آشپزی

آموزش پیتزا رژیمی بدون کربوهیدرات برای ورزشکاران

پیتزا رژیمی بدون کربوهیدرات مناسب ورزشکاران و کسانی که به سلامت خود اهمیت می دهند، می باشد. در ادامه طرز تهیه این پیتزا رژیمی را آموزش می دهیم.

به گزارش پارت نیوز؛ اگر اهل غذای سالم اما فست فودی هستید، انتخاب پیتزا رژیمی بدون کربوهیدرات بهترین گزینه می باشد. زیرا این پیتزا به طور کامل از مواد غذایی سالم تهیه می شود.

معرفی پیتزا رژیمی بدون کربوهیدرات

شاید با شنیدن پیتزا، ذهن شما به سمت غذایی چرب و سرشار از قند برود، اما نگران نباشید پیتزا رژیمی بدون کربوهیدرات، از مرغ، پیاز، سیر، تخم و ادویه تهیه می شود.

مواد لازم برای تهیه پیتزا رژیمی بدون کربوهیدرات

سینه مرغ 2 عدد
پیاز 1 عدد
فلفل دلمه 1 عدد
سس گوجه فرنگی به مقدار کافی
پنیر پیتزا به میزان کافی
نمک به مقدار کافی
سیر 3 حبه
پاپریکا   1 قاشق غ
جعفری خشک 1 قاشق غ
فلفل قرمز و سیاه 1 قاشق چ
پپرونی یا کالباس  به میزان کافی

 طرز تهیه پیتزا رژیمی بدون کربوهیدرات

پیتزا رژ یمی بدون کربوهیدرات

مرحله اول: ابتدا سینه مرغ را خردکرده، به همراه پیاز خردشده داخل غذا ساز می ریزیم. سپس فلفل دلمه را به چند قسمت تقسیم می کنیم و دال غذا ساز می ریزیم.

مرحله دوم: بعد از فلفل دلمه نوبت به سیر می رسد. سیرها را پوست کنده و درسته به بقیه مواد داخل غذا ساز اضافه می کنیم. همه این مواد را با هم مخلوط می کنیم.

مرحله سوم: بعد از اینکه تمام مواد داخل غذا ساز خوب مخلوط شدند، تمام ادویه ها به همراه آب لیمو اضافه می کنیم و یک دور هم اجازه می دهیم تا مخلوط شوند.

مرحله چهارم: حالا کمی از پنیر پیتزا و یک عدد تخم مرغ را به مواد داخل غذا ساز اضافه کرده و یک دورهم با آن مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم: در این مرحله از تهیه پیتزا رژیمی بدون کربوهیدرات، تمام مواد داخل غذاساز را که به خوبی چرخ و مخلوط شده است را بر روی یک کاغذ روغنی پهن می کنیم و کمی نمک می زنیم و داخل فر قرار می دهیم. برای مدت زمان فر تا زمانی که روی مرغ چرخ کرده طلایی شود، زمان می دهیم و سپس خارج می کنیم.

مرحله ششم: در این مرحله بعد از آنکه مرغ چرخ کرده را از فر خارج کردیم، روی آن پنیر پیتزا و پپرونی قرار می دهیم. کمی هم نمک اضافه می کنیم و باز هم داخل فر قرار می دهیم.

مرحله هفتم: بعد از اینکه پیتزا را داخل فر قرار دادیم تا زمانی که پنیر پیتزا آن آب شود، داخل فر می ماند و سپس از فر خارج می کنید و تمام، شما به یک پیتزا رژیمی بدون کربوهیدرات رسیدید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x