقه‌های متفاوت، مناسب است. در حال حاضر قسمت ۱۴ این سریال منتشر شده و تعداد قسمت‌های آن ۲۰ قسمت، پیش‌بینی شده است.

سریال پوست شیر؛ از بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های ایرانی سال 1402

سریال پوست شیر از بهترین سریال های ایرانی بوده که پخش آن از مهر ۱۴۰۱ شروع شد. سریال پلیسی- جنایی که طرفداران زیاد آن، غوغا به پا کردند. این سریال نمایش خانگی در ۳ فصل ۸ قسمتی یعنی ۲۴ قسمت به نمایش درآمد. کارگردان آن جمشید محمودی بوده و بازیگران نامی و کار بلدی چون هادی حجازی فر (نعیم)، علیرضا کمالی (رضا پروانه)، شهاب حسینی (سرگرد مشکات)، ژیلا شاهی (مژگان) و پردیس احمدیه (ساحل) در آن به ایفای نقش پرداختند.

نقطه اوج داستان به زمان دزدیده شدن ساحل برمی‌گردد. داستان این سریال به دلیل معمایی شدن، گیرایی زیادی داشت. در بعضی قسمت‌ها، بیننده به رضا پروانه و در بعضی قسمت‌ها به ناپدری ساحل شک می‌کرد که عامل دزدیدن ساحل باشند. یکی دیگر از دلایل گیرایی این سریال، وجود بازی بازیگران آن بوده که به خوبی در نقش خود فرو رفته بودند.

سریال آکتور، از بهترین سریال های ایرانی درام

بهترین سریال های ایرانی- آکتور

سریال آکتور به دلیل داستان منحصربه‌فردی که دارد جزء بهترین سریال های ایرانی قرار می‌گیرد. این سریال به کارگردانی نیما جاویدی هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود. داستان عشق و عاشقی آن منحصر به فرد بوده و در عین حال به مشکلات جامعه تئاتر ایران می‌پردازد که در نهایت این بازیگران تئاتر در داستان سریال آکتور خود را درگیر ماجراهایی می‌کنند؛ که هم تمرینی برای نقش‌آفرینی خودشان است و هم به دیگران کمک می‌کنند. در این سریال نیز دلیل بسیاری از مشکلات را فقر مالی نشان می‌دهد که جامعه ایران با آن دست‌به‌گریبان است.

در این ماجراجویی درام، بازیگران نام آشنا و معروفی چون نوید محمد زاده (علی)، احمد مهران فر (مرتضی)، هومن برق نورد (صمدیان)، هانیه توسلی (نازی) و هستی مهدوی (آلما) نقش‌آفرینی می‌کنند. این سریال طرفداران زیادی دارد که داستان آن را منحصر به فرد عنوان کرده‌اند. این سریال را در ۲۵ قسمت می‌توانید دنبال کنید.

سریال سرگیجه

بهترین سریال های ایرانی

سریال سرگیجه یکی از سریال های پر بازیگر با داستانی معمایی است که طرفداران زیادی دارد. این سریال با کارگردانی بهرنگ توفیقی در روزهای دوشنبه ساعت ۲۰ منتشر می‌شود. با دیدن این سریال، به دلیل بازیگری خوب بازیگرانش مانند حامد بهداد (پیمان)، رعنا آزادی ور (فریبا)، شبنم مقدمی (پریسا)، هومن سیدی (سرکار بدیعی) و مهرآوه شریفی نیا (سحر) حس درماندگی و سرگیجه به بیننده نیز منتقل می‌شود.

سؤال پیمان در مورد رابطه همسرش با دوست و شریکش به طور مداوم با بیننده همراه است. از طرف دیگر موبایل گمشده کجاست؟ داستان این سریال نیز از بدگمانی دو شریک تجاری شروع می‌شود و نهایتا در ۲۰ قسمت، معماهای آن رمزیابی می‌شوند.

سریال مترجم

بهترین سریال نمایش خانگی

یکی دیگر از بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی، سریال مترجم نام دارد. این سریال به کارگردانی بهرام توکلی و در ژانر درام و معمایی در روزهای چهارشنبه ساعت ۲۰ منتشر می‌شود. داستان این سریال با این معما شروع می‌شود که برادر مترجم جوان سریال، در یک تصادف معمولی کشته شده یا در یک صحنه‌سازی با تصادف کشته شده است؟ داستان این سریال را می‌توانید در ۱۳ قسمت دنبال کنید. بازیگران اصلی این سریال از سری بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی؛ صابر ابر (مهندس)، مهتاب ثروتی (مترجم جوان، غزاله) و مهرانه مهین ترابی (مادر غزاله) هستند.

سریال نیوکمپ، از بهترین سریال های ایرانی کمدی

بهترین سریال طنز ایرانی

سریال نیوکمپ که از بهترین سریال های ایرانی با ژانر کمدی محسوب می‌شود، یکشنبه‌ها ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود. نیوکمپ را منوچهر هادی کارگردانی کرده است. منوچهر هادی سریال های نمایش خانگی چون عاشقانه، دل، گیسو و نیسان آبی را در کارنامه خود دارد.

داستان این سریال با شرط‌بندی بر روی تساوی بازی ایران و آرژانتین در جام جهانی شروع می‌شود. با گل برنده لیونل مسی در دقیقه نود همه‌چیز خراب می‌شود. قلب پدربزرگ خانواده با هنرمندی اکبر عبدی بعد از این باخت می‌گیرد و منجر به مرگ وی می‌شود. دختر خانواده با انتقاد از مسی در فضای مجازی، فالورهای زیادی جذب می‌کند. ادامه ماجرا را می‌توانید در ۱۵ قسمت این سریال دنبال کنید.

بازیگران اصلی این سریال ایمان صفا (مرتضی)، حامد آهنگی (مجتبی)، اکبر عبدی (پدربزرگ)، بهاره افشاری (مریم)، حسن معجونی (نصرت) و گیتی قاسمی (نصرت) هستند. این سریال علاوه بر این که کمدی بوده، اجتماعی نیز است. این سریال نشان می‌دهد زندگی بسیاری از مردم در دنیای امروز به فضای مجازی گره خورده است. فقر مالی و فرهنگی با یکدیگر منجر به تلاش درآمد از طریق‌های غیرمعمول می‌شود. نهایتا باید گفت دیدن این سریال را از دست ندهید.

سریال سیاه چاله

بهترین سریال های طنز ایرانی

سریال سیاه چاله، قصه زندگی مردی به نام جمشید را به تصویر می‌کشد که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است. او در شرایطی که به اجبار، راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود که…

از بازیگران این سریال می توان به مهران احمدی، ژاله صامتی، الناز حبیبی و حسن پورشیرازی اشاره کرد. این سریال در ژانر کمدی، اجتماعی و به کارگردانی حسین نمازی و از پلتفرم فیلم نت منتشر می‌شود.

سریال قهوه ترک

سریال های ایرانی

این سریال به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته در خرداد ۱۴۰۲ به نمایش درآمد. داستان این سریال درباره دختری به نام ترانه است. او به دلایلی تصمیم می‌گیرد به ترکیه مهاجرت کند. او خانواده خود را در ایران ترک کرده و برای دیدن پسری که به تازگی با او آشنا شده راهی ترکیه می‌شود.

سریال نمایش خانگی ناتو

بهترین سریال های ایرانی

ناتو یک رئالیتی شو در شبکه نمایش خانگی فیلم نت به کارگردانی مهدی صفی یاری و گرداننده‌ی محمد علیمردانی می‌باشد. در سریال ناتو چند بازیکن وجود دارند و برای آن‌ها تعداد ده سوال سخت و بعضا خنده دار آماده شده است. ۹۷% کاربران این رئالیتی شو را پسندیدند.

سریال سقوط

برترین سریال های ایرانی

این مینی سریال اکشن و هیجان انگیز به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در دی ماه سال ۱۴۰۱ به نمایش درآمد. البته با توجه به حواشی پیش آمده به علت مهاجرت حمید فرخ نژاد و مصاحبه با شبکه‌های ماهواره‌ای، انتظار می‌رفت این سریال به طور کامل توقیف شود.

داستان این سریال در رابطه با زن و شوهر جوانی است که در پی ماجرایی درگیر گروه داعش می‌شوند. ۹۳% مخاطبان رای مثبت به این سریال داده‌اند.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین سریال‌ های ایرانی شبکه نمایش خانگی را معرفی کردیم. شما می توانید با کسب آگاهی از این سریال‌ها طبق علاقه شخصی‌تان به تماشای آن‌ها بپردازید. از طرفی اگر تجربه تماشای هر یک از این سریال‌ها را دارید مشتاقانه منتظر ارسال نظر مثبت یا منفی شما در خصوص آن سریال هستیم.

انتهای مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x