سلبریتی ها

خواننده مسلمان کره ای کیست؟/ بیوگرافی کیم جای «داوود کیم» + عکس

کیم جای بازیگر و خواننده شناخته شده معروف کره ای که پس از مسلمان شدن نام «داوود کیم» را برای خود انتخاب کرده است. در ادامه به معرفی بیوگرافی کیم جای خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ در ادامه به بیوگرافی کیم جای یا داوود کیم، خواننده و بازیگر کره ای که در برنامه محفل حضور یافته و از نحوه مسلمان شدنش صحبت کرده است خواهیم پرداخت.

بیوگرافی کیم جای «داوود کیم»

کیم جای یا داوود کیم، خواننده و یوتیوبر معروف کشور کره است. او در ۸ آوریل ۱۹۸۳ در سئول به دنیا آمد و در سال ۲۰۱۹، به دین اسلام روی آورده و مسلمان شد.

سابقه هنری کیم جای

کیم جای، معروف به «Jay» یکی از ستاره‌های شناخته شده کی. پاپ k_pop کره‌ای است که عضو گروه TraxX و علاوه بر آن عضو گروه SM The Ballad بوده‌ است، علاوه بر این او در چند تئاتر و سریال مشهور از جمله Missing و Touch Your Heart و Andante بازی کرده است.

خواننده کره ای چگونه مسلمان شد؟

کیم جای چگونه مسلمان شد

کیم در یک مرکز اسلامی در سئول پایتخت کره جنوبی به اسلام گروید و این ویدئو بیش از 2.5 میلیون بازدید داشته است. چند هفته پیش، او گفت که در حال تحقیق درباره دین اسلام است و پرسید: “اگر مسلمان شوم چه می شود؟” مدت کوتاهی بعد، در اوایل اکتبر، خبر مسلمان شدن او در یوتیوب منتشر شد.

داوود کیم در مورد دین اسلام و قرآن می گوید: وقتی قرآن را خواندم بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم، چیزی در اسلام هست که ما را خوشحال و راضی نگه می دارد نه ناراحت، هدف شما از زندگی در اسلام این است که خدا اطاعت کنید و خدمت کنید. کلام خدا به شما رضایت و شادی واقعی می دهد

سفر کیم جای به ایران

او پیش از این در اینستاگرام خود اعلام کرده بود که تمایل دارد به ایران بیاید و ایران را از نزدیک ببیند. کیم در اولین روز حضور خود در ایران به دیدار خواننده کشورمان احسان یاسین رفت.

کیم جای در برنامه محفل

خواننده کره ای در برنامه محفل

در این بخش از بیوگرافی کیم جای به نحوه حضور او در برنامه محفل خواهیم پرداخت. کیم با انتشار یک استوری و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در کنار حامد شاکرنژاد نوشت: من با او در برنامه محفل برای ماه رمضان حضور خواهیم داشت، بی صبرانه منتظر آن هستیم، گوش به زنگ باشید.

سفر کیم جای به مکه

داوود کیم «کیم جای» خود را «خوش‌شانس‌ترین فرد» روی کره زمین می‌داند؛ فردی که خداوند او را برگزیده انتخاب کرده و اسلام به همه سؤالاتش پاسخ داده است.

داود کیم به خانه خدا هم رفته و در اینستاگرام تصاویری از زیارت کعبه منتشر کرده است: «این مکان مانند زادگاه من است، بسیار آرام و بسیار مقدس.»

بیوگرافی کیم جای

وی درباره اسلام‌آوردنش گفته است:

«چرا به دنیا آمدیم؟ چرا زندگی می کنیم؟ به کجا می رویم؟ زندگی من به هم ریخته بود. فکر می‌کردم بدشانس‌ترین انسان هستم. سرگردان بودم اما همیشه سعی می‌کردم پاسخ‌ها را پیدا کنم. فهمیدم که تنها نیستم. کسی در کنار من هست و سعی می کند مرا به راه راست هدایت کند. فهمیدم خدا هست. اسلام به همه سؤالات من پاسخ داد. دلیل خلقت من و دلیل زندگی کردنم. و اینکه سرانجام حتی بعد از این زندگی به کجا می‌روم. بسیار خوش‌شانس هستم که خداوند مرا انتخاب کرده است.»

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا کاریش نکنید که بعد از ی مدتی مجدد بهم بریزه، بذارید اسلام واقعی را درک کند و به زندگی اش برسد و از آن لذت ببرد.

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x