فناوری

معرفی 5 تا از بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024 کدامند؟ در این مطلب به معرفی بهترین تلوزیون هایی مناسب برای گیمینگ خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ کیفیت بالا سبب افزایش جذابیت می شود این امر باعث شده تا بسیاری از گیمرها به سراغ به سراغ بهترین تلویزیون های گیمینگ منحصر به فرد بروند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین ها در این زمینه آشنا شوید.

بهترین تلویزیون های گیمینگ ۲۰۲۴

با شروع سال میلادی محصولات بسیار متنوعی در زمینه گیم به بازار ارائه شد . یکی از این محصولات پرطرفدار تلویزیون های گیمینگ هستند که باعث شده افراد مانیتورهای شان را کنار بگذارند و به سراغ این تلویزیون ها بروند.

1. تلوزیون LG C2 Series

بهترین تلوزیون های گیمینگ کدامند

اولین تلویزیون گیمینگ که به شما معرفی می کنیم مدل ال جی می‌باشد که LG C2 Series نام دارد. از اصلی‌ترین مزایای این محصول می‌توان به کیفیت تصویر فوق العاده آن در کنار نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. برای اجرای بهتر بازی‌های گیمینگ بد نیست بدانید که ویژگی Nvidia G-SYNC در این محصول مورد استفاده قرار گرفته شده که می‌تواند سبب ایجاد کیفیت بهتر در بازی‌های گوناگون شود.

میکس نمودن صداهای فراگیر مجازی برای تجربه بهتر و همه جانبه یکی دیگر از عناصر عالی این محصول به شمار می‌رود که بد نیست بدانید در آزمایش‌های رسانه‌ای مختلفی که روی این محصول انجام گرفته، فناوری و ویژگی‌های تلویزیون LG C2 Serie قادر است گرافیک موجود را با کیفیت فوق العاده بالایی به شما ارائه می دهد. مدل OLED این محصول سبب نمایش رنگ‌های عمیق و حرفه‌ای خواهد شد که بد نیست بدانید با استفاده از آن می‌توانید شاهد یک صفحه نمایش خیره کننده و زیبا باشید.

تنها ایراد قابل توجهی که این محصول دارد قیمت بسیار زیاد آن می باشد که البته به دلیل داشتن امکانات و ویژگی های زیاد آن می باشد.

2. تلوزیون Samsung AU8000 Series

تلوزیون Samsung AU8000 Series

دومین تلویزیون این فهرست مربوط به برند سامسونگ است که مدل صفحه نمایش آن از نوع ال ای دی می‌باشد که به فناوری اولد نیز مجهز است. به کارگیری فناوری Motion Xcelerator می‌تواند کمک بسیار زیادی به کاهش تاری‌های موجود در حین اجرای انواع بازی‌ها نماید که در این زمینه با یک دستیار صوتی خوب نیز مواجه خواهید بود.

عدم پشتیبانی از VRR و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز دو ایراد اصلی تلویزیون Samsung AU8000 Series شناخته شده است که بد نیست بدانید سامسونگ این محصول را در سایزهای گوناگونی مانند ۴۳ و ۵۰ و ۵۵ و ۶۵ و ۷۵ و ۸۵ اینچ عرضه نموده است. وضوح کیفیت 4k می‌تواند گزینه مناسب و خوبی برای اجرای بازی‌های مختلف از طریق کنسول‌های متنوع باشد.

3. تلوزیون Hisense U6 Series

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

از دیگر تلویزیون های گیمینگ مربوط به برند هایسنس می‌باشد که بد نیست بدانید نسبت به مزایایی که در آن وجود دارد قیمت خوبینیز برای آن تعیین شده است. مدل نور پس زمینه این تلویزیون از نوع مینی ال ای دی می‌باشد که کنتراست بهتری نسبت به ال ای دی‌های سنتی داشته است. نرخ تازه‌سازی متغیر تلویزیون Hisense U6 Series بر اساس نیاز شما و تنظیماتی که در آن پیاده سازی شده متغیر خواهد بود که همچنین باید بدانید حالت خودکار نیز در این محصول به کارگیری شده است که در زمینه‌های مختلفی می‌تواند به کمک شما بیاید.

بر اساس قیمتی که برای فروش این محصول در نظر گرفته شده باید بدانید که با یک تلویزیون نسبتا معمولی مواجه خواهید بود که شرکت سازنده آن ۶ سایز گوناگون را برای عرضه تلویزیون در نظر گرفته است که همگی آنها با کیفیت فورکی عرضه می شوند. در حال حاضر تنها ایرادی که در این محصول مشاهده شده مدل صفحه نمایش آن می‌باشد که به نسبت اولد و کیو ال ای دی خیلی جذاب  و قابل قبول نیست.

4. تلوزیون SAMSUNG 65-Inch Class QLED 4K The Frame LS03B Series

انواع تلویزیون های گیمینگ 2024

چهارمین تلویزیون مناسب برای گیمینگ که از کیفیت فورکی پشتیبانی می‌کند مربوط به برند سامسونگ است که در ابتدا باید بدانید قیمتی که برای فروش این محصول در نظر گرفته شده مقداری بالاتر از انتظارات می‌باشد که در کنار این ایراد باید بدانید که این تلویزیون گزینه خوبی برای نمایش آثار هنری نیست.

در سمت مقابل از اصلی‌ترین مزایای تلویزیون SAMSUNG 65-Inch Class QLED 4K The Frame LS03B Series می‌توان به نرخ تازه‌سازی سریع و ۱۲۰ هرتز اشاره داشت که در این زمینه به حالت خودکار و کیفیت صدای عالی می‌توان اشاره داشت.

ادغام بازی‌های ابری در کنار کیفیت بالای تصویر مناسب برای اجرای بازی سبب شده تا گیمرهای بسیاری برای اجرای بازی‌های گرافیکی به سراغ این محصول بیایند که در بخش تنظیمات آن می‌توانید به ابزارها و ویژگی‌های قابل تنظیم خوبی دسترسی داشته باشید.

5. تلوزیون TCL Q7 Series

انواع تلویزیون گیمینگ

پنجمین مورد از تلوزین های مناسب باری گیمینگ مربوط به برند تی‌سی‌ال است که باید بدانید نرخ تازه‌سازی قدرتمند و عالی تلویزیون که بین ۱۲۰ تا ۲۴۰ هرتز قرار داشته می‌تواند شما را با شفافیت مناسب و جذابی مواجه کند. در کنار این موضوع ویژگی‌های اختصاصی بسیار خوبی برای گیمرها در نظر گرفته شده که از این طریق می‌توانید به ویژگی‌های خوبی برای افزایش کیفیت بازی‌ها دسترسی داشته باشید. فناوری کیو ال دی که با استفاده از سیستم‌های نوین توسعه یافته به شما این امکان را می‌دهد تا شاهد عمق رنگ خوبی باشید.

این تلویزیون شامل ۴ پورت hdmi و یک پورت usb است که با توجه به نیاز خود می‌توانید از آن ها استفاده کنید. عرضه این محصول در چهار سایز انجام گرفته که بد نیست بدانید تمامی آنها از کیفیت فورکی پشتیبانی می‌کنند. درحال حاضر تلوزیون TCL Q7 Series آخرین محصول معرفی شده در این فهرست است.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x