گردشگری

آخرین روزهای تابستان را کجا بگذرانیم؟/ معرفی 7 مقاصد سفر در شهریور ماه 

با نزدیک شدن به روزهای آخر تابستان معمولا همه به دنبال مقصد گردشگری در شهریور ماه هستند. زیرا این ماه مختص سفر و گردش است و شما تا فرا رسیدن فصل پاییز فرصت دارید مسافرت تابستانی خود را تمام کنید. در ادامه 7 مورد از بهترین شهرهای مناسب برای سفر در شهرویر را معرفی می کنیم. 

به گزارش پارت نیوز؛ اگر شما هم فرصت نکردید در اوایل تابستان به مسافرت بروید؛ نگران نباشید ما به شما مقاصد سفر در شهرویر ماه را معرفی می کنیم تا بتوانید روزهای لذت بخشی را در روز های آخر تابستان تجربه کنید.

معرفی 7 مقاصد سفر در شهریور ماه

سفر در شهریور ماه بسیار کار عاقلانه ای می باشد، زیرا هوا رو به خنکی است و شما از هوای گرم تابستان خسته نمی شوید. همچنین همه جا سر سبز است و خلوت که بهترین زمان برای سفر و تفریح می باشد.

1. دریاچه شورمست سوادکوه

 دریاچه شورمست سوادکوه

شورمست تنها دریاچه طبیعی شهر سوادکوه است. این دریاچه مقصدی بسیار جذاب برای کسانی ست که دوست دارند یک طبیعت گردی سبک را امتحان کنند. دریاچه شورمست در دل جنگل های توسکا واقع شده و طبیعت اطراف آن بسیار زیبا و محصور کننده است. در این دریاچه می توانید قایق سواری کنید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید. امکانات رفاهی به نسبت خوبی در اطراف این دریاچه برای مسافران در نظر گرفته شده است. به راحتی با ماشین می توانید تا نزدیکی دریاچه بروید.

2. روستای پالنگان کردستان

روستای پالنگان کردستان

پالنگان آب و هوای سرد و خشک دارد، زیرا در ارتفاعات کوهستان قرار دارد. این منطقه جز مقاصد گردشگری کردستان محسوب می شود. موقعیت جغرافیایی آن در ابتدای منطقه اورمان (هورامان) و در مرز استان کرمانشاه و کامیاران می باشد. شما برای گردش در این روستا باید ارتفاعات شاهو بروید. جنوب غربی این روستا را کوه‌های کل و سرلو و جنوب شرقی آن را گردنه زمان گریوه احاطه کرده است.

3. مقاصد سفر در شهریور ماه؛ اولسبلنگاه ماسال

اولسبلنگاه ماسال

از جمله مقاصد سفر  در شهریور ماه روستای اولسبلنگاه می باشد. این منطقه به دلیل بکر بودن و قرار گیری درز ارتفاعات تالش بسیار زیبا می باشد. از آنجایی که ییلاق اولسبلنگاه در ارتفاع ۱۴۸۹ متری از سطح دریا قرار گرفته، آب‌وهوایی خنک و دلچسب دارد. این ییلاق مناظری جادویی دارد و این مناظر و خانه‌های ساخته شده از چوب و گل است که باعث شده خیلی از گردشگران این منطقه را انتخاب کنند.

4. دشت دریاسر تنکابن

دشت دریاسر تنکابن

ارتفاعی که دشت دریاسر تنکابن از سطح دریا دارد حدود دوهزار متر است. به همین دلیل آب و هوای بسیار خنکی دارد، مخصوصا در شهریور ماه مناسب سفر و تفریح است. شما اگر چادر زدن را دوست دارید، می توانید در این منطقه خنک یک شب را در دل کوه ها بگذرانید.

5. روستای خمده از جمله مقاصد سفر در شهریور ماه

روستای خمده از جمله مقاصد سفر در شهریور ماه

روستای خمده در 120 کیلومتری شهر تهران و دهستان شهرآباد قرار گرفته است، در ولقع خمده نام روستایی در بخش مرکزی فیروز کوه می باشد. خمده جز مقاصد سفر در شهریور ماه محسوب می شود. شما می توانید سفری یک روزه و هیجان انگیز در پیچ و خم های کوهستان خمده تجربه کنید.

6. اورامان تخت کردستان

اورامان تخت کردستان

اورمان کردستان را می توان در دسته مقاصد سفر در شهریور ماه قرازر داد. اورمان یکی از روستاهای پلکانی ایران است و نمونه ‌ای از ماسوله گیلان به شمار می ‌رود. دمت آن به بیش از 3000 سال می رسد و خانه هایی سالم از ۹۰۰ سال پیش تاکنون دارد. اورمان طبیعتی بی ‌نظیر دارد و آب و هوایی دلپذیر که در شهریور ماه مناسب سفر می باشد.

7. روستای جواهرده رامسر جز مقاصد سفر در شهریور ماه

روستای جواهرده رامسر جز مقاصد سفر در شهریور ماه

جواهرده روستایی بهشتی می باشد که رفتن به آنجا را به شما پیشنهاد می کنیم. مطمئن باشید از رفتن به آنجا پشیمان نخواهید شد. زیرا جواهر ده بسیار بکر و خوش آب و هوا است. مخصوصا اینکه در تابستان شما از گرمای شهر نجات پیدا می کنید.

8. روستای کندوان

روستای کندوان

اگر قصد مسافرت در شهریور ماه را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم به سمت غرب ایران سفر کنید، زیرا تنها جایی که از شر گرمال در امان می باشد، همین غرب ایران است که روستای کندوان پیشنهاد ما به شما می باشد. مردم مهمان نواز روستای کندوان، آب و هوای خنک و طبیعت دلنشین این روستا به شما سفری بی نظیر هدیه خواهد کرد.

حرف آخر

ما سعی کردیم، بهترین مقاصد سفر در شهریور ماه را در اختیار شما قرار بدهیم. از شما کاربران عزیز خواهشمندیم اگر نظری درباره این مناطق دارید، یا شهرهای بهتری را برای مسافرت در شهریور ماه می شناسید، با ما و دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x